Spring naar bijdragen

Souvenirs


weleda

Aanbevolen berichten

Als beginneling loop ik continu tegen nieuwe termen aan en dingen waar ik echt geen weet van heb. Ik kan wel veel antwoorden vinden, maar soms ook niet. Vandaar nu mijn vraag:

Wat kan je met souvenirs? Ik heb bv een souvenir gekregen omdat ik mee heb gedaan op 10-10-2010. Die kan ik openen en dan komt er een verhaaltje. leuk! Maar ik heb ook 2 souvenirs die ik verder niet kan openen. Hoe kom ik daar aan en wat kan ik er verder mee? Als ik ze open staat er dit: You have entered an incorrect value in the querystring

Ik kan helemaal niets invullen, dus ik vraag me af waar dat vandaan komt. Ik ben héél benieuwd!

 

groetjes, Ellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Ellen

 

Ik geloof dat er even iets mis gaat bij geocaching.com. Ik heb er ook opeens twee souvenirs bij, eente van de USA.. daar was ik nou niet net gisteren effe cachen.

Bij mij komt dezelfde foutmelding wanneer ik op de plaatjes klik.

Wanneer ze er morgen nog op staan ga ik eens een mailtje sturen naar geocaching.com.

Ik weet niet of er nog meer mensen zijn met dit probleem.

Welke souvenirs heb jij er nu bij staan?

groetjes, me sannie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm.

Heb er ook twee: een uit Delaware en een uit Baden Wurtenberg. Ben ik in beide gevallen niet geweest.

Deze verschenen wel in de tijd dat er volgens de mededeling maintenance was, dus het zal wel een foutje zijn. Ik neem aan dat het morgen weer ok is.

Iemand overigens enig idee hoe de souvenirs (kunnen) worden geplaatst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm.

Heb er ook twee: een uit Delaware en een uit Baden Wurtenberg. Ben ik in beide gevallen niet geweest.

Deze verschenen wel in de tijd dat er volgens de mededeling maintenance was, dus het zal wel een foutje zijn. Ik neem aan dat het morgen weer ok is.

Iemand overigens enig idee hoe de souvenirs (kunnen) worden geplaatst?

 

Ja, die heb ik dus ook. Foutje dus begrijp ik. Oke dan.

 

groetjes, Ellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staat overigens wel dat er vanaf nu ook retrospectief Souvenirs worden toegekend.

Wij hebben er nu dus ook een van Baden-Württemburg, maar daar zijn we dan ook ooit op vakantie geweest.

Kennelijk hebben wij in Amerika net in de staten gecached waar geen Souvenirs voor zijn, want die hebben we niet gekregen (of zouden die nog komen?).

Ik geloof dat je zelf nog geen Souvenirs kon aanmaken. Ik ben wel benieuwd waarom ze in Duitsland wel al Souvenirs uitgeven en in Nederland (nog) niet.

 

Dit: er staat dat de souvenirs van al bezochte plaatsen de komende weken zullen worden uitgereikt, die van de VS kunnen nog komen dus.

Het niet werkende linkje bij de souvenirs is ondertussen al door iemand anders gemeld aan de heren en dames van Groundspeak en gaat gefixed worden.

bewerkt door eitjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staat overigens wel dat er vanaf nu ook retrospectief Souvenirs worden toegekend.

Wij hebben er nu dus ook een van Baden-Württemburg, maar daar zijn we dan ook ooit op vakantie geweest.

Zo, nu hoef je er helemaal niets meer voor te doen! Wij hebben hem ook ontvangen.

Rare plaatjes, weet nog steeds niet wie ze maakt (behalve de ontwerper) en hoe je ze kunt uitdelen. Oftewel, wat de criteria zijn? Ik dacht events, maar blijkbaar ook regios of bepaalde caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...