Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Wat is het probleem met de huidige site voor 2010?

Kan die niet gewoon geupdate worden voor 2011?

Ik denk dat ik geen antwoord krijg van KarelKraak als ik vraag of ik (of wij) zijn site mogen gebruiken. Ik krijg namelijk al sinds april 2010 geen antwoord van KarelKraak.

Overigens vind ik wel dat zijn site erg mooi is en goed in elkaar steekt, ik was destijds dan ook vol verwachting.

(...)Echter, ondanks dat ik zelf ook geen websitebouwer ben en daar dus ook mijn hulp niet in kan aanbieden, vind ik het eigenlijk wel een voorwaarde dat er een website is. Als er namelijk nergens wordt bijgehouden waar je de racecoins kunt vinden om ze te verplaatsen en er ook niet op de coin listing zelf (semi-)automatisch kan worden bijgehouden waar de coin allemaal al geweest is, dan ben ik bang dat het niet erg soepel gaat lopen. Ik kom namelijk vaak genoeg coins en TBs tegen met een opdracht waarvan ik niet goed kan achterhalen in hoeverre de opdracht al vervuld is. Dat maakt mij dan weer een stuk minder gemotiveerd om (een deel van) de opdracht te vervullen. Zo zal het vast ook gaan met de verplaatsers van de racecoins.

(...)

Ben ik helemaal met je eens. Ik vind het ook prettig als ik een link kan geven op de coin site waarheen men kan gaan om te zien wat de stand van zaken is. Ik vind het dan ook prima om de tussenstanden op een voor iedereen toegankelijke site te zetten. Heeft er iemand nog wat webspace over waarmee we dat kunnen regelen?

Ik ga alleen geen strakke website in elkaar zetten met alles en nog wat. Een simpele link naar de stand en misschien de spelregels is voldoende lijkt me.

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Karelkraak heeft indertijd www.geocoinrace.nl van ons overgenomen en er een mooie site van gemaakt. Je zou toch 1 poging kunnen wagen om het voor elkaar te krijgen.

Geplaatst

Karelkraak heeft indertijd www.geocoinrace.nl van ons overgenomen en er een mooie site van gemaakt. Je zou toch 1 poging kunnen wagen om het voor elkaar te krijgen.

Zelfs al zou ik die site van hem kunnen overnemen, dan ben ik vervolgens vreselijk afhankelijk van anderen om 'm te onderhouden. Ik kan nog net m'n cachebeschrijvingen in html gieten, maar dan houdt de webkennis op.

Tijdens WK's en Tour de Frances doe ik ook meestal de poultjes, en doe dan ook alles met excelsheetjes. Noem me ouderwets, maar het is niet anders.

Daar komt bij dat de tijd dringt, het is al bijna december en als ik zag hoe lang het heeft geduurd voordat KK de zaak op orde had...uuuh, het is nl nog niet goed.

Maareh, ik zou de site graag van hem overnemen en in sterk afgeslankte vorm gebruiken met medewerking van iemand die er wel sjoege van heeft. KK reageert alleen niet meer op mijn mailtjes.

Geplaatst

deze keer wil ik mijn joker inzetten TB2MJ73 :dribble:

heeft nog 0 op de teller dus word een verse start.

zal wel eerst de olie nakijken en de motor tunen

geogroet Mario aka dutchgoldwing

Geplaatst

Ik heb een PM verstuurd met een mogelijke oplossing.

Verder wens ik ieder veel plezie met de race van 2011 hoe hij ook gaat verlopen.

groetjes

Geplaatst

Ik heb een PM verstuurd met een mogelijke oplossing.

Verder wens ik ieder veel plezie met de race van 2011 hoe hij ook gaat verlopen.

groetjes

Dat is inderdaad een mogelijke oplossing.

Ik zat er op te wachten ;)

Geplaatst

Allereerst bedankt voor alle positieve reacties, dat sterkt het gemoed.

**NIEUWS**

De hoofdprijs is bekend, een complete set van maar liefst vijf nieuwe Compass Rose 2010 geocoins. Nu nog alleen in de presale verkrijgbaar, maar de bestelling is geplaatst. Dus nog meer reden om in te schrijven!!

Zie de eerste post voor de laatste update mbt het aantal inschrijvingen.

Hierbij alvast een voorproefje van de hoofdprijs:

ca2fb288-1fd8-4e2f-9bab-254de7a6c0e9.jpg

Geplaatst

pb met aanmelding verstuurd.

Ik vond het bij de vorige editie wel leuk dat degenen die de coins verplaatsen ook iets kunnen "verdienen".

Dat zijn immers degenen die het werk verrichten; waar we het van moeten hebben.

Niet iets groots maar bijvoorbeeld elke maand een eervolle vermelding voor de grootste verplaatsing.

Dat hoeft niet heel moeilijk te zijn. Als de eigenaren aan het eind van de maand (in de eerste week van de volgende maand) de grootste verplaatsing doorgeven dan kan ik daar wel de totaal grootste score uithalen.

Als fotogek zou ik ook wel een vermelding voor de mooiste foto willen organiseren. Met een geheel onafhankelijke jury. Nu ik dit schrijf bedenk ik dat dat ook breder kan; en dan in een ander draadje.

Geplaatst

Doe ook graag mee aan deze Race

Pb is verstuurd :)

Geplaatst

pb met aanmelding verstuurd.

Ik vond het bij de vorige editie wel leuk dat degenen die de coins verplaatsen ook iets kunnen "verdienen".

Dat zijn immers degenen die het werk verrichten; waar we het van moeten hebben.

Niet iets groots maar bijvoorbeeld elke maand een eervolle vermelding voor de grootste verplaatsing.

Dat hoeft niet heel moeilijk te zijn. Als de eigenaren aan het eind van de maand (in de eerste week van de volgende maand) de grootste verplaatsing doorgeven dan kan ik daar wel de totaal grootste score uithalen.

Als fotogek zou ik ook wel een vermelding voor de mooiste foto willen organiseren. Met een geheel onafhankelijke jury. Nu ik dit schrijf bedenk ik dat dat ook breder kan; en dan in een ander draadje.

Ik vond het ook leuk dat er voor de verplaatsers ook iets was georganiseerd in de vorm van een verkiezing van de leukste log en foto, maar heb ook gezien hoe die poging om dat te realiseren is gestrand.

Ik zit me hier nog op te beraden, ik ga ook iets meer doen maar het blijft wel simpel: bijvoorbeeld elke maand een verloting van een prijs onder de verplaatsers die een foto met een coin bij hun log plaatsen, en bijvoorbeeld een bonus van 50 km extra voor de coineigenaar als er een foto wordt geplaatst van een coin bij een van de 12 provinciehuizen, o.i.d.

Komt goed.

Geplaatst

De eerste aanbiedingen voor webspace zijn binnen en ik denk dat we er wel uitkomen met een mooie website.

Inmiddels hebben 16 cachers zich aangemeld, dus dat gaat prima!

Ook heb ik min of meer de spelregels en ideeen voor bonuskilometers en fotoprijzen gereed.

Enneh, donaties voor de prijzenpot...altijd welkom :blush: , via het emailadres geocoinrace2011[apestaartje]gmail.com

Geplaatst (bewerkt)

Ook wij hebben ons via een pm via mail ingeschreven.

We weten nog niet welke coin het wordt, maar dat laten we nog weten.

We hebben dr weer zin in!

A&F

bewerkt door A&F
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...