De Wijngemachtigde Geplaatst 7 april 2011 Auteur Geplaatst 7 april 2011 Check. Japiejoo, bedankt. De bonuskilometers gaan erbij!
Geo Gravers Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 (bewerkt) De cache waar mijn coin in zat is geripped. Coin kwijt einde wedstrijd Alle verplaatsers zijnde: Marcel en Micha, Dogtravel, K44d33, Ronnnnny, Eitjes, team Diesel@Mill, TeamTobi, Fleurige bloem, Bukzun, Myth, Flevofrog en RvU bedankt voor het verplaatsen van de coin. En uiteraard de Wijngemachtigde bedankt voor de goede organisatie van de race. Hopelijk volgend jaar weer een race. Geo Gravers 7 april 2011 bewerkt door Geo Gravers
eitjes Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Vandaag helemaal blij omdat ik (onverwacht) een coin vond die aan de 12 provincien geocoinrace meedoet. Thuis dus meteen maar even gekeken welke provincies hij nog moet bezoeken, want die waren niet afgevinkt op het bijgeleverde kaartje. Wat blijkt? Deze coin gebruikt dezelfde banners en logo's als de 12 prov geocoinrace georganiseerd door de Wijngemachtigde, maar doet aan een hele andere race mee. Dat zag ik pas in vijfde instantie, want ook de regels zijn nagenoeg hetzelfde. Alleen als je goed doorleest, dan kom je er achter dat het hier om een kleinschalige race gaat. Eerlijk gezegd voelde ik me aardig belazerd...
GeoVlinder Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Welke race dan? Er loopt wel een vomarrace, maar lopen er nog meer races dan?
De Wijngemachtigde Geplaatst 7 april 2011 Auteur Geplaatst 7 april 2011 @eitjes en @GeoVlinder: Ik ken de race. Ik heb notabene bij het controleren van mijn eigen Ruine cache in januari een deelnemer aan die race aangetroffen en me toen al afgevraagd hoe of wat, want naar mijn weten zat er geen racecoin in mijn Ruine cache. Blijkt inderdaad een eigen prive-race te zijn, met hetzelfde doel. Het verzoek kwam toen daarna nog of ze aan de 12 provincien race mee mochten doen, maar helaas waren we toen al aan de 150 deelnemers, dus dat heb ik destijds afgewezen. Dat ze dezelfde kaartjes gebruiken...dat is verwarrend, maar niet verboden. Het zijn geloof ik 7 deelnemers, dus de kans dat je er eentje tegenkomt is niet heel groot. Maar toch, even checken helpt. De cache waar mijn coin in zat is geripped. Coin kwijt einde wedstrijd En dat in het zicht van de haven... Ik heb nog een pleister op de wonde...de laatste Triple Dragon pechcoin in de prijzenpot (gedoneerd door RvU). Die coin komt jullie kant op. Kun je volgend jaar weer meedoen!
De broekies Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 (bewerkt) Hebben jullie het over deze: 12 Provincierace 2011? Wat ik zo zie is er alleen een trackable groep aangemaakt en niet echt een aparte website. Deze functionaliteit is natuurlijk ook goed te gebruiken voor eigen race. Maar de naam maakt het wel verwarrend. Nog verwarrender is het dat de banners, regels en kaart van de race van de Wijngemachtigde gebruikt zijn. - Robert 7 april 2011 bewerkt door De broekies
pottertje Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Vanuit Friesland ook een trieste mededeling. Mijn racecoin TB3BGQK is 7-2 2011 gedropt maar blijkt nu spoorloos te zijn. De maker van de cache heb ik 4 maart al gemaild. Met de vraag er even te gaan kijken of ie er nog inzat omdat ie al een tijdje niet verplaatst was. Helaas heb ik daar geen reactie meer van gehad. Ik heb nu iedereen aangeschreven en hoop dat ie zo weer boven water komt. Ik vrees met grote vreeze......
Geo Gravers Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 De Wijngemachtigde schreef: Ik heb nog een pleister op de wonde...de laatste Triple Dragon pechcoin in de prijzenpot (gedoneerd door RvU). Die coin komt jullie kant op..... Dat vindt ik leuk en ook erg leuk dat de coin gedoneerd was door RvU. Hij voelde zich een beetje schuldig omdat hij de coin als laatste gedropped had, maar hij kan er natuurlijk ook niets aan doen dat de cache geripped is. In ieder geval bedankt voor de pleister/coin. Geo Gravers
GerardM86 Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Helaas dat er steeds zoveel trieste mededelingen bijkomen. En dat zal nog wel even zo doorgaan ben ik bang. Hier in de omgeving staan meerdere blauwe stippen op de kaart, maar allemaal verdwenen, o.a.: TB3BGMV die sinds februari niet meer in Amersfoort is te vinden TB39PHN die niet meer in het Zandenbos ligt TB42TKH de coin van de Geo-Gravers inderdaad die uit een schitterende cache in Kampen is verdwenen TB2YPTA die op de 3e plek lag maar waarvan sinds eind februari ook geen teken van leven meer is vernomen TB425NM deze was zondag al niet meer aanwezig in de cache in Hengelo... Zou die nog gelogd worden??? Of moeten we ook voor deze gaan vrezen? Zo lijkt het aardig druk op de kaart maar het grootste deel hiervan is al zeker weten verdwenen
Bergbarn Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 (bewerkt) foutje 8 april 2011 bewerkt door Bergbarn
Bergbarn Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 Als eigenaar van TB39PHN Europe Micro "12 provinciën racecoin 2011" kan ik je vertellen dat hij in handen is van Sanne van den Elst (teamnaam Duikert). Dit heeft ze op 29 maart 2011 al gemaild naar de eigenaar van de cache "Zandenbos", nl. ddvddv. Op 1 april krijg ik na 2x gemaild te hebben een reactie die ik ook bij mijn coin geplaatst heb. Ze heeft in zowel de mail aan ddvddv als aan mij, aangegeven dat ze op korte termijn deze coin zal loggen. Dus ik verwacht dat mijn coin TB39PHN weer snel aan de race zal meedoen.
expir_bofh Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 Om aan het lijstje van GerardM86 nog 1 toe te voegen: deze coin is ook een soort van verdwenen TB3WFRQ .Volgens de kaart zit hij in TB hotel 'Liemeer' maar ik heb hem daar niet meer aangetroffen
technetium Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 Ter informatie: TB38HYT ligt ook niet meer in The Brick cache Ik heb hem naar unknown verplaatst. Zo te zoen wordt dat niet automatisch, of in ieder geval niet direct automatisch verwerkt. Ondanks dat, toch erg bedankt voor de organisatie Wijngemachtigde. Tc
De Wijngemachtigde Geplaatst 8 april 2011 Auteur Geplaatst 8 april 2011 Het is niet anders. Als ik naar mijn eigen trackables kijk (en dat is het niet geringe aantal van 106 coins/TB's), zijn er in de loop der jaren maar liefst 26 echt zoek, gejat, verdwenen. Dat is bijna 25%. Ik zit er niet heel erg mee; het is jammer van mooie coins die ik graag op deze manier aan andere cachers wil laten zien, maar de TB's zijn meestal prullaria, die toch niks liggen te doen (overigens gaat vaak de copy tag op pad). Voor wat betreft de TB's zijn de kilometers en verhalen gewoon lollig. Ook in de provincienrace gaan er coins verloren. Dat weten we allemaal, het is een gegeven en een risico binnen het spel (open deur). Maar gelukkig zijn er pechprijzen: Alle verdwenen en naar het buitenland geemigreerde coins worden aan het eind op een rijtje gezet, met een paar op- en aanmerkingen over wat er is gebeurd, of wat er waarschijnlijk is gebeurd. Uit dat rijtje mogen de forumlezers dan de grootste pechvogel kiezen. Da's dan toch ook weer leuk, niet? Ik heb hem naar unknown verplaatst. Zo te zen wordt dat niet automatisch, of in ieder geval niet direct automatisch verwerkt. Inmiddels bijgewerkt.
Aanbevolen berichten