Spring naar bijdragen

Cache Met Tb Er In Van De Aardbodem Verdwenen


Jerenemas

Aanbevolen berichten

Hallo, ik richt me weer eens naar het alleswetende forum, want ik zit met een pijnlijk probleem in mijn maag. Mijn allereerste cache (Het Slingerbos) blijkt van de ene op de andere dag van de aardbodem te zijn verdwenen. Geen resten van vernieling of wat dies meer zij. Ook is hij niet verplaatst, want ik heb heel de omgeving afgeschuimd naar een teken van de cache, zonder resultaat.

Op zich kan ik wel leven met het feit dat er nou eenmaal onverlaten zijn die het principe van een spelletje niet snappen of dat er mogelijk onnozele mensen rondlopen en zonder beter te weten een doosje met een logrolletje en een TB meenemen naar huis. Maar daar komt nu het probleem. Er zat een TB in. Ik heb al nagevraagd bij de gemeente (van wie ik toestemming had om de cache aldaar te plaatsen) of iemand m misschien heeft gevonden, maar helaas.

Ondertussen ook de eigenaar van de TB op de hoogte gesteld. Ik heb hem maar voorgesteld om een nieuwe TB als vervanging voor de oude TB in te zetten, maar is dit gangbaar? Wat te doen? What s the right thing to do???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wanner je een trackable in de vorm van een TB of een geocoin op reis stuurt, dan dien je je ervan bewust te zijn dat die kan zoekraken.

Daarom wordt er op dit forum ook wel geregeld gezegd dat "wanneer je een trackable op reis stuurt je deze eigenlijk meteen als verloren moet beschouwen".

 

Zo kan het gebeuren dat de cache verdwijnt met alle TB's en coins er nog in. Dat is hier het geval.

 

Ik vind het erg aardig dat je hebt aangeboden om de TB te vervangen, maar het hoeft niet. :D

 

Het verdwijnen van trackables is erg jammer, maar komt geheel voor rekening van de eigenaar ervan.

Het is geen verantwoordelijkheid van de cache-eigenaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanzelfsprekend heb ik mijn excuses aangeboden aan de eigenaar van de TB. Ook staat Het Slingerbos op inactief. Als het weer beter wordt, zoek ik een andere plek maar wel in Het Slingerbos om de cache weer tot leven te brengen. Eerst even bekomen van de schrik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...... Ik las nog iets over dat ik een cachepolitie moet inlichten? Weet iemand hoe ik dat kan doen?

 

Dat is, denk ik, een grapje :yes:

 

Wat je wel nog kunt doen, als eigenaar van de cache, is rechts op de pagina van de TB, de knop "mark this item missing" gebruiken.

De TB eigenaar krijgt dan automatisch een bericht en de TB verdwijnt uit de inventory van de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...... Ik las nog iets over dat ik een cachepolitie moet inlichten? Weet iemand hoe ik dat kan doen?

 

Dat is, denk ik, een grapje :yes:

 

Dat is, denk ik, een grapje :yes:

Denk ik? Over "de cachepolitie" is op dit forum volgens mij nog nooit serieus gesproken ;)

Dat willen wij graag bestrijden.

Wij zijn echter niet vaak buiten onze regio's op onderzoek uit geweest.

Dit heeft met name te maken met de beperkingen van onze dienstvoertuigen

 

Cachepolitie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las nog iets over dat ik een cachepolitie moet inlichten? Weet iemand hoe ik dat kan doen?

 

Cachepolitie zou ik zeker niet kiezen, die vraagt het volle pond :blush:

 

Maar voor een appel en een ei willen wij wel in aktie komen, heb je ook een signalement van de TB :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahhahhhaha! Zo kun je erin tuinen! Prachtig! Maar goed bij deze is dit aangemeld bij de cachepolitie. Zeg maak je nog even een proces verbaal op? Zou wel graag dat je de criminelen die deze cache hebben ontvreemd in de boeien slaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onlangs is gebleken dat mijn TB ook verdwenen is, nadat een cache geroofd is in Duitsland. Het is hoogst irritant maar ik heb nooit gedacht of verwacht dat de eigenaar van de cache mij een nieuwe TB zou aanbieden. Ik vind dat ook helemaal niet nodig. Ik wacht nog even af of ie misschien nog boven water komt en anders kan ik wellicht nog de kopie lanceren! Ik ben het dus helemaal met de rest eens, vergoeden is echt niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...