Spring naar bijdragen

Oregon 550 Kapot / Waar Laten Repareren

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ze bedoelen dat je een nieuwe kunt kopen voor 250 euro ofzo omdat maken te duur is.

In dat geval zou ik hem eerst openschroeven om te kijken of je dat "contactpuntje" niet zelf kunt vervangen a 50cent :D (of je sloopt ergens een ongebruikt contactpuntje uit :lol1: )

vind het trouwens van de gekken dat het niet onder de garantie valt, als je dat ding 2 jaar gebruikt zul je toch af en toe de batterijen moeten vervangen lijkt me, zoiets moet het toch gewoon minimaal 2 jaar uithouden.

Geplaatst

gewoon aanspraak blijven maken op garantie. Als zij het te duur vinden om te repareren is het aan hun om hetzelfde apparaat aan jou ter beschikking te stellen zonder enige vorm van bijbetaling. Als je nu een instap model zou hebben, had je nog kunnen overwegen om misschien voordelig een omruiling te kunnen doen.

Dat de batterij lipjes niet onder de garantie zouden vallen... die moeten gewoon tegen het wisselen van batterijen kunnen.

Ik zou zeggen oriënteer je eens goed over je rechten, dan weet je waar je aan toe bent.

Geplaatst

Ik zou zeggen oriënteer je eens goed over je rechten, dan weet je waar je aan toe bent.

Lees dit ook eens door.

Geplaatst

Ik had het met zo'n logitech harmony. Een of andere vage storing waardoor hij vaak uitsloeg.

Ik belde naar logitech en toen ik na 10 minuten ophing kwam er een nieuwe (en duurdere) afstandsbediening met een koerier mijn kant uit. Een dag later hadik de harmony binnen en de oude moest ik zelf maar in de prullenbak gooien!

Dat noem ik Service met een hoofdletter S en zo zou het bij garmin ook moeten wezen, ipv dat flauwe gedoe.

Geplaatst

Dat verschil in service tussen Logitech en Garmin heb ik zelf ook meegemaakt

Bij Garmin Nederland krijg je vrijwel altijd een omruilvoorstel (standaard) bij wie jehet toestel ook gekocht hebt.

Futurumshop maakt hem zelf ook niet en stuurt hem door

Anders moet je contact (email) opnemen met Garmin Europa in Engeland.

Leg je probleem voor en meestal krijg je dan een RMA nummer en hiermee kun je het toestel terug sturen.

Zo heb ik ook een nieuwe gekregen

De service van Logitech (ervaring gelijk aan BaJo) is perfect daar kan Garmin nog veel van leren.

gr Montebaldo

Geplaatst

Inmiddels reactie en een formulier voor de rma procedure ontvangen:

"Hartelijk dank voor uw email. Graag zouden wij uw Oregon retour ontvangen om het defect goed te kunnen beoordelen. Wellicht valt dit na beoordeling toch onder garantie. In de volgende mail zullen wij u de retourprocedure mailen. Zodra uw retour ontvanegn is zullen wij u berichten."

We gaan hem dus opsturen en afwachten.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...