Spring naar bijdragen

Nieuwe Trend?


Phoenix-night

Aanbevolen berichten

ik ben nog niet zo lang bezig met cachen, heb er welgeteld al 20 gevonden. Maar de kick is het mooist als je ze op eigen kracht hebt gevonden, dan tellen ze naar mijn idee pas echt mee. Ook ik vraag weleens aan de cacheeigenaar om een hint, maar verder ga ik niet.

beetje flauw om andermans cache plaats openbaar te maken.Ben je dan een echte cachezoeker??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voordat ik gisteren aan een waardevolle cache begon, had ik al een gedeelte van de voor en tegens, de suggesties, de frustraties op mijn beeldscherm voorbij zien komen. Tijdens het lopen van de cache en het noodzakelijke contact met de cachelegger, kwam ik er achter dat er inmiddels "maatregelen" waren genomen. Moet je ook maar niet aan zo'n langdurige cache beginnen :thumbup: als zo'n "hot" item op het forum speelt. Wij hebben genoten van de gezelligheid, het zoeken, het toch wel redelijke weer en vooral prachtig gemaakte wp's. Laten we ons toch niet laten lij/eiden aan of door frustratie. Veel plezier zit toch ook in het bedenken en maken van een cache.

Van mijn kant dus de oproep, laten we ons vooral niet door dit soort media gegoo(gle)chel de lol in deze leuke hobby ontnemen.

Wandelaarjgm, Inkalankala.

P.S. Wat foutjes verbeterd, was nog niet helemaal wakker na de waardevolle cache.

bewerkt door wandelaarjgm
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit een heel goed idee Marit!

 

Wat wel kan, is dat iemand daarover een voorstel in een feedback draadje zet met bijvorbeeld de wens dat Groundspeak zich daar duidelijker over uitspreekt, een goede guideline maakt en mogelijkheden om er iets aan te doen verschaft.

Met veel stemmen komt dat dan op de agenda van Groundspeak.

 

Heb je het al uitgevoerd of iemand anders misschien?

 

Wat er is gebeurd kan je namelijk niet meer veranderen, maar je kan wel vooruit kijken en proberen het in de toekomst te voorkomen. En praktisch gezien, lijkt me Marits voorstel dan de beste.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er een nachtje over geslapen alvorens te reageren. Ik stond net op het punt om een cache online te gaan zetten, heb dat uit protest niet gedaan.

Vandaag toch online gezet, omdat we ons niet moeten laten leiden door iemand die ONS spel wil verpesten.

 

Is het een oproep waard aan iedereen, die er ook moeite mee heeft, waar bewuste persoon gelogd heeft om zijn log te verwijderen? Misschien gaat hij dat binnen een paar dagen van de 1013 found terug naar een kleine 10-tal (of gaat dat niet werken? Het is te proberen waard).

 

Ik hoop wel dat de gewraakte video's verwijdert worden, verder zou ik ze graag nog een keer lopen, incl. H! van onze vriend PN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben het even aangezien omdat het draadje soms op het randje zat maar we het onderwerp toch ruimte wilden geven.

Na nu echter de zoveelste oproep om logs van filmer te gaan verwijderen is de grens bereikt.

 

Iedereen mag er van vinden wat ie wil. Maar dit forum gebruiken om een mede cacher waar je het niet mee eens bent te benadelen door zit soort oproepen gaat te ver!

 

Als dit soort zaken spelen regel het dan onderling. Ja ik weet het, als de ander dan niet wil, sta je voor het blok en kun je niets meer, ja je schouders ophalen en genieten van de cachers die wel het respect en waardering voor je cache hebben.

Dat je wat van die persoon vind, kan ik mij ook nog voorstellen, maar op deze manier muiten gaat dus te ver op dit forum en het draadje zal dan ook gesloten worden.

 

Wat mij betreft een advies voor het vervolg, houd voorbeelden algemeen, noem niet de naam maar de situatie en vraag daarover wat men er van vind en wat oplossingen zouden kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...