Spring naar bijdragen

Landschap Overijssel Zoekt Geocachers!


De broekies

Aanbevolen berichten

Gaat het hier weer om het zo genaamde "oud zeer"? Want dan stel ik voor dat je de 21ste ook komt, dan kun je direct een en ander uit praten met Barny. Ik wil er in ieder geval niet bij betrokken raken, dus als het even kan graag weer ontopic.

Nee, over "oud zeer" gaat het hier niet. Daarvoor cache ik nog niet lang genoeg geloof ik, want er gaat hier heel veel langs mij heen omdat ik niet weet waar het over gaat.

Verder heb ik weinig te zoeken bij de cache-leggers-dag. Dus zal ik er ook niet zijn. Ik hoop alleen dat anderen hun eigen mening hebben, en niet alleen blindelings Barny napraten. Er zijn er al teveel die die neiging hebben.

 

Ik zou de door jou gequote post kunnen kopieren en plakken maar volgens mij heeft dat weinig zin. Wel denk ik dat je Barny te veel eer toedicht, hij heeft een goed punt waar ik zelf ook over in zit. Dat mag hopelijk besproken worden zonder dat ik direct de titel naprater krijg. Verder ga ik zonder vooroordelen naar de cacheleggers dag en hoop ik op een leuke informatieve dag.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zou de door jou gequote post kunnen kopieren en plakken maar volgens mij heeft dat weinig zin.

Verder ga ik zonder vooroordelen naar de cacheleggers dag en hoop ik op een leuke informatieve dag.

Het heef inderdaad geen zin om teveel quote to kopieren.

 

Ik wens jullie in ieder geval een gezellige dag toe, laat de koffie smaken, en veel plezier! Ik hoop in ieder geval dat er goede dingen uit komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge, waar maken we ons toch druk om? Zonder de persoon te kennen nota bene.

Ach, Barny laat zich genoeg kennen op de diverse fora. Om het over twitter nog maar niet te hebben. Ik hoop alleen dat ie niet met die super negatieve instelling naar deze dag gaat. Zoals het er nu naar uit ziet zal Barny daar niets positiefs zien.

 

De dag is sowieso bedoeld voor mensen uit de buurt. Hoort Barny daar bij? Ik weet het niet. Als anderen zich maar niet teveel laten meeslepen door zijn charmante verschijning. Dan kan het toch nog een leuke dag worden. En wie weet resulteert het nog in leuke nieuwe caches. Daar gaat het toch om?

bewerkt door wolojoli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Barny mag zijn mening hebben, maar neutraal zijn kan ik hem niet meegeven.

 

Als voorbeeldje een klein citaat uit een van zijn postjes op deze site:

 

En nu ook weer publiceert men deze mededeling alleen op deze site,

Barny

En ja, het is ingekort. Ik heb net het stukje overgehouden wat ik bedoel. En kijk het maar na, deze tekst staat op drie sites minimaal. Dus wat houdt dat in: Alleen op deze site.

 

Och, net de manier waarop Barny stemming wil maken. Jammer dat ie zoveel gewillige volgers heeft.

 

Ach ja, hier was ik een beetje onduidelijk helemaal mij schuld, ik hoop het even te verduidelijken

 

Het gene wat je aanhaalde behoort toe op een bericht wat ik op 1 december heb geschreven op het forum van wat hier bij Geocaching.NL liefkozend genoemd word "de buren" dat was na een bericht van Robert van het heugelijke opgedrongen samenwerking.

 

 

Toen waren dus alleen lezers van het forum van "de buren" op de hoogte van deze cacheleggers dag, dat vond ik zeer vreemd omdat "de buren" zich zo graag openbaart als een portaal van alle geocachers.

 

Dus met dat in mijn achterhoofd schreef ik dus die aangehaalde zin op het forum van "de buren"

 

Ik had geheel geen behoefte om mijn zorgen ook op de andere forums te publiceren totdat Robert (waarschijnlijk) door te kort aan inschrijvingen of aandacht of met welke onduidelijke reden dan ook, besloten heeft om 16 lange dagen na het bericht bij "de buren" het nu dan ook op het .COM forum en hier bij zijn grootste ergernis het GC.NL forum ook het heugelijk cacheleggersdag te openbaren

 

Doordat ik die bericht dan gewoon 1 op 1 gekopieerd heb en niet meteen duidelijk genoeg ben geweest staat het inderdaad wel een beetje raar, maar dat had Wolojoli als Golbal aanhanger zeer zeker ook zelf kunnen verzinnen.

 

 

Wat mij nu weer bevreemd is dat het nu verandert is en de bijeenkomst/kennismaking is nu plotseling alleen voor mensen die dicht bij het Reestdal wonen. Niet voor anderen.

 

Dat soort veranderingen kloppen gewoon niet, het komt bij mij over dat ze geen vragen willen horen waar ze al van te voren weten dat het antwoord hun niet uitkomt, een zeer slechte zaak voor het Landschap Overijssel.

 

Ik denk dat ik dan maar meekom aan als chaperonne van Professor X hij persoonlijk valt wel buiten het embargo opgesteld door "Robert" ism Landschap Overijssel

 

En ik ben helemaal niet neutraal ingesteld ik heb een duidelijke voorkeur voor het spelletje geocachen en alle aspecten daarom heen. Dat vind ik belangrijk dat heeft bij mij zeker voorrang, als de landschappen een potje van willen maken zodat er cachers benadeelt worden zal ik er wat van zeggen, als de landschappen ander ideeën willen horen zal ik ze aangeven, maar zo als het nu gaat schud ik meewarig mijn hooft wie heeft het zo verzonnen?

 

 

Barny

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas ben ik zelf vrij druk door de kerstperikelen en kon daardoor niet op tijd handelen.

Zou het oprijs stellen dat iedereen elkaars waarden eens respecteert.

 

Tel eens tot 10 voor je op iemand reageert

Doe dit dan bij voorkeur achter de schermen

Of reageer gewoon helemaal niet en ga cachen

 

Graag weer OT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De bevestiging van het Landschap is inmiddels binnen, ben benieuwd hoeveel mensen zich al hebben opgegeven! Kunnen jullie (de Broekies) daar al een update over geven?

Ondertussen hebben we een update gehad van Landschap Overijssel.

Er zijn nu 9 aanmeldingen binnen. (aanmeldingen, niet aantal mensen)

 

- Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...