Wilxlii Carrotte Geplaatst 15 februari 2004 Geplaatst 15 februari 2004 De laatste dagen nogal verblijd met allerlei reacties omtrent mijn nieuwe 'moeilijke' caches. Sommigen vinden het prachtig (meestal na het vinden), andere vinden het maar niks. De laatste hebben korte of lange tijd naar de beschrijvingen gekeken, kwamen er niet uit en hebben ze terzijde gelegd. Dat vind ik jammer, vooral vanwege de moeite die ik heb gedaan om iets 'leuks' te bedenken. Ik heb een naam bedacht voor dit soort 'moeilijke' caches: bke-caches. bke staat voor boter, kaas en eieren. Ik pretendeer niet de uitvinder te zijn van dit soort caches, maar ik heb ze nog niet eerder gezien. Dus wel zelf bedacht en ik vind dat ze letterlijk een extra dimensie geven aan het geocachen. Op mijn homepage heb ik een voorbeeld gebakken, hoe het werkt met deze bke-caches. Daar kun je duidelijk zien, dat de bke-caches een beroep doen op je fantasie en niet op hogere wiskunde zoals mij reeds meermalen ten onrechte is verweten. Wil je het eens bekijken, kijk dan hier. Zo, en dan nu even uitrusten van de trimloop heden ochtend. 10 km in 45 minuten en 26 seconden. Niet gek voor een 61-jarige. Ik ben er dik tevreden mee. Mijn conditie is goed. Als de geocache-winterslaap voorbij is, kan ik er weer vol tegenaan.
Heirbaut Hunters Geplaatst 15 februari 2004 Geplaatst 15 februari 2004 Hartstikke leuk! En zo zie je maar weer, als je dit wiskundig wilt oplossen, dan is het zeker hogere wiskunde. Doe dat dan ook niet, beste cacher.
Lex en Leo-team Geplaatst 15 februari 2004 Geplaatst 15 februari 2004 Goed gedaan Willi Zonder het nog toegepast te hebben op een van de betreffende caches kan ik wel zeggen dat ik het heel verhelderend vind. En ook een hele geruststelling Alexander (die het weer helemaal ziet zitten)
Geopatra Geplaatst 15 februari 2004 Geplaatst 15 februari 2004 Waar haalt ie ut vandaan? Dus het is eigenlijk niks voor mensen die proberen na te denken. Je moet gewoon honger hebben, of zo!? En in dat soort spelletjes ben ik nooit goed geweest. Een keer raden waarom! Zucht. Geopatra.
Kruimeldief Geplaatst 22 februari 2004 Geplaatst 22 februari 2004 Je moet gewoon honger hebben, of zo!? En in dat soort spelletjes ben ik nooit goed geweest. Een keer raden waarom! Anorexia Nervosa? GRTZ Kruimeldief Normaal zou dit niet vreemd zijn...
postman Geplaatst 23 februari 2004 Geplaatst 23 februari 2004 Subliem, altijd leuk dit soort puzzeltjes. Nu eens kijken of er zo'n cache bij mij in de buurt ligt Williii
Aanbevolen berichten