Spring naar bijdragen

Gsak -> Alleen 'niet Gevonden' Naar Gps


rtwee

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb een vraag over GSAK. Ik heb al op dit forum gekeken en wat dingen geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Wellicht doe ik iets fout (kans is groot.. :) )

 

Wat ik wil is dat ik alleen de waypoints met een 'not found' status naar de GPS stuur. Ik heb al met een filter geprobeerd (de standaard GSAK filter die erin zit) maar dat werkt niet naar wens.... Als ik die filter toepas krijg ik maar 8 resultaten op een database van 814 waypoints en dat terwijl ik er net 303 heb gevonden.

 

Kan iemand me op weg helpen hiermee? De reden dat ik het wil is oa de beperkte ruimte op de GPS (Legend HCx)

 

Thanx alvast!

 

Groet,

Rogier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

oh sorry... niet duidelijk genoeg inderdaad. Het gaat mij erom dat ik alleen de caches in de gps wil laden die ik nog niet heb gevonden. Hij mag best al 100x keer door anderen gevonden zijn. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je database nog niet gevuld is kun je bij het aanmaken van je PQ's bij gc.com aangeven dat je uitsluitend caches in je PQ wil hebben die je nog niet gevonden hebt.

Als je in je database al caches hebt die je wel gevonden hebt, zul je die er eerst uit moeten filteren in GSAK door daar in je filter aan te geven dat je alleen geinteresseerd bent in caches die je zelf niet gevonden hebt en vervolgens de zo gefilterde caches naar je gps over te zenden middels een gsak-macro (of op een andere manier wellicht).

 

Dat je na toepassing van het filter op 814 waypoints maar 8 caches overhoudt, terwijl je er 303 gevonden hebt kan aan diverse zaken liggen.

 

Bedoel je wel 814 waypoints of bedoel je 814 caches? Immers 1 cache kan uit meerdere waypoints bestaan. Ik ga er even van uit dat je ook 814 caches bedoelt.

 

Staan alle 303 gevonden caches wel in je database van 814 stuks? Zo niet kun je filteren tot je een ons weegt, maar zul je nooit die 303 gevonden caches in of uit kunnen sluiten.

 

Heb je je filter zodanig ingesteld dat je de gevonden caches eruit filtert (en alleen de niet-gevonden overhoudt) of andersom?

 

Waarop heb je gefilterd?

 

Enz enz.

 

Kortom, we kunnen hier niet zien WAT je precies gedaan hebt, maar ik hoop toch dat dit een klein beetje heeft kunnen helpen.

Greetz en sukses ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...