mar.co Geplaatst 4 april 2011 Geplaatst 4 april 2011 Hallo, In GSAK kun je middels een macro logs toevoegen van je eigen geplaatste cache's. Nu moet ik dat telkens handmatig per cache doen, maar dit wordt behoorlijk tijdrovend. Weet iemand misschien een optie om al onze eigen caches in 1 keer te updaten qua logjes??? We gebruiken nu addlogs.gsk We horen het graag! Groeten, Mar.Co
oliphientje Geplaatst 4 april 2011 Geplaatst 4 april 2011 Ben je premium member? Dan kun je ze, bijvoorbeeld wekelijks, in een pocket query downloaden.
Team Geo-cachet Geplaatst 4 april 2011 Geplaatst 4 april 2011 Voor zover mij bekend bevat het GPX-bestand dat je via een PocketQuery binnenkrijgt slechts de laatste 5 logjes per cache (een GPX- bestand die je rechtstreeks vanaf een cachepagina downloadt, bevat maximaal 20 logs). Wordt je cache wel eens vaker dan 5 keer per week gevonden, dan is een wekelijkse PQ dus geen oplossing. Ooit was er de macro "RefreshAllGPX", maar die is wegens "misbruik" uit de lucht gehaald. Ik vermoed dat er om diezelfde reden geen macro is toegestaan die al je eigen caches in één keer volledig bijwerkt.
oliphientje Geplaatst 4 april 2011 Geplaatst 4 april 2011 Wordt je cache wel eens vaker dan 5 keer per week gevonden, dan is een wekelijkse PQ dus geen oplossing. dan maar dagelijks inladen?
Team Geo-cachet Geplaatst 4 april 2011 Geplaatst 4 april 2011 Kan, maar als ie op één dag vaker dan 5 keer is gelogd, dan mis je er toch nog minstens één .
mar.co Geplaatst 5 april 2011 Auteur Geplaatst 5 april 2011 Dat is inderdaad de issue, sommige worden nu al meer dan 5 keer per dag gedaan, dus elke dag een query is ook niet helemaal de oplossing. Een macro-tje ervoor zou dus handig zijn of een ander tooltje misschien??
Japiejoo Geplaatst 5 april 2011 Geplaatst 5 april 2011 (bewerkt) Hier heb ik een tijdje geleden op gestemd. Het is volgens mij precies wat je zoekt en is under review. Klikkerdeklik Edit: Hoewel ik nu deze tegenkom, die nog beter past. 5 april 2011 bewerkt door Japiejoo
Team Geo-cachet Geplaatst 5 april 2011 Geplaatst 5 april 2011 Ja, dat lijkt inderdaad dé oplossing voor de vraag van de TS . Dus even op stemmen, als je deze functionaliteit wil hebben.
Duifjes Geplaatst 5 april 2011 Geplaatst 5 april 2011 (bewerkt) Oepsie, verkeerd antwoord. Laat maar... 5 april 2011 bewerkt door Duifjes
mar.co Geplaatst 6 april 2011 Auteur Geplaatst 6 april 2011 Hey dat is mooi, dus dit wil zeggen bij genoeg stemmen, komt deze optie automatisch op geocaching.com?? THNX!
Japiejoo Geplaatst 6 april 2011 Geplaatst 6 april 2011 automatisch op geocaching.com Dat gaat misschien wat ver, maar er wordt in ieder geval bij Groundspeak over nagedacht en als ze het zelf een goed idee vinden en voor hen geen problemen oplevert, dan zit de kans er zeker in.
mar.co Geplaatst 6 april 2011 Auteur Geplaatst 6 april 2011 Okay helemaal goed en duidelijk! We wachten af en als in er de tussentijd zich een andere oplossing voordoet, horen we dit natuurlijk graag!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden