Spring naar bijdragen

publieksprijs cachefoto 2010  

156 leden hebben gestemd

1. 1. Welke foto heeft jouw voorkeur?

• 1
      8
    • 2
      14
    • 3
      3
    • 4
      7
    • 5
      0
    • 6
      2
    • 9
      6
    • 11
      14
    • 12
      1
    • 14
      9
    • 17
      2
    • 24
      2
    • 26
      0
    • 29
      6
    • 34
      0
    • 38
      0
    • 39
      0
    • 46
      9
    • 47
      7
    • 51
      4
    • 52
      0
    • 60
      1
    • 61
      1
    • 65
      4
    • 66
      3
    • 67
      5
    • 68
      1
    • 75
      10
    • 83
      0
    • 85
      26
    • 87
      0
    • 91
      1
    • 99
      1
    • 100
      1
    • 105
      0
    • 106
      1
    • 110
      0
    • 112
      1
    • 114
      3
    • 115
      3

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik kan me ook herinneren dat Patje vorig jaar een topic was begonnen over een geocaching kalender en dat er toen weinig foto's waren.... Ik zou willen vragen of er animo voor is om met deze foto's dit initiatief weer meer leven in te blazen....

JAAAAAAAAAAAAA!!!!! Ik doe mee !!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Er zitten unieke foto's bij, ook wat unieke plaatsen betreft, maar als echte (Hollandse) plattelander kies ik voor foto 85...........

Geplaatst

Ik kan me ook herinneren dat Patje vorig jaar een topic was begonnen over een geocaching kalender en dat er toen weinig foto's waren.... Ik zou willen vragen of er animo voor is om met deze foto's dit initiatief weer meer leven in te blazen....

JAAAAAAAAAAAAA!!!!! Ik doe mee !!!!!!!!!!!!

Als er genoeg animo voor is, wil er best wel wat werk van gaan maken om iets leuks te maken voor een schappelijk prijsje. Dus ik lees de reactie's wel........

Geplaatst

Ik vind het een heel leuk idee om een kalender te maken.

En als organisator van deze wedstrijd wil ik er ook graag aan meewerken en meedenken.

Uiteraard zullen we toestemming aan de inzenders moeten vragen.

Ik zou het leuk vinden om er een geocaching.nl kalender van te maken.

Geplaatst

De jury heeft goed werk gedaan met de voorselectie! Erg mooie foto's.

Ook mij spreekt 85 erg aan, maar ik heb toch gestemd op 75. Dit was de foto die me nog het meest bij was gebleven van de eerdere keren dat ik de foto's bekeek. Ik heb zelf flinke hoogtevrees en zou daar nooit durven zitten, maar het ziet er wel erg mooi uit zo, even gaan zitten en het logboekje invullen.

Succes aan de jury!

Geplaatst

zijn de foto's ook op groot formaat te krijgen? (dus meer als 5 megapixels) wil er namelijk eentje aan de muur hangen in ons huis :thumbup:

Geplaatst

AAAAARRRRGGHHHH, die micro's zijn net een virus, het verspreidt zich razendsnel via hun gastheer, de geocacher! En nu raakt mijn beeldscherm ook al geinfecteerd :ph34r:

Er is er nu echt geen medicijn tegen deze irritante ziekte? :cry:

Geplaatst

AAAAARRRRGGHHHH, die micro's [knip]

Vriendelijk verzoek om foto's positief te waarderen in plaats van andere van negatieve uitleg te voorzien. Bedankt.

Geplaatst

Zoveel mooie foto's! :thumbup: Er zijn er inderdaad een hoop geschikt voor een poster! Mijn keus is gevallen op nummer 46. Ik moet steeds zo lachen om dat eigenwijze koppie, met de haartjes wapperend in de wind, echt heel leuk!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...