Spring naar bijdragen

Beetje Jammer Op Twitter..


Nijen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Vanmiddag ontving ik dit mailtje van een Duitse cacher (Mr.Y0815)

 

Dit was het mailtje:

 

 

Hallo,

 

wusstest Du, dass die Final-Koordinaten deines Caches GC1J6Q5 "Harry Potter 4" auf Twitter veröffentlicht worden sind? Es sieht wohl so aus, dass eigens für das Spoilern von Mysteries ein Account erstellt worden ist. Dort stehen die folgenden Koordinaten:

 

N 53° 01.880

E 05° 50

 

Der Account bei Twitter heißt 'GCMystery'

http://twitter.com/xxxxxx

 

Ich finde dieses Verhalten von GCMystery auf Twitter ziemlich unfair den jeweiligen Cache-Ownern gegenüber und schreibe Dir diese Nachricht, um Dich über diesen Umstand zu informieren.

 

ICH HABE NICHTS MIT DEM ACCOUNT BEI TWITTER ZU TUN

(ICH BIN NICHT 'GCMystery')

 

Gruß

Mr.Y0815

 

Uit dit verhaal heb ik kunnen opmaken dat er een persoon is, die oplossingen van Mystery-caches op Twitter zet,

Deze meneer heeft ook een deel van de oplossing van 1 van mijn caches op Twitter gezet, dit lijkt mij ''not-done'' en ongewenst.

En het lijkt mij dan ook (als het mogelijk is) dat dit op 1 of andere manier gestopt word.

 

Mijn vraag is dan ook, weet iemand hier iets van, of heeft iemand een oplossing, want hier maken wij onze puzzels niet voor!!

 

Groetjes,

 

Nijen & TripleMMM

bewerkt door kalkendotters
Het twitterlinkje even weggehaald, wordt het ietsje moeilijker om in de verleiding te komen om te kijken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien dit niet hier neer zetten nodigt uit om te gaan kijken.

 

Der Account bei Twitter heißt 'GC

 

Misschien een reactie plaatsen waar ik/iemand wel wat aan heeft, beetje een kansloze reactie (niks beters te doen?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die Mr.Y0815 heeft zelf een "verboden" accont op groudspeak!

zal dat de duitse coordgever zelf niet zijn dan?

hij zorgt wel zo voor prachtige reklame voor zijn "project"

en jullie helpen daar allemaal aan mee :)

Barny

 

 

ennhh zie ik dat Kalkie "motje" is geworden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dit niet hier neer zetten nodigt uit om te gaan kijken.

 

Der Account bei Twitter heißt 'GC

 

Misschien een reactie plaatsen waar ik/iemand wel wat aan heeft, beetje een kansloze reactie (niks beters te doen?)

 

Ik denk dat de reactie van getzie family bedoeld is om je te helpen: als je de naam van die Twitter-account specifiek vermeldt, krijgt deze ongetwijfeld nog meer klanten dankzij deze 'reclame'. En ik begrijp uit jouw eigen post dat je niet zit te wachten op mensen die jouw caches loggen zonder zelf de puzzel op te lossen. Dus wat er zo kansloos aan die reactie is, ontgaat mij even. Een 'dank je wel' lijkt mij meer op zijn plaats.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik van deze praktijken hoorde hoopte ik nog dat het alleen om Duitse caches zou gaan. Maar helaas, het gaat echt de verkeerde kant op... :thumbdown::angry:

Nijen, ik kan me je frustratie voorstellen. Helaas zijn er de laatste tijd veel mensen met jullie gefrustreerd. En een oplossing? Ik zou willen dat ik die wist...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is misschien een mogelijkheid. Als iedereen die op Twitter zit en hier een eind aan wil maken dit account aanmeld als spam. Misschien dat Twitter dit account dan verwijderd.

Om dit te kunnen doen ga je naar het bewuste account en klikt op het pijltje wat staat bij het icoon met het tandwieltje. Daar staat de mogelijkheid van 'report for spam'.

Misschien helpt het.

 

Ik heb al geklikt.

bewerkt door flet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...