hagedisjes Geplaatst 18 april 2011 Geplaatst 18 april 2011 Ik heb (denk ik) mijn Premium memberschap verlengd via mijn account. Renew Premium member. Alle gegevens heb ik ingevuld en geklikt tot het einde. Hoelang duurt het voordat je een bevestiging krijgt? Ik wacht er nu al 4 dagen op.
getzie family Geplaatst 18 april 2011 Geplaatst 18 april 2011 Kijk eens op je persoonlijke cache pagina ergens rechts staan de gegevens van je membership. Sterker nog helemaal rechts boven onder je inlog naam. Renewal Date: 04/14/2012 zou daar moeten staan in jou geval.
hagedisjes Geplaatst 18 april 2011 Auteur Geplaatst 18 april 2011 Bedankt voor je snelle reactie. Er staat nog steeds 04-21-2011. Als je verlengt krijg je dat dan gelijk te zien? Als dat zo is is het de eerste keer gewoon mislukt. Of duurt het een aantal dagen voordat je iets hoort.
Fotogravinnetje Geplaatst 18 april 2011 Geplaatst 18 april 2011 Ik heb vandaag m'n PM verlengd met paypal, en meteen stond de nieuwe datum bij m'n naam. Denk dus dat er idd iets misgegaan moet zijn
getzie family Geplaatst 18 april 2011 Geplaatst 18 april 2011 Weet niet hoe snel dat gaat maar hoe heb je betaald.
oliphientje Geplaatst 18 april 2011 Geplaatst 18 april 2011 (bewerkt) Ik denk dat het ergens mis is gegaan met je betaling. Ik kreeg namelijk, toen ik betaalde met creditcard, meteen een vernieuwde datum te zien. Volgens mij kreeg ik ook een bevestigingsemail, maar dit weet ik niet meer zeker. 18 april 2011 bewerkt door oliphientje
getzie family Geplaatst 18 april 2011 Geplaatst 18 april 2011 Dan zou ik nog ff wachten vast een gevalletje van wachten tot het op de rekening geboekt is.
hagedisjes Geplaatst 18 april 2011 Auteur Geplaatst 18 april 2011 Oke ik wacht nog even en dan doe ik het wel opnieuw. Iedereen bedankt voor de hulp. Groetjes,
handleiding Geplaatst 18 april 2011 Geplaatst 18 april 2011 Ik heb 2 weken geleden verlengd met PayPal en het was meteen rond Kreeg ook bevestigingsmail Tip maak een copie afschrift van je Creditcard en stuur een mail naar Groundspeak Misschien is het mis gegaan en kunnen ze aan de hand van je betalingsgegevens een en ander rechtzetten Is zo zonde van je 22 euro
getzie family Geplaatst 18 april 2011 Geplaatst 18 april 2011 Staat Pay pal niet garant voor het geld en hoeft GS dus niet achter het geld aantevangen dat doet PP voor ze Met een creditcard moeten ze volgens mij eerst zeker van hun geld zijn duurt dan wat langer.
Duifjes Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 (bewerkt) Automatisch verlengen? Ja, dat dacht ik wel. Maar waarschijnlijk is het fout gegaan omdat Mastercard zo vriendelijk is geweest om ons zo rond februari van dit jaar een nieuw cardnummer te geven Jammer genoeg geen berichtje van Groundspeak gehad dat ze niet hebben kunnen incasseren, maar we werden we "gedegradeerd" tot basic member. Net even in orde gemaakt en binnen een paar seconden gelukkig weer PM (dat gaat echt zo snel, niet wachten met een credit card hoor). Gelukkig staan alle notifications, PQ's enzo er nog wel Dus voor diegenen met een recurring membership EN een nieuw cardnummer... even opletten dus. (Gelukkig hadden we het dit weekeinde toch te druk om ons met cachen bezig te houden) 15 augustus 2011 bewerkt door Duifjes
team-JRT Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 Bel anders even de service lijn van je credit card, die kunnen je precies vertellen hoe het is gegaan. Bij mij ging de eerste keer ook iets fout en de 2de keer zag ik binnen 5 minuten dat ik een premiummember was geworden.
team nessa Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 Hier kwam ruim voortijds een mailtje binnen: Greetings from Groundspeak!This is a reminder that your Groundspeak Premium Membership will be renewing within 7 days. Please note that you may be charged up to 24 hours in advance of this date. In addition to providing access to additional features on Groundspeak sites, your Premium Membership supports Groundspeak's mission to inspire outdoor play using location-based technology. Thank you for helping us promote global play, support parks and outdoor recreational areas, and build an online location for the worldwide community of geocachers to interact. View your membership details and current billing method at http://www.geocaching.com/mem/**************/editmem. Please note that you will first be asked to log in to your account. Cheers, The Groundspeak Team Met een nette link waar je kunt controleren of de gegevens kloppen. M.i ligt de fout dan niet bij Groundspeak.
parreg Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 Ik vroeg me af of iedereen hier al van op de hoogte was .. klik .. Wij hebben er inmiddels al een paar keer gebruik van gemaakt .. (Each new Garmin device can be set up to receive a complimentary 30-day Groundspeak Premium Membership). *gratis tip* 1
Aanbevolen berichten