Spring naar bijdragen

Wiskunde Formule Of Protocol Getalsnotitie


PH-JDW

Aanbevolen berichten

Ten eerste wil ik even mijn excuus geven voor enige minder leuke zaken dat gebeurd is door mijn vraagstelling. Ik post niet zo vaak in het forum en ik had er werkelijk geen benul van dat als ik de werkelijke formule en cijfers geef dat men daardoor de cache kon terug vinden. Dat wist ik werkelijk niet. Van wiskunde heb ik ook geen benul dus voor mij was die formule dus onduidelijk. Dan nog blijft de vraag waarom een wiskundige rekenmachine niet op het goede antwoord komt met die formule zoals die er staat.

Jullie hebben me wel prima antwoord gegeven dat als er een (035 + 5(C+B )+20xA) dat de (c+B ) dan met 5 vermenigvuldigd moet worden in de wiskundige taal. Ook al staat dat er dus niet. Geldt dit enkel als er vermenigvuldigd moet worden of niet? En eigenlijk zou een PGCT programma het wel moeten kunnen uitrekenen en niet met een getal komen van 7895 noem nu fictieve getallen dus. Terwijl het een driecijferig getal moet zijn.

 

Ik denk dat het voor cache eigenaren ook duidelijk moet zijn dat niet iedereen verstand van wiskunde heeft want ik zal echt niet de enigste zijn, de ene heeft een talenknobbel en de ander een wiskundeknobbel. Dus zou een wat makkelijker notatie van een formule wel eenvoudiger zijn want als er een "*" voor gestaan had, of wat ik gebruik de x dan had ik het begrepen.

 

Maar iedereen bedankt voor de antwoorden. Nogmaals voor de moderator en programmeur, het spijt me voor het ontstane werk zo, want ik wist dit echt niet en had het niet zo gedaan als ik het geweten had.

bewerkt door SolidRock777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

wiskundig of niet wiskundig, als ik zo alle reacties lees, worden er wel meer noterings fouten geschreven, zowel in de wiskunde als ook in de Nederlandse taal (iemand is de enigste, vermenigvuldigt worden)we begrijpen allemaal wel wat er bedoeld wordt. en het gaat om het spelletje, toch?

 

Dit is foutloos Nederlands! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de enigste!

Je kan inderdaad stellen dat het om het spelletje gaat. Bij de meesten zal het ook nooit om taal draaien. Dat is volgens mij nooit een excuus om de ene na de andere tenenkrommende taalfouten te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik heb zelf dyscalculie, dus rekensommetjes zijn altijd wat lastig.

Helemaal wanneer de sommetjes van cache tot cache verschillen en de formules niet consequent zijn.

Echter, is dat niet ook de charme en het verrassende van dit spelletje?

Voor mij wel, dan maak ik dat sommetje wel op verschillende manieren en kijk ik of het gevonden coördinaat op een logische plek uitkomt in verhouding tot de cache.

Soms vind ik de cache dan niet of moet ik de route afbreken.

 

Het is aardig om af en toe te lezen over die verschillen en te leren van de uitleg en de tips, maar voor mij hoeft er niet echt een protocol of eenduidige notatie te komen.

Niet alles hoeft geformaliseerd en CO's die het iets anders doen te worden gecorrigeerd of uitgesloten.

Dat is de andere kant van het uniform willen zijn.

Het wordt een beetje saai en je sluit er mensen mee uit.

 

Zo heb je ook mensen die minder goed zijn in taal en zelfs dyslexie kunnen hebben.

Wat mij betreft kunnen die toch op dit forum terecht, ook met tenenkrommende taalfouten.

Daar hoef ik ook geen protocol voor

Lang leve de verschillen!!! :D

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...