snoopy and woodstock Geplaatst 7 februari 2004 Geplaatst 7 februari 2004 Ik probeer al een tijdje een avator bij het forum te plaatsen. Maar het lukt me niet om een bestand te loaden Ik heb een afbeelding in jpg. maar krijg telkens het bericht: geen toestemming om zo een bestand te uploaden. Wie kan mij uitleggen wat ik verkeerd doe?
hatsjoe Geplaatst 7 februari 2004 Geplaatst 7 februari 2004 Ik weet niet of je iets verkeerd doet. Ik zie gewoon een avatar groetjes Thea
snoopy and woodstock Geplaatst 7 februari 2004 Auteur Geplaatst 7 februari 2004 Ja dat klopt, maar dit is er eentje die je kunt aanklikken in het lijstje. Ik wil er echter een gescande foto of iets van internet inzetten.
hatsjoe Geplaatst 7 februari 2004 Geplaatst 7 februari 2004 Onze avatar is ook van het internet. Het plaatje heb ik eerst opgeslagen op de eigen harde schijf en daarna geupload. Volgens mij moet je wel rekening houden met de grootte van het plaatje. succes Thea
remco.1971 Geplaatst 7 februari 2004 Geplaatst 7 februari 2004 Dat kan prima, je dient alleen wel rekening te houden met de maximale afmetingen, anders krijg je hem er niet op.... ik geloof zo ff uit mijn hoofd 64*64 pixels. Groeten, Remco
snoopy and woodstock Geplaatst 7 februari 2004 Auteur Geplaatst 7 februari 2004 Oke dan zal ik eens proberen een plaatje zo klein te krijgen. Hebben jullie nog tips hoe ik dat moet doen, en hoe ik kan zien uit hoeveel pixels een plaatje bestaat.
schatzoeker Geplaatst 7 februari 2004 Geplaatst 7 februari 2004 Met programma's als ACDSee, Photoshop of PaintShop kun je het formaat van plaatjes wijzigen. Ook kun je het aantal dpi's nog instellen. 72 DPI is meer als genoeg voor een plaatje.
snoopy and woodstock Geplaatst 8 februari 2004 Auteur Geplaatst 8 februari 2004 Ik heb nu een plaatje bewerkt tot 64x64 pixels en zie het resultaat. Wanneer ik het plaatje groter maak, bv 120x120 wordt de avator niet groter. Totdat ik hem 150x150 maak. Dan krijg ik weer de melding dat het bestand te groot is. Ik ben inmiddels de vertwijfeling nabij HELP
hatsjoe Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Ik ben even aan het stoeien geweest. Ben ook niet zo'n held in die dingen. Heb mijn avatar tijdelijk veranderd. Moet jullie avatar er zo uitzien? gr Thea
stefanne_3 Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 (bewerkt) delete 8 februari 2004 bewerkt door stefanne_3
hatsjoe Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Hallo Snoopy and Woodstock, ik zie dat jullie op dit moment niet meer meelezen. Ik laat deze avatar staan totdat jullie het plaatje hebben gekopieerd. Ik weet niet hoe ik anders dit plaatje aan jullie kan doorgeven. Laat het me dan even weten zodat ik onze eigen avatar weer kan plaatsen. gr Thea
snoopy and woodstock Geplaatst 8 februari 2004 Auteur Geplaatst 8 februari 2004 Ongeloofelijk. hoe heb je hem op dit formaat gekregen? Ik heb em gekopieerd en opgeslagen maar bij mij blijft het figuur te klein.
snoopy and woodstock Geplaatst 8 februari 2004 Auteur Geplaatst 8 februari 2004 Hehe het ongeloofelijke is gebeurd het figuurtje is nu op de juiste afmeting. Ik weet uiteindelijk zelf niet meer hoe ik het gedaan heb maar nu klopt het bedankt allemaal voor jullie tips. Groetjes Snoopy and woodstock.
hatsjoe Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Hoe dan ook, hij staat er en daar gaat het om. Nu kan ik onze eigen avatar weer gebruiken. Proficiat Thea
Twinlife Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Hoe dan ook, hij staat er en daar gaat het om.Nu kan ik onze eigen avatar weer gebruiken. Proficiat Thea ja deze die past ook veel beter bij jou. gr twinlife (die ook een avater heeft die bij hem past)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden