Spring naar bijdragen

Vandaag In De Krant.


de-fam

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Pardon? Die krant en achterban zouden het liefst alle natuurgebieden alsfalteren. Gelukkig zijn er verstandige mensen die natuur en ecologie voor asfalt en economie stellen, en die mensen handelen dus in het belang van de natuurgebieden als ze die af en toe afsluiten. Lijkt me heel verstandig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het er wel een beetje mee eens. Dat er regels zijn om dieren te beschermen daar ben ik helemaal voor. Maar dat er 'meer' voor dieren wordt gedaan als voor mensen vind ik ook wel een beetje krom. Ik ben echt een dierenliefhebber en vind dat ze vooral door moeten gaan met het beschermen van dieren, maar dan idd net zo goed voor de mensen moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wil ook de achterban van die krant gewoon genieten van de natuurgebieden.

In onze woonomgeving worden de mogelijkheden om te recreeren in de gebieden van SBB tegengegaan. Een gebied wordt niet afgesloten, maar de PP worden verwijderd en de paaltjes van de gemarkeerde wandelingen worden weggehaald. Dit om het bezoek te ontmoedigen (volgens een van de boswachters).

 

SBB is zich aan het vernieuwen. Een aantal van hun mooie natuurcampings worden omgebouwd tot comfortabele campings. Met prive sanitair en daaraan verbonden hoge kampeerprijzen.

Is dat misschien speciaal voor de achterban van die krant? Dus luxe kamperen in de natuur, maar liever geen wandeling maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...