Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Een kort vraagje. Waar moet ik zoeken om in te stellen de aantal KM waarbij je een bericht ontvangd bij nieuw te plaatsen caches. Ik ben al jaren Premium Member maar krijg te hooi en te gras eens een mededeling als er een nieuwe cache geplaatst gaat worden. Meestel moet ik het achteraf zien en dan is de nieuwe cache al meedere malen gelogd. Volgens mij had ik een instelling van 30 mile maar ik weet niet meer waar ik dat kan controleren. Als ik die berichten niet regelmatig krijg kan ik beter stoppen met betalen

Waar kan ik deze info opzoeken. (misschien stom, maar ik vind het niet - sorrie)

Team Jatu.nl te Zwaag - jan@jatu.nl

Geplaatst

Ga naar je profiel pagina (als je bent ingelogd uiteraard). Dan zie je rechts in de kolom een kopje 'Premium Features' en de onderste link in dat blokje is 'Set Up Notifications' (directe link). Hier zie je een overzicht van je notificaties en kan je ze wijzigen of nieuwe maken.

Succes.

Geplaatst

Ga naar je profiel pagina (als je bent ingelogd uiteraard). Dan zie je rechts in de kolom een kopje 'Premium Features' en de onderste link in dat blokje is 'Set Up Notifications' (directe link). Hier zie je een overzicht van je notificaties en kan je ze wijzigen of nieuwe maken.

Succes.

Dat was wel heel snel een antwoord maar een goede. STOM STOM dat ik het niet zag. Kon alles nakijken wat ik toen ingesteld heb maar het was toch goed. Ik begrijp niet waarom in niet tijdig een mailtje krijg wanneer er een cache on line komt. Misschien moet ik dat aan "Kruimeldief" of "Geoguy" vragen.

In ieder geval hartstikke bedankt voor uw snelle reactie van: Team Jatu.nl - Jan & Truus

Geplaatst

Voor elk cachetype moet je een aparte notificatie instellen. Dus zowel voor een traditional als een multi, als een mysterie, enz. Wellicht krijg je nu voor maar 1 type de notificaties?

Aan Kruimeldief of GeoGuy vragen heeft niet zo veel zin, die kunnen hier niets voor je aan veranderen en hebben het al heel druk met het nakijken en publiceren van caches...

groet en succes!

MamaEi.

Geplaatst

Let er ook op dat er een vinkje staat voor 'Enable Notifications' bij het maken van een notificatie.

En, waarschijnlijk overbodig, er moet een vinkje moet staan bij 'Publish Listing'.

Wat ook handig kan zijn is om de email instellingen even te bekijken (van je eigen email, dus niet op geocaching.com), niet dat de emails op een of andere manier in je spam box terecht komen bijvoorbeeld.

Geplaatst

Wat is er nu mis aan dat de cache al meerder malen is gelogd?

Het voordeel dat er al meerder mensen zijn geweest weet je zeker dat de cache er al ligt en als je de logs leest kan je ook weten dat hij goed op het coördinaat ligt, dan rest jou niets anders dan genieten van de cachetocht.

Ik mag aannemen dat er nog genoeg cache’s bij jullie in de buurt liggen dus elke nieuwe niet dirckt en stante-pij bezocht hoeft te worden.

Wat ik wel een beetje raar vind, is de zin dat je dan maar stopt met betalen? Betaal je alleen maar om de meels die je krijgt van de nieuwe cache’s, dat is dan een heel verkeerde investering , volg kruimel en geoguy gratis via twitter en je heb een kwartier voorsprong als je het zo belangrijk vind om op een of andere manier meteen naar de cache te rennen en met meerdere “goudjagers” opzichtig te gaan zoeken naar die nieuwe cache

Barny

Geplaatst

Wat ik wel een beetje raar vind, is de zin dat je dan maar stopt met betalen? Betaal je alleen maar om de meels die je krijgt van de nieuwe cache’s, dat is dan een heel verkeerde investering , volg kruimel en geoguy gratis via twitter en je heb een kwartier voorsprong als je het zo belangrijk vind om op een of andere manier meteen naar de cache te rennen en met meerdere “goudjagers” opzichtig te gaan zoeken naar die nieuwe cache

Barny

Het kost geld dus het moet goud opleveren waarschijnlijk :cry:

Geplaatst

Zullen we vertellen dat je als premium member ook pocket queries kan maken, gebruik kan maken van een premium member filter, bookmarks kan maken, premium member only caches kan loggen, statistieken, etc.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...