Spring naar bijdragen

Pas Op Voor Jagers


Bas2

Aanbevolen berichten

Waarom moeten wij opvallen? Jagers moeten uit hun doppen kijken voor ze de trekker overhalen (om zo'n reetje aan flarden te schieten :cry: )

Voor een jager hoef je niet bang te zijn, ik pas alleen op voor schieters :dribble: , die niet aanspreken op de goede manier. (=kijken :eek: of je een verantwoord schot kan geven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Overigens hoeft het niet een jager of een stroper te zijn waar je last mee kunt krijgen. Het kan ook een ijsverkoper zijn, zoals je hier kunt lezen. Het is al een jaar of acht geleden, maar het schoot me vanmiddag zomaar te binnen.

O ja, ook hier was het Vagebond die het avontuur beleefde. Toeval? Vast en zeker!! :P

 

Maar laten we er ook niet een te grote zaak van maken. Het komt er gewoon op neer dat je ook bij het cachen zo nu en dan wat vervelende lui tegen kunt komen. Maar is dat niet overal het geval? Of dat nu bij het winkelen, in het zwembad of op de tennisbaan het geval is?

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelende lui is niet zo erg, maar met een vuurwapen worden ze gevaarlijk en is hun bereik veel groter. Zo kom ik ze bij het winkelen, bij het zwembad of op de tennisbaan nooit tegen.

Trouwens, ik ken een hapsnurker met een snor, Vagebond! Maar die joeg toch op heel andere dingen? :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...