Team Professor X Geplaatst 17 december 2011 Share Geplaatst 17 december 2011 Aangezien het grootste deel van de Geocaches in het Overijsselse deel van het Reestdal van ons zijn zullen we proberen die dag aanwezig te zijn. Al hebben we op eigen iniatief al het nodige contact gehad met de lokale beheerder. En omdat Geocachers niets met adressen kunnen, parkeren kan op het coordinaat dat bovenaan de de volgende listing staat: KLIK Dat is precies wat ik dacht, jij hebt connecties met het Overijsselse gedeelte en ik met het drentse gedeelte in het Reestdal. Samen liggen er eigenlijk alleen caches van ons samen tussen Meppel en de Tippe langs de Reest. Dus voor de persoonlijke contacten lijkt me een nieuwjaarsbijeenkomst wel grappig, maar een meerwaarde voor het geocachen in dit gebied niet direct noodzakelijk. Maar wellicht meer ideeën uitwisselen lijkt me geen punt. En Barny, als je de 21e komt blijf je gewoon slapen en kunnen we de 22e oprijden naar Otterlo En Broekies, maak er een eventje van, dan komen er MEER cachers op af en hebben we er weer een puntje bij 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De broekies Geplaatst 20 december 2011 Auteur Share Geplaatst 20 december 2011 Op de website van Landschap Overijssel is de manier van aanmelden voor deze cacheleggersdag aangepast. Zie http://landschapoverijssel.nl/home/nieuws/gezocht-geocachers-in-het-reestdal.html Tevens staat er ook duidelijk vermeld waar de dag voor bedoeld is en voor wie. Woon je in de buurt van Reestdal en heb je daar al caches liggen of heb je wel interesse om caches te plaatsen, ben je van harte welkom. Geef je dan op voor die dag. De vorige cacheleggersdag was een succes, want cachers en beheerders/vrijwilligers hebben veel aan deze dag gehad en er zijn mooie caches uit voortgekomen (en contacten). - Robert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 ik heb me in iedergeval een paar dagen geleden al opgegeven, maar nog geen bevestegingsmeel gehad maar dat zal wel "normaal" zijn. ben gewoon benieuwd hoe het een en ander gaat Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn&Martine Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Op de website van Landschap Overijssel is de manier van aanmelden voor deze cacheleggersdag aangepast. Moet ik mij nu nogmaals aanmelden? Want net als Barny heb ik ook nog geen bevestiging gehad. Ik ken het Reestdal bijzonder goed en ik ben erg benieuwd wat het Landschap voor ogen heeft met deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Natuurlijk niet, 1x een invulformulier is voldoende. Dat je niet direct een ontvangstsbevestiging krijgt wil niet zeggen dat ie niet is aangekomen (3x niet=wel ) Misschien krijg je wel een brief thuis. Maar volgens mij hoeft deze info/discussie niet in dit draadje. Tot de 21e dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Moet ik mij nu nogmaals aanmelden? Want net als Barny heb ik ook nog geen bevestiging gehad. Ik ken het Reestdal bijzonder goed en ik ben erg benieuwd wat het Landschap voor ogen heeft met deze dag. Barny zal hoe dan ook negatief zijn over deze cache-leggers dag, en zijn postje over het uitblijven van een bevestiging is gewoon de eerste stap. Niet te veel op letten zou ik zeggen. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn&Martine Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 (bewerkt) Barny zal hoe dan ook negatief zijn over deze cache-leggers dag, en zijn postje over het uitblijven van een bevestiging is gewoon de eerste stap. Niet te veel op letten zou ik zeggen. Barny geeft op geheel eigen wijze zijn zorgen weer, dat kun je natuurlijk negatief vinden omdat het tegen jouw mening in gaat. Persoonlijk vindt ik wel dat hij een aantal goede punten heeft, maar daar kunnen we het 21 januari wel over hebben. Mijn vraag was of ik me nogmaals moest aanmelden via de nieuwe manier, aangezien antwoord van de Broekies uitblijft zal ik dat voor de zekerheid maar even doen. 20 december 2011 bewerkt door Martijn&Martine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Barny zal deze dag ongetwijfeld neutraal bekijken en beoordelen. Dat er een groepje is dat niet tegen kritiek kan wordt dan vanzelf duidelijk verwacht ik. Elk initiatief verdient een open blik, hoe kansloos het ook lijkt. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Barny mag zijn mening hebben, maar neutraal zijn kan ik hem niet meegeven. Als voorbeeldje een klein citaat uit een van zijn postjes op deze site: En nu ook weer publiceert men deze mededeling alleen op deze site, Barny En ja, het is ingekort. Ik heb net het stukje overgehouden wat ik bedoel. En kijk het maar na, deze tekst staat op drie sites minimaal. Dus wat houdt dat in: Alleen op deze site. Och, net de manier waarop Barny stemming wil maken. Jammer dat ie zoveel gewillige volgers heeft. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn&Martine Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 (bewerkt) Barny mag zijn mening hebben, maar neutraal zijn kan ik hem niet meegeven. Als voorbeeldje een klein citaat uit een van zijn postjes op deze site: En nu ook weer publiceert men deze mededeling alleen op deze site, Barny En ja, het is ingekort. Ik heb net het stukje overgehouden wat ik bedoel. En kijk het maar na, deze tekst staat op drie sites minimaal. Dus wat houdt dat in: Alleen op deze site. Och, net de manier waarop Barny stemming wil maken. Jammer dat ie zoveel gewillige volgers heeft. Gaat het hier weer om het zo genaamde "oud zeer"? Want dan stel ik voor dat je de 21ste ook komt, dan kun je direct een en ander uit praten met Barny. Ik wil er in ieder geval niet bij betrokken raken, dus als het even kan graag weer ontopic. 20 december 2011 bewerkt door Martijn&Martine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De broekies Geplaatst 20 december 2011 Auteur Share Geplaatst 20 december 2011 (bewerkt) @Martijn&Martine, De dag is voor mensen die dicht bij het Reestdal wonen. Niet voor anderen. Lijkt mij duidelijke info. T.a.v. je vraag om het contactformulier nog even in te vullen: we hadden deze vraag al even uitgezet bij het Landschap, maar ik denk dat het zeker geen kwaad kan. -Hemma 20 december 2011 bewerkt door De broekies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn&Martine Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 @Martijn&Martine, De dag is voor mensen die dicht bij het Reestdal wonen. Niet voor anderen. Lijkt mij duidelijke info. T.a.v. je vraag om het contactformulier nog even in te vullen: we hadden deze vraag al even uitgezet bij het Landschap, maar ik denk dat het zeker geen kwaad kan. -Hemma Ik heb caches in het Reestdal en ben zelfs woonachtig in het Reestdal, volgens mij hoor ik helemaal bij de doelgroep. Ons nieuwe mailtje is inmiddels de deur uit, bedankt voor je reactie! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Gaat het hier weer om het zo genaamde "oud zeer"? Want dan stel ik voor dat je de 21ste ook komt, dan kun je direct een en ander uit praten met Barny. Ik wil er in ieder geval niet bij betrokken raken, dus als het even kan graag weer ontopic. Nee, over "oud zeer" gaat het hier niet. Daarvoor cache ik nog niet lang genoeg geloof ik, want er gaat hier heel veel langs mij heen omdat ik niet weet waar het over gaat. Verder heb ik weinig te zoeken bij de cache-leggers-dag. Dus zal ik er ook niet zijn. Ik hoop alleen dat anderen hun eigen mening hebben, en niet alleen blindelings Barny napraten. Er zijn er al teveel die die neiging hebben. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Als ik kon zou ik aanwezig zijn, of ik wel of niet bij een doelgroep hoor is niet relevant. Het is goed dat sommigen zelf onderkennen dat er veel langs ze heen gaat. Dat is aan hun postjes namelijk duidelijk te merken. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 He da's leuk ik kom ook. Vr Gr, Keske27. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden