Casteel Geplaatst 11 februari 2011 Auteur Geplaatst 11 februari 2011 Oei! Dat kan niet de bedoeling zijn. Bij mij loopt er niets vast. Zelfs niet op mijn Allergoedkoopste-MediaMarkt-Bagger-Laptop. Vreemd...
MacDD Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Oei! Dat kan niet de bedoeling zijn. Bij mij loopt er niets vast. Zelfs niet op mijn Allergoedkoopste-MediaMarkt-Bagger-Laptop. Vreemd... Ik restart en laat je later wel weten hoe eea afloopt.
*BaJo* Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Oke, eerste probeersel. Slaat vast zodra ik op alphabet druk. Is ook niet meer af te sluiten, ook niet via de taskmanager. Ik zal kijken of het reproduceerbaaris. was je de bijbel aan het decrypten?
antarctica Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Hier gaat ie als de brandweer! Toppie! Antarctica
MacDD Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 (bewerkt) was je de bijbel aan het decrypten? Misschien maak je daar een punt. Ik had nl. nog een leeg textvak, dus misschien zit hij in een loop. Maker? Gevonden ; het bleek weer een firewall issue te zijn. Je proggie zoekt contact met internet, die pop-up had ik gemist dus ws. gedenied. Gevolg, het liep niet verder. Toen ik opnieuw was opgestart (computer) en toestemming gaf was er geen probleem. Missschien toch iets om aan te passen. 11 februari 2011 bewerkt door MacDD
Casteel Geplaatst 11 februari 2011 Auteur Geplaatst 11 februari 2011 (bewerkt) was je de bijbel aan het decrypten? Misschien maak je daar een punt. Ik had nal. nog een leeg textvak, dus misschien zit hij in een loop. Maker? Yep, daar maakt ie een behoorlijk zware loop. Toevoeging: als ik daar 'de bijbel' in plak is mijn goedkope-prut-laptop wel even bezig! 11 februari 2011 bewerkt door Casteel
Casteel Geplaatst 11 februari 2011 Auteur Geplaatst 11 februari 2011 Je proggie zoekt contact met internet, die pop-up had ik gemist dus ws. gedenied. Gevolg, het liep niet verder. Toen ik opnieuw was opgestart (computer) en toestemming gaf was er geen probleem. Missschien toch iets om aan te passen. Op de startpagina wordt inderdaad verbinding gemaakt met internet, zodat je kunt zien wat de nieuwste versie is en wat de updates zijn (dat leek me handig). Voor zover ik gehoord heb hebben anderen hier geen problemen mee (of het is mij niet verteld). Ook offline werkt het programma prima. Morgennacht maar eens 'in het veld' proberen...
mmjjt Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Werkt super, bedankt voor het maken en beschikbaar stellen.
TuuronTour Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 - Gebarentaal Als expert moet ik toch even kwijt dat dit geen gebarentaal is, maar het handalfabet. Doven zouden je echt met een scheef hoofd aankijken als je het zo noemt
garfieldnl Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Ik gaan ook eens ff kijken wat je hebt gemaakt.
Casteel Geplaatst 11 februari 2011 Auteur Geplaatst 11 februari 2011 - Gebarentaal Als expert moet ik toch even kwijt dat dit geen gebarentaal is, maar het handalfabet. Doven zouden je echt met een scheef hoofd aankijken als je het zo noemt Is aangepast!
MacDD Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Wat ik deed was tijdens het initialiseren van het proggie gelijk overstappen naar een andere tab. En dat met een leeg invoerveld en mijn fw moest er ook nog bij. Oftewel een soort stresstest.
Casteel Geplaatst 27 februari 2011 Auteur Geplaatst 27 februari 2011 (bewerkt) Veel positieve reacties! Dank daarvoor! Frank, bedankt voor het meedenken. Zoals je ziet zijn nog lang niet alle ideeën verwerkt, maar ondertussen genoeg voor een update. 'Update 2' is uit. GCTA heeft nu de volgende functies: - ROT 1-25 schuift het alfabet een aantal letters op. Standaard ingesteld op 13. - Tellen van het aantal tekens, letters, hoofdletters, kleine letters, cijfers, woorden, spaties. Inclusief frequentietabel. - Afbeeldingen van Braille, het handalfabet, seinvlaggen en het semafooralfabet. - Weergave van het NATO spellingsalfabet, het internationaal spellingsalfabet en het Nederlands spellingsalfabet. - Weergave van letterwaarden, woordwaarde en stapeltellen. Letterwaarden worden berekend via A=1, Z=26 of A=0, Z=25 of A=26, Z=1 of A=25, Z=0 of Ascii. - Makkelijk vertalen en weergeven van Morse. - NIEUW: Meer invoervelden zodat u meerdere berekeningen naast elkaar kunt uitvoeren. - NIEUW: Overzicht van alle functie op één tabblad. - NIEUW: Nummerconversie. Omzetten van en naar binair, octaal, decimaal en hexadecimaal. - NIEUW: Rekenhulp. Voor het berekenen van formules met of zonder variabelen, zoals: (2+a)+(b*2)/2 - NIEUW: Substitutiealfabet. Wissel letters van het alfabet met elkaar totdat er een geschikt substitutiealfabet gevonden is. Download GCTA hier en evt: .NET Framework 4 Wederom met liefde gemaakt en gratis ter beschikking gesteld. 27 februari 2011 bewerkt door Casteel
Cernunnos Geplaatst 27 februari 2011 Geplaatst 27 februari 2011 lekker bezig. Nu nog even omzetten voor android of is dat lastig ?
Casteel Geplaatst 28 februari 2011 Auteur Geplaatst 28 februari 2011 lekker bezig. Nu nog even omzetten voor android of is dat lastig ? Dat is lastig. Voor zover ik nu kan beoordelen bestaat deze mogelijkheid nog niet. GCTA is geprogrammeerd in Visual Basic.NET. VB.net is in de achterkamertjes wellicht bezig met iets waarmee je programma's die geprogrammeerd zijn in Visual Basic .NET kunt omzetten naar Android. Maar ja, Android is niet van Microsoft, dus... Zolang dit nog niet kan ga ik me er verder niet in verdiepen. Android is een aparte programmeertaal net als VB.net. Sterker nog: Ik heb niet eens een Smartphone... dus ik kan mijn programma niet eens testen. Dus: lekker thuis mee klooien of een netbook mee op pad!
Aanbevolen berichten