Cora Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Gisteren dezelfde boodschap als DanPan. Nu 500 - Server error Kan er al weer niet in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cora Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Nu weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Ik kon ook gewoon weer inloggen na een poosje, alleen constateerde ik dat er via mijn account een aantal caches bekeken zijn die ik zelf niet heb bekeken. Heel vreemd Ik heb wel meteen mijn wachtwoord veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-MME Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 (bewerkt) Ook ik kan niet meer inloggen op de .com website Zijn ze met onderhoud bezig? Kan inmiddels weer inloggen :-) 2 augustus 2013 bewerkt door Team-MME Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Volgens http://status.geocaching.com/ zijn er vandaag geen problemen geweest. Bluehost, een grote Amerikaanse provider ligt plat en dat kan ook gevolgen hebben voor andere websites. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroenvdberg Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Kunnen we afspreken dat dit draadje alleen gebruikt wordt als er langdurig een probleem is met Geocaching.com? Ik zie telkens updates, maar niemand zit te wachten op "Ik kan niet inloggen... [3 minuten later]... nu wel". Geef het even de tijd en probeer het later nog eens. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Zou het kunnen dat er een landurig probleem is dat slechts sporadisch optreedt? Ik krijg een server 500 error als ik mijn accountprofiel wil bekijken, maar kan wel gewoon de hoofdpagina geocaching.com benaderen en zien.Ik zie ook dat ik als bloodwoosj ben ingelogd op de hoofdpagina. Ook het zoeken op nabijgelegen caches vanaf de hoofdpagina lukt, waarna een klik op mijn profiel weer een server 500 error oplevert.Zag vandaag en gisteren ook al zoiets over een 500 error van een van de reviewers op twitter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Even gekeken op het groundspeak forum, en inderdaad. Dit probleem komt de laatste dagen dus bij meer mensen vaker voor. Zie: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=309898 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden