Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Kom ik net bij mijn brievenbus wat licht daar nou een grote envelop.....

Wat zou daar in zitten ik heb toch niks besteld even niet denkend aan de race.

Maak ik de envelop open zit er de mooie Triple Dragon geocoin in die ik heb gekregen omdat ik een pech prijs had gewonnen door het sneuvelen van mijn coin in de coin race.

Bedankt hier voor Wijngemachtigde en natuurlijk RVU voor het doneren van deze mooie coin.

Groeten Alex.

bewerkt door AJKwak
Geplaatst (bewerkt)

Nu de beslissing is gevallen in de wedstrijd om de Cachefoto 2010 (zie elders op dit forum), wil ik toch wel even de aandacht vestigen op het feit dat er ook bij de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 een fotowedstrijd is!

Na de race zal er een shortlist volgen waaruit een ieder zijn of haar favoriet kan kiezen. Mooie prijzen en eeuwige roem zullen ten deel vallen aan de winnaar(s).

Ga er dus dit weekend op uit en maak dat mooie plaatje van de coin die je op dit moment in handen hebt.

Om wat voorbeelden te geven van leuke foto's die onlangs zijn geplaatst, zie hier:

8432695e-3ce3-4356-9cd5-9707a7c70ce6.jpg

Foto genomen door Caveman en Co. Coin is van Brain and Pinky.

97c73ced-961f-4e42-9695-59e241b81a6b.jpg

Foto genomen door MP 4Cats. Coin is van urk64.

e076998a-9489-4cee-b6f0-f3ecd9370327.jpg

Foto genomen door eitjes. Coin is van WBKWADRAAT.

84d0a81d-cc54-41e6-9f21-26c56fa26a53.jpg

Foto genomen door Tree+Serr. Coin is van Brain and Pinky.

PS. Overigens is het plaatsen van deze foto's in dit bericht, geen aanleiding om direct te veronderstellen dat de getoonde foto's ook daadwerkelijk in de shortlist komen... :rolleyes:

Het jaar is nog lang!

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst (bewerkt)

Je mag de foto's die ik gemaakt hebt van Melisue's racecoin ook wel gebruiken hoor (het was meer een stripverhaal geworden...)

Leuk al die kleine wedstrijdjes. Ik probeer zo goed mogelijk mijn best te doen B):lol:

Zo heb ik vandaag speciaal mijn GPS richting Tilburg gestuurd om daar een racecoin 'op te halen'.

Samen met wat andere caches zou ik in totaal 12 TB's en geocoins kunnen vinden. Ik trof er twee aan, waarvan een van de twee net erin was gelegd door een team dat ik tegenkwam.

Erg jammer van mijn tocht. Zeker om te weten dat de racecoin dan volgende week in Zeeland had gelegen. Nu moet ik weer een aantal dagen werken en komt het er niet van.

Ook jammer dat TB's en coins genomen worden zonder daarvoor iets terug te plaatsen. In een cache zouden er 2 of 3 moeten zitten, maar ik vond alleen het logrolletje. ook niet leuk als er een kindje komt en niets uit de cache kan nemen... Dus ookal doe je geen TB of coin terug, gooi er dan iig een leuke prul in!

bewerkt door glennenmaik
Geplaatst (bewerkt)

Kom ik net bij mijn brievenbus wat licht daar nou een grote envelop.....

Wat zou daar in zitten ik heb toch niks besteld even niet denkend aan de race.

Maak ik de envelop open zit er de mooie Triple Dragon geocoin in die ik heb gekregen omdat ik een pech prijs had gewonnen door het sneuvelen van mijn coin in de coin race.

Bedankt hier voor Wijngemachtigde en natuurlijk RVU voor het doneren van deze mooie coin.

Hier kunnen wij ons volledig bij aansluiten! Ook bedankt voor de coin die we vandaag mochten ontvangen! :thumbup:

Team Sinus

bewerkt door Team Sinus
Geplaatst (bewerkt)

En weer wordt de prijzenpot uitgebreid...

Zojuist bericht gekregen dat ik volgende maand

4 ongeactiveerde CacheCat geocoins

en

4 ongeactiveerde True and Eternal geocoins

en

2 ongeactiveerde 10 jaar geocaching in Nederland geocoins

in de bus mag verwachten (10 stuks!!), gedoneerd door E&Cplus3 (Palehorse Design Geocoins).

:notworthy:

Geplaatst

Nou onze coin (First to Finish Coin *12 provinciën race 2011*) doet vooralsnog zijn naam geen eer aan!!

Hij is nog maar 1 keer verplaatst en is nu al 6 weken in bezit van een cacher!

Maar wacht maar als die eenmaal weer op pad gaat, want ie zit natuurlijk nog vol gas!

Geplaatst

Na een flitsende start is het nu wat rustiger met de verplaatsingen van mijn coin. Dat gaf mij gelegenheid om aan de doelstelling van meer verplaatsingen dan mijn eigen coin te werken. Ik ben bij wat dat betreft. Sterker nog ik ben voor en morgenochtend nog een racer dump erbij ;-)

Ik zou zeggen hij kan weer vooruit. Op naar de volgende provincies

Genietend van de voorjaarsvakantie ben ik toch heel benieuwd hoe een en ander er over een dikke week er voor staat. Ben ik weer een provincie opgeschoven? Hoe staan de anderen er dan voor. Succes weer allemaal.

Groetsels WBKWADRAAT

Geplaatst

Wijngemachtigde, ik heb het geloof ik nog niet eerder gemeld, maar ook van mij de complimenten voor de organisatie!!!!!

Ook jammer dat TB's en coins genomen worden zonder daarvoor iets terug te plaatsen. In een cache zouden er 2 of 3 moeten zitten, maar ik vond alleen het logrolletje. ook niet leuk als er een kindje komt en niets uit de cache kan nemen... Dus ookal doe je geen TB of coin terug, gooi er dan iig een leuke prul in!

Deze discussie heb ik vaker gezien. Ik zie zelf goodies en coins/tb's als heel verschillende dingen. Goodies ruil ik (of liever: ik laat de kids ruilen), coins en tb's zijn van iemand anders en bedoeld om te reizen. En ja, ik ben ook l speciaal voor deze race voor niets afgereisd naar een cache waar de tb al uit was, dat is dan even pech.

Geplaatst (bewerkt)

Ook voor De Wijngemachtigde en de zijnen breekt vanmiddag de voorjaarsvakantie aan...

Dat betekent dat ik een weekje weg ben, naar de sneeuw in Frankrijk. En als er geen sneeuw ligt :crybaby: dan zal het wel cachen worden. :dribble:

Verbinding zal ik wel niet hebben in het gebied waar we naar toe gaan, en via de Blackberry knoeien is ook niet handig. Daarbij komt: ik heb vakantie!

Nu goed. Dit betekent dat het bijhouden van de verplaatsingen op de automatische piloot gaat en dat kan allemaal wat langer duren, soms zelfs een paar dagen.

Ook het optellen van de bonuskilometers zal tot volgende week moeten wachten. Emails kan ik wel lezen, ik kan alleen de racesite lastig bijhouden.

In elk geval: iedereen veel succes met de race de komende week!

Cache on!

Geplaatst (bewerkt)

Nog twee zaken:

1. Goedweerloper heeft een reeds geactiveerde maar nog niet verplaatste Reintje de Vos in memoriam geocoin gedoneerd voor de prijzenpot! :rolleyes:

Deze gaat tzt via adoptie naar de winnaar van die coin.

2. Hoezeer ik het ook betreur, heb ik vandaag besloten een coin uit de race te zetten. Dit is om meerdere redenen gebeurd en de eigenaar is op de hoogte. Omdat ik het niet zo zie zitten om daarover hier uitgebreid te gaan zitten discussieren, en op verzoek van de coineigenaar ga ik verder hier niet in detail uitleggen wat de redenen zijn. Er zijn nu nog 148 deelnemers. :cry:

Eventuele reacties graag via pm (maar een antwoord kan even duren, vanwege de vakantie).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...