Spring naar bijdragen

Landschap Overijssel Zoekt Geocachers!


De broekies

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zo'n raadsel is het niet.

Die mensen kennen je niet en willen je ongetwijfeld ontmoeten net als de andere bezoekers.

Dus zijn ze ingefloten door iemand die inspraak heeft en jou wel kent.

Die persoon zal dat natuurlijk niet erkennen en ik denk dat je wel weet wie dat is.

 

 

je heb een gedeelte gelijk en een gedeelte niet gelijk

je heb gelijk dat er een persoon was die heeft besloten om het landschap Overijssel te overtuigen om mij te weigeren

je heb niet gelijk dat die persoon het niet zal erkennen

vandaag heet Robert van Gl0balcachlng op zijn site toe gegeven dat Gl0balcachlng heeft besloten om mij te weigeren bij die bijeenkomst georgniceert door het landschap Overijssel

 

"het commentaar vooraf op deze bijkomst' date=' was voor ons een reden om jou niet bij deze bijeenkomst te willen hebben"

 

Barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap niet dat jullie dit forum gebruiken om alleen links op te zetten naar de andere website. Als je iets te vertellen hebt dan kun je dat toch gewoon hier plaatsen. Nu is dit topic verworden tot een met alleen maar links naar andere websites. En op die site lees ik vervolgens wat hier niet is toegestaan namelijk het op de man spelen . Voor mij meer dan genoeg reden om op de report knop te drukken met het verzoek dit draadje maar op slot te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat je erg helaas niet goed op de hoogte bent van de geschiedenis. Jammer dat verhalen zo verdraaid kunnen overkomen. Lees de forumregels er eens op na over websites die zich negatief uitlaten over dit forum. Helaas kan je nergens meer vinden dat dat juist de reden is geweest om in het verleden deze regel zo te formuleren. Maar dit zal uiteraard bij de buren ontkent worden, dat heb ik helaas persoonlijk als moderator van dit forum moeten ervaren van een van de direct betrokkenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...