Spring naar bijdragen

(Unauthorized connection)


S@NL - Tex (SST)

Aanbevolen berichten

Wil ik na lange tijd weer eens op het GeoCache chat kanaal een kijkje nemen kom ik er toch met geen mogelijkheid meer op. Het ligt niet aan mijn I-net verbinding want op andere chatservers heb ik met mIRC totaal geen probleem.

Zodra ik m'n nick invoer (helaas zijn Tex of m'n alternative nick Tx, 99 van de 100 keer al bezet) krijg ik een Closing Link: nick[Tex@xx.xxx.xx.xxx] (Unauthorized connection) en wordt de verbinding verbroken.

 

Kan het zijn dat er een IP ban op m'n IP zit? Zo ja, waarom? Ik heb niks misdaan (iig niet voor zover ik weet). Ik heb sinds een maand een nieuwe ISP dus het kan zijn dat ik met een ervenisje van een of andere onverlaat zit?

 

Wie kan mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Probeer eens een ander chatkanaal.

Kijk of je via een andere irc server erin kan komen.

 

Je kunt ook proberen om via een (andere) proxy erin te komen.

Kijk maar eens op http://www.openproxies.com/

IP nummer via internet voorkeuren invoeren in proxy veldje, voordat je gaat inloggen.

Werkt ook goed als je een IP ban krijgt op een forum. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ander kanaal gaat niet lukken. Je kan pas een kanaal kiezen zodra je een nick heb en zelfs dat lukt niet.

Andere server heb ik al geprobeerd. Lukt ook niet.

 

En in die rare IP trukjes heb ik helemaal geen zin. :) Ik wil gewoon op de chat kunnen komen als ik dat wil.

Tja, je vraagt om hulp, alle hulp wimpel je af en je deelt mee dat je op de chat wilt komen wanneer jij wilt... Alle mogelijkheden zijn voor jou op.

Als je er met alle geweld op wilt is het kiezen of delen ;)

 

IPban heb je niet omdat daar niet mee gewerkt wordt en dan is het probleem waarschijnlijk toch de server.

 

Welke Nederlandse IRCnetservers heb je allemaal geprobeerd? En als je naam al in gebruik is ergen op IRC dan wil het dus sowieso niet.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbup:die het probleem niet begrijpt omdat hij buiten de storingen om toch bijna alle dagen online is op #geocaching.nl en anders wel de KralenFee haar PC..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle hulp? De enige opties die gegeven zijn zijn:

ander kanaal - dit kan dus niet want ik krijg niet eens verbinding.

andere server - maakt niet uit want ik heb ze allemaal al geprobeerd

IP nummer faken via een proxy - zou niet moeten hoeven. Ik heb allerlij IRC servers en netwerken geprobeerd, nergens een probleem behalve bij de het netwerk waar de geocache chat is.

 

En Kruimel, wat jij nu zegt klopt ook niet want zodra ik een nick probeer in te voeren, maakt niet uit welke, dan word ik gelijk van de server gekickt. Zelfs als ik een random nick kies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op irc kanaal #geocaching en #geocaching.nl zit geen IP ban, wel een ban op *.pl.

Je zou het eens kunnen properen via http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/ircnet/irc.cgi

 

Suc 6 Danny

Via dat applet kom ik wel op de chat maar daar is het probleem nog steeds niet geheel mee opgelost. Via dat applet maak ik niet direct kontakt met de server, het gaat indirect.

 

Maar nu dat ik op de server kan komen kan ik daar waarschijnlijk wel een admin of opperator vinden die me verder kan helpen. Bedankt.

 

[edit]Met dank aan TeQ waarschijnlijk het probleem gevonden. Kans is groot dat de IP range van m'n provider geblokkeerd is om een of andere reden. Mailtje naar XS4ALL is reeds verstuurd dus het is nu een questie van afwachten.[/edit]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu moeten jullie mij eens vertellen wat daar te doen is op ircnet en dan op #geocaching of #geocaching.nl.

Niets, smorgens zegt men goedemorgen, smiddags zegt met goede middag en savonds goeden avond en daarna welterusten. En tussendoor soms rare kreten.

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :P

 

 

007041.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...