Spring naar bijdragen

Hoe een avatar in mijn profiel te plaatsen?


snoopy and woodstock

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik vind jouwes ook zo orgineel

Wiendes?

 

En werkt swf inmiddels (al)?

Nee, helaas niet. Helaas voor mij, maar ik denk dat ze daar ook beter niet aan kunnen beginnen hier. Dan krijg je een heisa van hier tot ginder.

Ik heb een paar hele mooie SWF avatars klaarliggen.

 

Op het forum van .nu was het wel mogelijk om een avatar te gebruiken dat een swf files was. Omstreeks oud en nieuw 2002 had ik er een SWF met vuurwerk en met geluid. Kun je het je voorstellen? Iedere keer als je op een pagina kwam waar ik ook had gepost dan zat je in het geknetter van vuurwerk :lol1:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :P Sommigen verspreiden blijheid waar ze gaan, anderen verspreiden blijheid als ze gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omstreeks oud en nieuw 2002 had ik er een SWF met vuurwerk en met geluid. Kun je het je voorstellen?

Ik wel hoor, mijn oren tuiten nog als ik er aan denk :P

Ik wist niet wat me overkwam, want het geluid daverde je al tegemoet voordat je bij het plaatje kwam, en daardoor had ik het verband niet meteen in de gaten, ik dacht dat het hele forum gek geworden was.

Pas later zag ik dat dat alleen voor Kruimeldief gold. :lol1:

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wist niet wat me overkwam, want het geluid daverde je al tegemoet voordat je bij het plaatje kwam, en daardoor had ik het verband niet meteen in de gaten, ik dacht dat het hele forum gek geworden was.

Pas later zag ik dat dat alleen voor Kruimeldief gold. ;)

hihihihihi, het was nogal heftig ja. Precies, als je ook maar op de pagina kwam van het draadje. Ook al was je nog 20 berichten van mij vandaan dan was het al aan de gang.

Stel je voor dat zoiets hier zou komen. Iedereen een eigen avatar in SWF formaat met geluid. Het wordt dan een grote Kermis. verschrikkelijk. :dribble:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Die eigenlijk tegen Geoman wil zeggen: "Durf het eens, heb het lef eens......"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijk en daarom haal ik die zak niet van mijn hoofd  :dribble:

 

gr twinlife (die denkt dat wij weer lamballen gaan) ;)

Nee hoor. Wij zitten niet overal te lamballen. Dit is een draadje voor newbys en het ging over avatars en wij vertellen over diverse avatars.

En daarom haal jij de zak niet van je hoofd?

 

En wie is dit dan? av-1430.gif Kun je beter een zak over je hoofd doen. Nu staat al het haar ook zo omhoog.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:Aangezien de meeste lichaamswarmte via de hoofdhuid het menselijk lichaam verlaat, is het voor kale mensen aan te raden om bij koude voeten een muts op te zetten, of zoiets......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap iets niet, en het is helemaal on-topic!

 

Twinlife plaatst een nieuwe avatar op het forum, en als Kruimeldief die in zijn bericht zet is hij groter.

Heeft Kruimeldief nu ergens de oorspronkelijke niet-verkleinde versie gevonden, of hoe zit dat?

 

Kennelijk niet, want ik zie hetzelfde adres.

av-1430.gif

Hoe komt het dan dat hetzelfde plaatje verschillend wordt afgebeeld?

 

++ Lex ++ die gewoon nieuwsgierig is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wie is dit dan? av-1430.gif Kun je beter een zak over je hoofd doen. Nu staat al het haar ook zo omhoog.

dit is mijn avater zoals je ziet.

en de reden dat ik mijn avater verandert heb is zoals HH schrijft dat het ook lukt met grotere avaters

deze is dus groter dan 64x64 en hij verkleint hem automatisch tot 64x64.

tis gewoon effen en testje voor mijzelf (en misschien voor anderen)

want daar ging dit draadje toch over.

 

 

gr twinlife (die nu vaker van avater gaat veranderen) :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gr twinlife (die nu vaker van avater gaat veranderen) :dribble:

Nadat er teveel over mijn lelijke uiterlijk werd geklaagd, was ik ook genoodzaakt om weer eens van avatar te veranderen. :yes:

Nu doe ik dat door op mijn website ergens een avatar.jpg neer te zetten en hiernaar te verwijzen in de instellingen. Nu hoef ik alleen de jpg nog maar te overschrijven met een andere, liefst nog lelijker plaatje en klaar. Niks instellingen meer. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gr twinlife (die nu vaker van avater gaat veranderen) :dribble:

Nadat er teveel over mijn lelijke uiterlijk werd geklaagd, was ik ook genoodzaakt om weer eens van avatar te veranderen. :yes:

Nu doe ik dat door op mijn website ergens een avatar.jpg neer te zetten en hiernaar te verwijzen in de instellingen. Nu hoef ik alleen de jpg nog maar te overschrijven met een andere, liefst nog lelijker plaatje en klaar. Niks instellingen meer. B)

het klopt helemaal zoals jij zegt zo doet twinlife het ook.

 

 

gr twinlife

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap iets niet, en het is helemaal on-topic!

av-1430.gif

Hoe komt het dan dat hetzelfde plaatje verschillend wordt afgebeeld?

 

++ Lex ++ die gewoon nieuwsgierig is

Ik snap het nog steeds niet.

Mij is wel duidelijk dat er verschillende manieren zijn om een avatar bij je naam te plaatsen.

 

Maar als ik het adres van de avatar van twinlife (http://forum.geocaching.nl/uploads/av-1430.gif) in mijn tekst opneem krijg ik dit plaatje:

av-1430.gif

Dat is een vergrote versie van zijn avatar, en ik gebruik gewoon hetzelfde adres.

Waar zit hem dat nu in?

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk is het andersom; de zoals je 'm ziet is het origineel. In de linkerkantlijn is een verkleinde versie.

Blijkbaar kan de board-software zelf ietsiepietsie verkleinen tot 64x64. Maar als het teveel is, dan werkt het niet.

Mijn plaatje is ook geen 64x64; sterker, niet eens vierkant. Vandaar de wat verplatte kop. Kijk maar wat de link is en haal die maar eens op en vergelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...