Spring naar bijdragen

Landschap Overijssel Zoekt Geocachers!


De broekies

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zaterdag 21 januari is het dan zover, de tweede cacheleggersdag van Landschap Overijssel. Woon je in de buurt van het Reestdal en denk je erover na om eens een cache te plaatsen of heb je daar al caches liggen, kom dan naar het cacheleggersdag en maak kennis met de beheerders.

Er is een leuk programma voor die middag. zie http://landschapoverijssel.nl/home/nieuws/gezocht-geocachers-in-het-reestdal.html

 

Hopelijk tot zaterdag!

 

- Robert

 

edit: correctie, 21 januari

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Na diverse telefoontjes met het communicatie team van het Landschap Overijssel heb ik te horen gekregen dat ik NIET welkom ben op de Cacheleggersdag op 21 januari.

 

Terwijl ik zelf in meel binnen kreeg dat die dag gebruikt ging worden voor het “kijken naar de beste cacheplekken voor plant, dier en mens”

 

Dan is het zeker in dat aspect wel verbazend raar dat ze een geïnteresseerde geocacher met meer dan 10 jaar cache ervaring en met meer dan 7000 found’s plus de nodige ervaring in het cacheleggen zowel privé als professioneel niet op zo een plaatsing-bijeenkomst willen hebben, wat kan er toch op tegen zijn als er een ervaren iemand het team komt versterken met misschien nieuwe inzichten en uitzichten op eventuele valkuilen?

 

 

Op de site van landschap Overijssel word het verkondigt als “kennismakingsbijeenkomst”

 

Wat kan er op tegen zijn dat er 1 persoon bij zit die ervaren is in het algemene geocachen maar niet in de buurt zelf woont?

 

Op die vragen had het landschap zelf geen antwoord………………

 

 

Barny

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat er op tegen is, kan ik je wel vertellen Barny. Jij hebt een behoorlijk uitgesproken mening en ik kan me zo voorstellen dat je erg aanwezig zult zijn die dag en dat ze daar ff geen zin in hebben. Maar ik vind het niet slim en erg onprofessioneel van ze. Kunnen ze je nu echt niet aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch wel heel raar, ik kan hun niet, zij kunnen mij niet, en mijn (mis)(ge)dragingen op events zal hun dan ook geheel onbekent moeten zijn, (als ik uberhaupt zo ben als het om serieuse bezigheden gaat?)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken jou ook niet, ben je nog nooit tegen gekomen. Je zou zomaar een hartstikke aardige man kunnen zijn waar ik het goed mee zou kunnen vinden. Maar jouw uithalingen hier op het forum hebben voor mij toch een soort van beeld gevormd. Niet meteen negatief bedoelt hoor. Maar ook de mensen die in de organisatie zitten hebben genoeg van jou mee gekregen. Je hebt al aardig wat uitlatingen achter gelaten over deze bijeenkomst.

 

Maar hey, ik zit ook maar wat te gissen. Ik zou niet weten waar het aan ligt. Je hebt het hun gevraagd alleen krijg je geen antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n raadsel is het niet.

Die mensen kennen je niet en willen je ongetwijfeld ontmoeten net als de andere bezoekers.

Dus zijn ze ingefloten door iemand die inspraak heeft en jou wel kent.

Die persoon zal dat natuurlijk niet erkennen en ik denk dat je wel weet wie dat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...