Teki-D Geplaatst 1 november 2010 Geplaatst 1 november 2010 Sinds vanavond heb ik problemen met het naar de GPS zenden van caches vanaf de GC.com site. Ik moet de laatste Garmin plug-in installeren, maar ik krijg dan een melding dat de laatste plug-in 2.9.2.0 al geïnstalleerd is en blijft dan hangen op de test-pagina van de Garmin site. Ik heb de aanweizge software verwijderd van de PC en opnieuw Garmin Communicator gedownload in de hoop van het probleem af te zijn, maar helaas zonder resultaat. Ook het opnieuw opstarten van de PC heeft niet geholpen. Hebben meer mensen hier last van ? Hoe kan ik dit probleem oplossen ?
thex Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Bij mij bleef de communicator wel eens hangen op Vista 64 bits wanneer deze in de war is van de USB driver van Garmin. Behalve dat hier een 64 bits update voor is, heb je deze USB driver gedeinstalleerd ? Restart hielp hier ook niet, maar wel opnieuw installeren met de laatste versie. De communicator kon de Garmin niet vinden.
Finbar.nl Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Sinds gisteravond heb ik hetzelfde probleem. Opnieuw installeren, opnieuw opstarten het werkte niet. Ik had gehoopt dat, na een nachtje slapen, het probleem opgelost zou zijn, maar niet dus. En het schijnt dus niet bij mij alleen te zijn. Vreemd..... Afwachten dan maar?
thex Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Ik zal vannavond thuis eens een testje draaien.
ergo2010 Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Heb hetzelfde probleem. Kan geen caches meer naar mijn GPS sturen.
Teki-D Geplaatst 2 november 2010 Auteur Geplaatst 2 november 2010 Heb de USB driver opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat helpt niet.
Bas2 Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Had ook al een draadje gestart. Had het idee dat nadat ik Google Chrome had geïnstalleerd de communicatie niet meer werkte. Volgens de Garmin test page werkt de drivers wel maar niet met de GC.com website. Mijn draadje van vanmorgen: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=17228&pid=275718&st=0entry275718
Sanpetev Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 (bewerkt) Hier werkt het ook niet: Mac met Firefox. Omdat het schijnbaar bij meerdere mensen met verschillende computers en verschillende browsers niet werkt, ga ik ervan uit dat het een GC.com probleem is. Lijkt me dus dat van alles opnieuw installeren geen zin heeft. Afwachten dus maar. Edit: Ondertussen ook op GC.com forum berichten gevonden dat het niet werkt. Voor windows staat een workaround gegeven. 2 november 2010 bewerkt door Sanpetev
Team Professor X Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Het is een bekend probleem inmiddels ook in de US of A. Groundspeak zal ermee aan de slag mee moeten gaan.
los rositas Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Bij mij hetzelfde, zowel op de PC als op de MAC. Hoop dat het snel opgelost wordt.
Aagjes Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Normaal gesproken ben ik alleen maar druk met het invoeren van caches, in of vóór het weekend, maar volgende week gaan we naar berlijn, dus ik dacht vast wat vóórwerk te doen, maar ook met de "legend hcx" kun je de knop "send to gps" niet meer gebruiken, hopelijk is het snel opgelost
Askikker Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Zo, dat lucht op! Hier het zelfde probleem dus! Ik had er nog gewoon één ingeladen, en daarna bleef het scherm steeds leeg. De Plug was inderdaad goed geinstalleerd, dus t probleem zit elder. Hopelijk krijgen we snel een oplossing. Voor een rondje tradis is het niet leuk als ie niet inlaadt.....
DanPan Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 (bewerkt) probleem is gemeld op feedback forum: send to GPS not working Nov.01/10 Stemmen maar... hoe meer stemmen hoe vlugger het probleem misschien wordt aangepakt en opgelost. Status: planned Hi cachers, This is a bug that we are planning to fix soon. Sorry for the inconvenience! Bug 23522 sara_k Admin 2 november 2010 bewerkt door DanPan
robinri64 Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 (bewerkt) Ook bij mij hetzelfde probleem. Garmin aan de phone gehad en mij keurig terug geiemeeld dat zij hetzelfde probleem hadden. Het moet dus iets met de Geocach -site te maken hebben. Bij mij geeft de Test page alles in orde aan.Zowel nieuwste plug-in als de USB drivers Hopenlijk : gauw opgelost. Jaren dit probleem niet gekend! 2 november 2010 bewerkt door robinri64
Aanbevolen berichten