Bever.vw Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Zojuist het blad kampeerauto (NKC) binnengekregen met op de voorzijde de tekst Geocachend kamperen. In het blad een erg leuk artikel van team Wans. Complimenten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tanuki Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Ja, erg leuk...... Maar je hebt geen scanner ? Ik heb wel een scanner maar geen artikel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
volksdansje Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 leuke reactie Zat er zelf aan te denken, maar dacht laat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bever.vw Geplaatst 15 april 2011 Auteur Share Geplaatst 15 april 2011 Net een mailtje gehad van team Wans het artikel is geschreven door team Kraan. Was een gokje van ons n.a.v. een van de foto's waarop dus team Wans. Dus nog meer camperende cachers. Ik wil het artikel scannen en bijvoegen. Wie mailt me even hoe ik bij kan voegen in deze Topic? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tanuki Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Als je flauwe opmerkingen maakt, moet je ook de consequenties trekken en helpen als erom gevraagd word 'Batter steps up to the plate.....' Artikel scannen, 'ergens' op het internet opslaan, op de homepage bij de provider, picasa, imageshack maakt niet uit. Waar jij wilt. Even het plaatje copieëren en dan via 'Add Reply' het icoontje 'add image'aanklikken, plakken en voila. Ik hoop dat het duidelijk is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bever.vw Geplaatst 15 april 2011 Auteur Share Geplaatst 15 april 2011 Nou het diepe in dan maar! Mag ik jullie als persoonlijke helpdesk noteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tanuki Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Zo is het artikel een cache op zich Het springt een beetje van hot naar her maar ook zonder GPSr heb ik de route kunnen volgen Bedankt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Inderdaad een erg leuk informatief artikel, ziet er goed uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden