De Wijngemachtigde Geplaatst 7 november 2011 Auteur Geplaatst 7 november 2011 De 10 geocoins die de meeste kilometers binnen Nederland hebben afgelegd op 31 december 2012 winnen een prijs Ik neem aan dat hier 31 december 2011 bedoeld wordt. Hoewel, als ik het zo zie zou ik met mijn voorspelling meer kans maken als het inderdaad 31 december 2012 zou zijn Uh, ja. 2011.
De Wijngemachtigde Geplaatst 20 november 2011 Auteur Geplaatst 20 november 2011 Ik geloof dat ik dit nog niet had vermeld... Nog even de prijzen voor de kilometerrace op een rijtje: Hoofdprijs: Een set van 50 wooden coins naar eigen ontwerp + Een Haec Libertatis Ergo Geocoin XLE foggy gold/antique silver 2e prijs: Een Vincent van Gogh geocoin XLE + Een Team Geocaching Hockey 8–wilg geocoin 3e prijs : Een Team Geocaching Hockey 8–wilg geocoin + Een ongeactiveerde Travel Racer (blue) 4e prijs : Een ongeactiveerde Teichland Geocoin + een Geocaching Keycord groen 5e prijs : Een True and Eternal geocoin 6e prijs : Een setje TB tags 7e prijs : Een munitiekist 8e prijs : Een Kip FarmTagZ 9e prijs: Een Magnetic Electrical Utility Plate Geocache 10e prijs: Een microcache + logboekje En de prijzen voor het raden van het juist aantal kilometers van de winnende geocoin in de kilometerrace: Hoofdprijs: Een geactiveerde Reintje de Vos in memoriam geocoin + Een Love and Loyalty geocoin + Een personalized wilg Geotag 2e prijs: Een Geocaching – All in One 2009 geocoin 3e prijs: Een Salzburg Geo Fortress 2009 mega event geocoin En dan nog de prijzen voor de fotowedstrijd: Hoofdprijs: Een Dutch Rider geocoin + Een Euro 5th Anniversary geocoin + Een Magnetic Electrical Utility Plate Geocache 2e prijs : Een True and Eternal geocoin + een CacheCat geocoin 3e prijs : Een Geit FarmTagZ + een CacheCat geocoin
tapaz Geplaatst 20 november 2011 Geplaatst 20 november 2011 Ook onze coin ( Tapaz VOC Geocoinrace 2011 (TB3TV8A)) heeft de laatste provincie bereikt binnen het jaar Alle verplaatsers: hartelijk dank De Wijngemachtigde: Bedankt voor de organisatie Helaas zijn wij zelf maar weinig racecoins tegengekomen. Groeten Tapaz
Team Huntpostmus Geplaatst 20 november 2011 Geplaatst 20 november 2011 Is er ook een prijs voor de coin met de meeste bonus kilometers ???
eitjes Geplaatst 20 november 2011 Geplaatst 20 november 2011 Onze coin ligt al weer 3.5 maanden stil (of hobbelt mee in een rugzakje)... Jammer, had zo gehoopt dat hij het beter zou doen dan vorig jaar. Op mails wordt helaas ook niet gereageerd.
De Wijngemachtigde Geplaatst 21 november 2011 Auteur Geplaatst 21 november 2011 ...Helaas zijn wij zelf maar weinig racecoins tegengekomen. ... Hopelijk het komende jaar meer geluk. De teller staat al op 185 deelnemers voor de Gemeenterace 2012. Is er ook een prijs voor de coin met de meeste bonus kilometers ??? Ik weet dat jij met 8 provinciehuizen (400 km bonus) daarin de absolute 1e plek inneemt...Er liggen nog een paar mooie dingen op de bodem van de prijzenpot, dus welllicht dat er nog iets te regelen valt Maar nog niet beloofd.
WBKWADRAAT Geplaatst 23 november 2011 Geplaatst 23 november 2011 Onze coin ligt al weer 3.5 maanden stil (of hobbelt mee in een rugzakje)... Jammer, had zo gehoopt dat hij het beter zou doen dan vorig jaar. Op mails wordt helaas ook niet gereageerd. Na 2,5 maand stil te hebben gelegen heb ik ook maar eens geïnformeerd of mijn coin nog wel bestond. Gelukkig was dat het geval. Hij is daarna gedropt in een cache in Utrecht. Tijd voor een eindsprintje ;-) De coin staat op de site weer in een cache maar ik zie hem niet terug op de kaart?
De Wijngemachtigde Geplaatst 23 november 2011 Auteur Geplaatst 23 november 2011 ... De coin staat op de site weer in een cache maar ik zie hem niet terug op de kaart? Welke kaart bedoel je? Op de kaart bij jouw coin in de standpagina staat de blauwe druppel van de cache Tivoli (waar de coin nu inzit) wel.
technetium Geplaatst 23 november 2011 Geplaatst 23 november 2011 Die van mij ligt volgens de site al erg lang in een cache. Ik ben bang dat hij niet meer in die cache ligt. Maar waar dan wel? Tc
eitjes Geplaatst 23 november 2011 Geplaatst 23 november 2011 Onze coin ligt al weer 3.5 maanden stil (of hobbelt mee in een rugzakje)... Jammer, had zo gehoopt dat hij het beter zou doen dan vorig jaar. Op mails wordt helaas ook niet gereageerd. Na 2,5 maand stil te hebben gelegen heb ik ook maar eens geïnformeerd of mijn coin nog wel bestond. Gelukkig was dat het geval. Hij is daarna gedropt in een cache in Utrecht. Tijd voor een eindsprintje ;-) De coin staat op de site weer in een cache maar ik zie hem niet terug op de kaart? Ligt er eindelijk weer een coin in Utrecht, mag ik hem niet (meer) verplaatsen...
Team PeEr Geplaatst 23 november 2011 Geplaatst 23 november 2011 Is er ook een prijs voor de coin met de meeste bonus kilometers ??? *Slikt een lelijke opmerking over schooien en valsspelen in*
De broekies Geplaatst 23 november 2011 Geplaatst 23 november 2011 Na 2,5 maand stil te hebben gelegen heb ik ook maar eens geïnformeerd of mijn coin nog wel bestond. Gelukkig was dat het geval. Hij is daarna gedropt in een cache in Utrecht. Tijd voor een eindsprintje ;-) De coin staat op de site weer in een cache maar ik zie hem niet terug op de kaart? De coin van jou staat er wel op, maar ligt onder de coin van Gebsss. Beide hebben dezelfde cache als meest recente locatie en dan kun je er maar 1 zien. - Robert
WBKWADRAAT Geplaatst 23 november 2011 Geplaatst 23 november 2011 Na 2,5 maand stil te hebben gelegen heb ik ook maar eens geïnformeerd of mijn coin nog wel bestond. Gelukkig was dat het geval. Hij is daarna gedropt in een cache in Utrecht. Tijd voor een eindsprintje ;-) De coin staat op de site weer in een cache maar ik zie hem niet terug op de kaart? De coin van jou staat er wel op, maar ligt onder de coin van Gebsss. Beide hebben dezelfde cache als meest recente locatie en dan kun je er maar 1 zien. - Robert Oké. Als ik op het overzicht kijk, en dat doe ik als ik en racecoin zoek om te verplaatsen, klik ik uiteraard niet op een Rode druppel. Dus het verdient de voorkeur volgens mij, indien er een coin in de cache zit en een andere er net(of al maanden)uit is, om de druppel blauw te laten kleuren. Ik weet niet hoe ingrijpend deze wijziging in de programmatuur is maar het is functionaliteit die ook bij de gemeenterace van pas kan komen denk ik. Groet
De broekies Geplaatst 23 november 2011 Geplaatst 23 november 2011 Oké. Als ik op het overzicht kijk, en dat doe ik als ik en racecoin zoek om te verplaatsen, klik ik uiteraard niet op een Rode druppel. Dus het verdient de voorkeur volgens mij, indien er een coin in de cache zit en een andere er net(of al maanden)uit is, om de druppel blauw te laten kleuren. Ik weet niet hoe ingrijpend deze wijziging in de programmatuur is maar het is functionaliteit die ook bij de gemeenterace van pas kan komen denk ik. Dat is best wel wat werk en je moet je dan afvragen: Hoe erg is het en hoe snel komt het voor? Er doen dadelijk iets van 250 coins mee en er zijn meer dan 15.000 caches. Haal de Nano's er van af en je houdt nog een redelijk aantal over (de speciale gemeenterace coin kan ook in filmkokertje). Ik zou zeggen: kans vermeendigvuldigd met gevolg is zeer laag en heeft niet de hoogste prioriteit. - Robert
WBKWADRAAT Geplaatst 23 november 2011 Geplaatst 23 november 2011 Oké. Als ik op het overzicht kijk, en dat doe ik als ik en racecoin zoek om te verplaatsen, klik ik uiteraard niet op een Rode druppel. Dus het verdient de voorkeur volgens mij, indien er een coin in de cache zit en een andere er net(of al maanden)uit is, om de druppel blauw te laten kleuren. Ik weet niet hoe ingrijpend deze wijziging in de programmatuur is maar het is functionaliteit die ook bij de gemeenterace van pas kan komen denk ik. Dat is best wel wat werk en je moet je dan afvragen: Hoe erg is het en hoe snel komt het voor? Er doen dadelijk iets van 250 coins mee en er zijn meer dan 15.000 caches. Haal de Nano's er van af en je houdt nog een redelijk aantal over (de speciale gemeenterace coin kan ook in filmkokertje). Ik zou zeggen: kans vermeendigvuldigd met gevolg is zeer laag en heeft niet de hoogste prioriteit. - Robert fair enough. Heeft inderdaad lage prio
Aanbevolen berichten