Zwervende Uil Geplaatst 23 december 2010 Geplaatst 23 december 2010 Ik zal wel kei blond zijn, maar ik krijg die banner en dat kaartje van Nederland maar niet in mijn trackable pagina. Wel verdraaid!!!! Op de pagina van de banners kun je ze vinden. Kopiëer de bannertekst (eerst je munt aanmelden als je dat nog niet gedaan hebt). Daarna naar de site van je munt, edit en dan eerst op source klikken en vervolgens de gekopiëerde tekst plakken en submit. Succes. Zwervende Uil Het ligt echt aan mij hoor. Maar ik heb geen "source" op mijn pagina. Ik heb Trackable opties Voeg een log toe Bewerk deze trackable Voeg een afbeelding toe Print informatie blad Bekijk in Google Earth Ik zal wel helemaal verkeerd zitten. Maar als ik bewerk deze trackable doe, dan krijg ik ook geen source. Ooooooo, kom ik nu heel erg dom over???? Indy & Jones, Geen probleem. Iedereen heeft het eens geleerd. Op de pagina van je munt "Save the Nature Geocoin" heb je al tekst ingevoerd. Ga op dezelfde manier te werk. Kies op deze pagina - Edit This Trackable Dan zie je twee vakken "Mission" en "Description". Kies één van deze vakken en klik voor dat vak op "Source" en plak dan daar de gekopieerde tekst. Submit Succes
Indy & Jones Geplaatst 23 december 2010 Geplaatst 23 december 2010 Ik heb het gevonden. Men, ik ga me steeds meer schamen. Maar oke, ik weet al stukken meer dan mijn man. Nu mijn jonge puber nog voorbij streven. In ieder geval BEDANKT!!!
Zwervende Uil Geplaatst 23 december 2010 Geplaatst 23 december 2010 Niet helemáál congratulations. Je hebt naar een verkeerde munt verwezen. Kijk maar op je kaartje, daar staat niet jouw munt en naam vermeld. Er staat een verkeerde code in de verwijzing naar het kaartje.
De Wijngemachtigde Geplaatst 23 december 2010 Auteur Geplaatst 23 december 2010 Het vinden van de juiste html code van de eigen coin is voor meer mensen een probleem. Er zijn er meer die nu de Kwashier coin hebben staan op hun pagina, omdat dat de eerste is in het naar beneden trek balkje, of helemaal geen coin hebben geslecteerd (dan blijven de provincies dus leeg op het plaatje van NL). Zaak is dus om de eigen coin te selecteren en dan pas de html code te selecteren en in de eigen coin pagina te plakken. Ik zal eens kijken of we dat zichtbaarder/duidelijker kunnen maken.
Heracross Geplaatst 23 december 2010 Geplaatst 23 december 2010 Er staat ook nog dat het de test-2010 code is. wanneer komt de 2011 code beschikbaar voor het kaartje?
De Wijngemachtigde Geplaatst 23 december 2010 Auteur Geplaatst 23 december 2010 (bewerkt) [edit, niet meer van toepassing] 24 december 2010 bewerkt door De Wijngemachtigde
eitjes Geplaatst 23 december 2010 Geplaatst 23 december 2010 Met toestemming van vogelen kan ik hier melden dat hij op de pagina van zijn racecoin: Vogelen RaceCoin Dutch Geocoin 2008 een lijstje heeft gezet met de coordinaten van alle 12 provinciehuizen. Ik zeg: dat is handig!! Dan ben ik stiekem toch wel benieuwd waar Vogelen dat vandaan heeft... De coordinaten lijken verdacht veel op mijn lijstje met coordinaten van provinciehuizen en ik kan me haast niet voorstellen dat hij ze steeds toevallig precies op hetzelfde plekje heeft geprikt. Maar het lijstje van Vogelen ziet er natuurlijk wel een stuk strakker uit!
De Wijngemachtigde Geplaatst 24 december 2010 Auteur Geplaatst 24 december 2010 Met toestemming van vogelen kan ik hier melden dat hij op de pagina van zijn racecoin: Vogelen RaceCoin Dutch Geocoin 2008 een lijstje heeft gezet met de coordinaten van alle 12 provinciehuizen. Ik zeg: dat is handig!! Dan ben ik stiekem toch wel benieuwd waar Vogelen dat vandaan heeft... De coordinaten lijken verdacht veel op mijn lijstje met coordinaten van provinciehuizen en ik kan me haast niet voorstellen dat hij ze steeds toevallig precies op hetzelfde plekje heeft geprikt. Maar het lijstje van Vogelen ziet er natuurlijk wel een stuk strakker uit! Ere wie ere toekomt natuurlijk. Dank in elk geval aan degene die de coordinaten heeft opgehoest!
De Wijngemachtigde Geplaatst 24 december 2010 Auteur Geplaatst 24 december 2010 Er staat ook nog dat het de test-2010 code is. wanneer komt de 2011 code beschikbaar voor het kaartje? Scherp gezien door Heracross. NB, aan iedereen die het NL kaartje heeft geladen!! Het kaartje was inderdaad op 2010 gezet (als test), maar is nu ingesteld voor 2011. Dit betekent dat er een nieuwe code is voor het Nederlandse provinciekaartje, voor elke coin apart! Vergeet niet dit te veranderen in de eigen coinbeschrijving.
siemp Geplaatst 25 december 2010 Geplaatst 25 december 2010 Mag ik ook nog een duit in het zakje doen? Ik heb nog zo'n stofhappende coin liggen, dus die stuur ik dan op pad. TB3HC5J is een coin van een heel leuk event en reclame hebben ze niet nodig maar dan heb ik het toch maar even gezegd :-) Mvg Siemp
Lepman Geplaatst 25 december 2010 Geplaatst 25 december 2010 Bedankt voor het compliment namens de organisatie
De Wijngemachtigde Geplaatst 25 december 2010 Auteur Geplaatst 25 december 2010 (bewerkt) Toch is dit meer een coin voor siemp. 25 december 2010 bewerkt door De Wijngemachtigde
GerardM86 Geplaatst 25 december 2010 Geplaatst 25 december 2010 Het wordt al gezellig druk zo bij de race. Ben benieuwd hoe mijn (eerste) coin het er vanaf gaat brengen. Tot nu toe alleen nog meegedaan in kleinschalige races (5 deelnemers ) dus nu maar eens kijken wat het wordt met >100 deelnemers. Mijn coin ligt al startklaar voor de race, alleen nog even droppen binnenkort!
A en F Geplaatst 25 december 2010 Geplaatst 25 december 2010 @Wijngemachtigde: In het begin vraag je hulp bij het regelen van de race. Ik heb t al eerder aangegeven, maar nog maar een keer extra: Heb je nog hulp nodig? Zeker even laten weten!
Aanbevolen berichten