Spring naar bijdragen

My Geocache Gallery


DiedB

Aanbevolen berichten

Net zag ik dit idee op het Feedback-gedeelte van GC.com:

 

Add "My Geocache Gallery" link to profile.

 

Cache owners love when cache finders post pictures to their cache pages, but they often don't know when new pictures have been posted since the email notifications do not include photo info. It would be really cool if there was a link at the top of the profile page where you could bring up the gallery for pictures posted to owned caches, sorted in date order with newest pictures first.

 

Lijkt me een goed idee, want als cacheowner vind ik het erg leuk om foto's te zien die bij mijn caches geplaatst worden. Met deze functie zou dat een stuk makkelijker worden. Ik ben vast niet de enige, dus ik hoop dat dit idee wordt doorgevoerd (maar dan moeten er natuurlijk wel genoeg mensen stemmen...) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat is een gallery van de foto's die jij als bezoeker bij cachelogs van de door jou bezochte caches hebt geplaatst. Maar waar het hier volgens mij om gaat zijn de foto's die door anderen bij de logs van jouw eigen caches geplaatst zijn.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou inderdaad leuk zijn. Het logje lees je immers al in je mailbox, maar de foto's of mededeling van foto's ontbreekt. Maar....dat is ook erg lastig, want de emailnotificatie wordt direct verstuurd op het moment dat je je log "submit". Daarna (soms dagen later) ga je pas foto's uploaden en dan zou er eigenlijk weer een mailtje verstuurd moeten worden. Dat is niet praktisch en kost teveel mailverkeer.

Ik ga vaak direct naar de cache via de mailnotificatie en klik dan hier op:

Aan de hand van de datum zie je dan de laatste toegevoegde foto's.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...