Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben net terug van het werk DUS snel even kijken Helaas niks gewonnen wel een leuk filmpje

Bij deze winnaars gefeliciteerd groeten AJKwak

Geplaatst (bewerkt)

Wat een toeval.... log ik vandaag een trackable van Wijngemachtige, win ik vanavond een super gave XLE coin!

Maar goed dat het netjes op de film staat, anders zou men nog wat gaan denken.

Helemaal top! Dames bedankt voor de trekking, Wijngemachtigde en Team van stoffelen bedankt voor het doneren van de coins!

Happy Caching.

bewerkt door hopmaniak
Geplaatst

Het is een leuk filmpje van de verloting en de winnaars van harte gefeliciteerd met de prijs.

Groetjes Gijsie

Geplaatst

Das leuk een loterij en dan win ik ook nog wat, kan niet mooier

Dank voor deze mooie prijs. Wat een mooie coin.

Geplaatst (bewerkt)

Gefeliciteerd voor alle winnaars. :beerchug:

Was leuk deze loting, hield de gemoederen even bezig en gaf weer een beetje spanning op het forum op een positieve manier. :thumbup:

En dan nu als dank voor deelname zullen alle 102 deelnemers ook een racecoin verplaatsen? ;)

groetjes GeoVlinder

ps Sorry dat ik niet op de chat was, had het wel gepland, maar kwam iets tussendoor.

bewerkt door GeoVlinder
Geplaatst

Alle winnaars: :thumbup: PROFICIAT!!! :thumbup:

En zoals al eerder gezegt een leuk filmpje. Nog een paar van dit soort amateur filmpjes en daarna staat de media in de rij om je achter hun camera te krijgen.

Ook de assistentes gaan over een paar jaar zoals Leontine vroeger een mooie cariere tegemoet :yes:

Nu weer verder met de coinrace. Want onze coin is gisteren weer in handen gekomen van een cache team. Op naar de 10e provincie.

Groetjes

DeKnebbelkes

Geplaatst

wat geweldig dat ik de/een coin gewonnen heb!!! thanks!!

Ook bedankt aan de meiden natuurlijk die precies ook mijn lootje uit de pot haalden!

helemaal leuk, thanks again

Marcel.

Geplaatst (bewerkt)

Iedereen gefeliciteerd! Hier in huis is iedereen zo enthousiast dat de vraag komt er weer zoiets al gesteld is :dribble:

op een andere website zijn al een keer of 10 coins en zelfs een gps verloot. dus het komt vast nog wel vaker :thumbup:

bewerkt door 't Hopbelletje
"Forum regel 7" www weggehaald
Geplaatst

Winnaars gefeliciteerd! :thumbup::clap:

Jammer genoeg heb ik de chat gemist (eigen schuld, dom dom dom).... maar het filmpje maakt veel goed!

Wijngemachtigde bedankt! Je maakt er wel wat van! :king:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...