Spring naar bijdragen

Beetje Jammer Op Twitter..


Nijen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

jammer dat jullie dit doen, op deze manier dwingen jullie anderen het spel te spelen zoals jullie willen dat het gespeeld wordt.

Nooit eens om een hulplijntje gevraagd zeker? Nooit eens aan een andere geocacher gevraagd, joh hoe moet je deze puzzel oplossen? Zeker nog nooit naar een cache eigenaar een berichtje gestuurd, joh hoe moet ik hier aan beginnen?

Nog nooit aan de cache eigenaar of collega cacher een mail gestuurd met de vraag om even de antwoorden van een multi te controleren omdat je er niet uit komt?

 

Nee, allemaal heilige boontjes, doen alles zelf, vragen nooit hulp ofzo.

 

laat een ieder het spel spelen zoals hij/zij wenst dat te doen, maar bepaal niet voor een ander hoe hij het spel moet spelen.

Je hoeft niet te kijken bij dit soort sites/groepen. We weten allemaal dat er lijsten met antwoorden van mysteries rondreizen tussen de geocachers, dit is alleen de moderne manier ervan, niets meer en niets minder.

Ja we zoeken ws allemaal hulp op die manier. Maae coordinaten en volledige oplossingen geven is geen hulp zoeken dat is een stap verder.

 

Vergelijk het zoals vroeger op school ;

Twitter en geoleax is speiken bij een repetitie.

Vragen aan CO, mede-cacher of dergelijke is uitleg vragen voor het maken van de repititie.

 

En men snaptr dat wel, men wil enkel het eigen gedrag goedpraten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker ook nog nooit een mystery cache gelogt waarvan je zelf de puzzel niet hebt opgelost maar één van je mede cachers?

"You don't get it" zouden de engelsen zeggen. Wat je doet is appels met peren vergelijken. Mocht je om welke reden dan ook niet in staat zijn om een mysterie op te lossen en je vraagt een medecacher om een hint (of het complete coordinaat) dan is dat 1 op 1. Mail, mobiele telefoon, face-to-face of SMS. Wereldkundig maken m.b.v. 'sociale' media is iets totaal anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker ook nog nooit een mystery cache gelogt waarvan je zelf de puzzel niet hebt opgelost maar één van je mede cachers?

"You don't get it" zouden de engelsen zeggen. Wat je doet is appels met peren vergelijken. Mocht je om welke reden dan ook niet in staat zijn om een mysterie op te lossen en je vraagt een medecacher om een hint (of het complete coordinaat) dan is dat 1 op 1. Mail, mobiele telefoon, face-to-face of SMS. Wereldkundig maken m.b.v. 'sociale' media is iets totaal anders.

Ik denk dat men het niet wil begrijpen. Met begrip komt het besef dat het idd not done is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp het best, maar vertel eens, wat is het verschil, wij gaan samen cachen, jij hebt een puzzel opgelost, ik log die ook, de volgende keer ben ik samen met iemand anders daar en ik weet het eind coordinaat en vertel die. Diegene gaat er een volgende keer weer met iemand anders heen, etc etc etc (dit is de ouderwetse manier, via internet de moderne manier)

 

Je hebt altijd de keus om ergens wel of niet aan deel te nemen, dat is met de oplossingen op internet net zo. Als je er niets voor voelt om een oplossing kant en klaar te krijgen, dan doe je daar toch lekker niet aan mee. Die keuze heb je in het veld ook, als jij een mystery hebt opgelost heb ik de keus of ik die wel of niet log en jij hebt de keus om mij het antwoord wel of niet te geven.

 

Wij hebben zelf ook een mystery en ik lig er echt niet wakker van hoe iemand aan de eindcoordinaten komt. Iemand die wil puzzelen gaat lekker zijn gang, iemand die dat niet wil en op een andere manier aan het coordinaat komt, ook prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...