Spring naar bijdragen

Site Bij Stichting Geocaching


Tornado Bram

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Voorwaarde was dat we toen een plaatje van hun moesten plaatsen en daar staat op: Stichting Geocaching, kan het nu even niet oproepen want hij is down, maar plaatje heb ik nog offline. De hoofdsite was toen: www.stichtinggeocaching.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemal.

 

De DNS is aangepast naar de nieuwe server. Wij zijn op dit moment druk bezig om alle 144 subdomeinen er weer in te maken en de backups van de gebruikers sites weer te plaatsen in de nieuwe site.

 

Aangezien wij ook moeten werken voor de boterhammetjes zal dit een week of twee duren. Als ik op dit moment naar buiten kijk is er ook totaal geen rede om buiten te gaan kijken ;).

 

Groetjes Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemal.

 

De DNS is aangepast naar de nieuwe server. Wij zijn op dit moment druk bezig om alle 144 subdomeinen er weer in te maken en de backups van de gebruikers sites weer te plaatsen in de nieuwe site.

 

Aangezien wij ook moeten werken voor de boterhammetjes zal dit een week of twee duren. Als ik op dit moment naar buiten kijk is er ook totaal geen rede om buiten te gaan kijken ;).

 

Groetjes Kees

Dank u, wij wachten geduldig af en wensen jullie succes en bij voorbaat dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemal.

 

De DNS is aangepast naar de nieuwe server. Wij zijn op dit moment druk bezig om alle 144 subdomeinen er weer in te maken en de backups van de gebruikers sites weer te plaatsen in de nieuwe site.

 

Aangezien wij ook moeten werken voor de boterhammetjes zal dit een week of twee duren. Als ik op dit moment naar buiten kijk is er ook totaal geen rede om buiten te gaan kijken ;).

 

Groetjes Kees

Dank u, wij wachten geduldig af en wensen jullie succes en bij voorbaat dank

Hij doet het nog niet, dus moeten we nog steeds even geduld hebben. Ik hoop dat alles werkt zo de mensen op de achtergrond voor ogen hebben. Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo Allemal.

 

De DNS is aangepast naar de nieuwe server. Wij zijn op dit moment druk bezig om alle 144 subdomeinen er weer in te maken en de backups van de gebruikers sites weer te plaatsen in de nieuwe site.

 

Aangezien wij ook moeten werken voor de boterhammetjes zal dit een week of twee duren. Als ik op dit moment naar buiten kijk is er ook totaal geen rede om buiten te gaan kijken ;).

 

Groetjes Kees

Dank u, wij wachten geduldig af en wensen jullie succes en bij voorbaat dank

Hij doet het nog niet, dus moeten we nog steeds even geduld hebben. Ik hoop dat alles werkt zo de mensen op de achtergrond voor ogen hebben. Suc6

De site van mij doet het inmiddels weer waarvoor dank en hulde, alleen nog even wachten op de ftp gegevens zodat ik hem kan updaten. De site die teruggezet is is van dec 2010

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De site is van de week helaas maar kort online geweest. We hebben de problemen (server instellingen) aangepast en alles werkt weer naar behoren.

 

aankomend weekend zullen de laatste sites (ongeveer 30) terug gezet worden. Wie zijn inlog gegevens wilt hebben kan via de onderstaande link zijn inlog gegevens aanvragen. Alle oude inlog gegevens zijn dan ook vervallen.

 

http://www.stichtinggeocaching.nl/index.php/geocacher/vraag-gratis-site-aan.html

 

 

PS. Je kunt via het formulier al een joomla site aanvragen. Wegens drukte om opencaching online te krijgen, zullen de aanvragen voor joomla pas over een paar weken verwerkt worden.

 

Groetjes kees

bewerkt door zaanhoeve
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis iets.

 

Als alle sites opnieuw zijn aangemaakt hebben jullie ook de email adressen. waarom moet ik dan nu alles opnieuw invullen (eigenlijk dus een nieuwe aanvraag terwijl ik al een site had) ??

 

Ik snap m niet helemaal.

 

http://zwartetovenaar.geocacher.nl/ <-- restore is voor mijn site dus blijkbaar niet gelukt.

 

Raymond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Sinds twee dagen kan ik geen updates meer uploaden. De site doet het nog, maar nieuwe uploads krijgen een foutmelding en zie hem dan op de server als 0 kb. Al een mail naar Kees gestuurd maar nog niets gehoord, zit ook niet op mijn e-mail te wachten natuurlijk. Vraag me alleen af of hij deze mail ontvangt, op de algemene site kun je geen mail sturen. Alleen een aanvraag voor een nieuwe site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De site is weer online.

 

De site werd door error meldingen tot het dak toe gevuld en is nu (hopelijk) opgelost.

 

 

Sinds twee dagen kan ik geen updates meer uploaden. De site doet het nog, maar nieuwe uploads krijgen een foutmelding en zie hem dan op de server als 0 kb. Al een mail naar Kees gestuurd maar nog niets gehoord, zit ook niet op mijn e-mail te wachten natuurlijk. Vraag me alleen af of hij deze mail ontvangt, op de algemene site kun je geen mail sturen. Alleen een aanvraag voor een nieuwe site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...