Spring naar bijdragen

Reputatie: -1


keske27

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

nee bedankt. ik heb daarvoor geen dikke huid genoeg. en dat is bedoeld als compliment en waardering voor degenen die wel mod zijn :thumbup: overigens wel een beetje offtopic

bewerkt door Wad-Seekers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En MacDD staat weer in de min...

;)

 

Goed he, mensen zien me eindelijk. Tot op heden had ik nog nooit een puntje gehad, nu al 2.

Dit systeem is perfect voor mijn minderwaardigheidscomplex. negatieve aandacht is ook aandacht.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor...lekker...

 

Ik zeg weer wat en ik ben gelijk de Sjaak.

Ik stond op +2 en nu ineens op +1

Waar heb ik dat nu weer aan verdiend? Welke onverlaat heeft dat op zijn / haar geweten?

 

Wat zijn eigenlijk de consequenties als je door je mede-forumgebruikers op een slechte reputatie wordt gezet? Mogen we dan niet meer posten?

Das leuk, je wordt dan een soort "gemodereerd" / "gebanned" door je medegebruikers.

Straks hebben we wellicht geen mods meer nodig. Want voor lelijke woorden kun je gewoon een filter instellen, toch?

 

-edit-

he...ik sta weer op 2!!

Dat werkt goed!! :thumbup:

bewerkt door Camo Crew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu roept alles in mij om nog slechtere posts te gaan plaatsen, enkel om te kijken hoever je in de min kunt, wat er dan komt te staan en wat er dan gaat gebeuren.

 

Maar ik zal even inhoudelijk reageren

Kijk dat je bij een post kunt aangeven of hij je bevalt of niet, dat kan ik me voorstellen.

Maar dat dit gelijk iets over reputatie zegt, dat gaat me toch veel te ver. En dat dit dan ook nog bij je profiel komt te staan, gaat me nog veel verder.

 

Dan komt bij mij de axievoerder van jaren geleden naar boven en zal ik het proberen onderuit te halen. Of iig het idiote er van in te laten zien.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@macdd waar staat die reputatie dan in je profiel? Ik zie deze niet staan in jouw profiel.

 

 

Geeb had net een foto gemaakt, daar staat het ook op.

http://www.fotopocke...c6/naamloos.JPG

 

@geeb.

Dat is het dus. Ze zijn niet te scoren en kunnen ook niet kijken.

Hoezo buiten de boot vallen.

 

Maar nog steeds, hef dit syteem alsjeblieft op.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het bij iedereen zien die op plus of op min staat (groene balk of rode balk) maar bij jou en de overige teamleden dus niet.

 

Ik zie nu overigens dat dat komt omdat jullie op 0 blijven staan en dus geen "kleurtje" krijgen.

 

En dat komt natuurlijk weer door het feit dat we de postjes van de mods niet kunnen beoordelen.

 

Jullie blijven dus altijd op "neutraal 0" staan en daarmee zijn jullie dus "kleurloos" ;)

bewerkt door Camo Crew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...