Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Sinds een aantal weken heb ik een GPSMAP62s en hij bevalt echt super! Hiervoor had ik een Etrex Legend Hcx en daarop had ik een optie 'navigeer via wegen'. Op het moment dat ik een cache had uitgekozen en selecteerde, kreeg ik 2 opties om erheen te gaan; 'Navigeren via wegen' en 'Niet via wegen'. Bij mijn GPSMAP heb ik deze optie niet en gaat hij standaard niet via wegen.

Ik vond de via wegen optie in gebieden die ik niet ken juist erg makkelijk. Ik cachte laatst met iemand die de 60cx had en daar kwam de optie wel tevoorschijn.

Ik heb al lopen zoeken, maar kan het niet vinden. Kan iemand met een 62s mij vertellen of het wel mogelijk is? Ik heb van de week de laatste softwareversie erop gezet met de webmanager van Garmin.

Dank alvast!

Geplaatst

Bij de 60cs(x) is het zo dat dat knopje kan verdwijnen maar in het instellingen menu kun je vervolgens weer activeren dat "via weg" knopje weer verschijnt.

Geplaatst

Waar vind je deze instelling dan? Heb net nog eens gekeken, maar zie het nergens in mijn 62s staan.. Of ik kijk er wellicht overheen?

Geplaatst

Ik bezit geen 62s, dus kan niet voor je kijken, maar meestal verschillen die zaken binnen garmin niet zo erg.

Geplaatst

Thanx! Hij noemt het bij mij anders zie ik... ik kan namelijk nu kiezen uit 'Offroad', 'Tijd onderweg' en 'Afgelegde afstand'. Voor mijn gevoel gekke benamingen, maar bij 'Tijd onderweg' gaat hij wel over wegen...

Geplaatst

je kan ook find indrukken en dan krijg je een aantal keuzes te zien, als je tenminste al go gezegd hebt. hierbij staat dan via de weg herberekenen en lijdt hij je keurig via de paadjes naar je cache. als je dan weer op find drukt kun je weer voor off road kiezen.

Geplaatst

Waar ik bij de or.450 wel last van heb (weet niet of dat voor de 62 geld) is dat je bij het routeren via de weg niet teveel topo kaarten aan moet hebbeb staan ,want dan geeft hij vaak een fout melding.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...