Spring naar bijdragen

Logs Op Eigen Caches In Gsak


mar.co

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

In GSAK kun je middels een macro logs toevoegen van je eigen geplaatste cache's.

Nu moet ik dat telkens handmatig per cache doen, maar dit wordt behoorlijk tijdrovend.

 

Weet iemand misschien een optie om al onze eigen caches in 1 keer te updaten qua logjes???

We gebruiken nu addlogs.gsk

 

We horen het graag!

 

Groeten, Mar.Co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor zover mij bekend bevat het GPX-bestand dat je via een PocketQuery binnenkrijgt slechts de laatste 5 logjes per cache (een GPX- bestand die je rechtstreeks vanaf een cachepagina downloadt, bevat maximaal 20 logs). Wordt je cache wel eens vaker dan 5 keer per week gevonden, dan is een wekelijkse PQ dus geen oplossing.

 

Ooit was er de macro "RefreshAllGPX", maar die is wegens "misbruik" uit de lucht gehaald.

Ik vermoed dat er om diezelfde reden geen macro is toegestaan die al je eigen caches in één keer volledig bijwerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad de issue, sommige worden nu al meer dan 5 keer per dag gedaan, dus elke dag een query is ook niet helemaal de oplossing. Een macro-tje ervoor zou dus handig zijn of een ander tooltje misschien??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

automatisch op geocaching.com

Dat gaat misschien wat ver, maar er wordt in ieder geval bij Groundspeak over nagedacht en als ze het zelf een goed idee vinden en voor hen geen problemen oplevert, dan zit de kans er zeker in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...