Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik probeer al een tijdje een avator bij het forum te plaatsen. Maar het lukt me niet om een bestand te loaden

Ik heb een afbeelding in jpg. maar krijg telkens het bericht: geen toestemming om zo een bestand te uploaden. Wie kan mij uitleggen wat ik verkeerd doe? :thumbup:

ReizenReizen

Geplaatst

Onze avatar is ook van het internet. Het plaatje heb ik eerst opgeslagen op de eigen harde schijf en daarna geupload. Volgens mij moet je wel rekening houden met de grootte van het plaatje.

succes

Thea

Geplaatst

Dat kan prima, je dient alleen wel rekening te houden met de maximale afmetingen, anders krijg je hem er niet op.... ik geloof zo ff uit mijn hoofd 64*64 pixels.

Groeten,

Remco

Geplaatst

Met programma's als ACDSee, Photoshop of PaintShop kun je het formaat van plaatjes wijzigen.

Ook kun je het aantal dpi's nog instellen. 72 DPI is meer als genoeg voor een plaatje.

Geplaatst

Ik heb nu een plaatje bewerkt tot 64x64 pixels en zie het resultaat. Wanneer ik het plaatje groter maak, bv 120x120 wordt de avator niet groter. Totdat ik hem 150x150 maak. Dan krijg ik weer de melding dat het bestand te groot is. Ik ben inmiddels de vertwijfeling nabij HELP :eek:

Geplaatst

Ik ben even aan het stoeien geweest. Ben ook niet zo'n held in die dingen. Heb mijn avatar tijdelijk veranderd. Moet jullie avatar er zo uitzien?

gr

Thea

Geplaatst

Hallo Snoopy and Woodstock,

ik zie dat jullie op dit moment niet meer meelezen. Ik laat deze avatar staan totdat jullie het plaatje hebben gekopieerd. Ik weet niet hoe ik anders dit plaatje aan jullie kan doorgeven. Laat het me dan even weten zodat ik onze eigen avatar weer kan plaatsen.

gr

Thea

Geplaatst
Hoe dan ook, hij staat er  :thumbup:  en daar gaat het om.

Nu kan ik onze eigen avatar weer gebruiken.

Proficiat

Thea

ja deze die past ook veel beter bij jou. B)

gr twinlife (die ook een avater heeft die bij hem past) :eek:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...