Waldio Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 Zo Waldio, toen stond jij ook weer op 0. Ja, stond inderdaad even in de -....
MacDD Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 Kunnen we nu stellen dat het reputatiesysteem om zeep kan worden geholpen?
Wad-Seekers Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 een aantal reacties een - gegeven. reden: reacties dragen niet bij aan dit draadje. mi is het systeem daarvoor bestemd. niet om op de persoon te spelen
Waldio Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 (bewerkt) En MacDD staat weer in de min... In dit topic wordt het goed (ge)(mis)bruikt zie ik! @Wad-Seekers, toekomstige mod? 28 oktober 2010 bewerkt door Waldio
Wad-Seekers Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 (bewerkt) nee bedankt. ik heb daarvoor geen dikke huid genoeg. en dat is bedoeld als compliment en waardering voor degenen die wel mod zijn overigens wel een beetje offtopic 28 oktober 2010 bewerkt door Wad-Seekers
MacDD Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 (bewerkt) En MacDD staat weer in de min... Goed he, mensen zien me eindelijk. Tot op heden had ik nog nooit een puntje gehad, nu al 2. Dit systeem is perfect voor mijn minderwaardigheidscomplex. negatieve aandacht is ook aandacht. 28 oktober 2010 bewerkt door MacDD
Twin Peaks Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 (bewerkt) Ja hoor...lekker... Ik zeg weer wat en ik ben gelijk de Sjaak. Ik stond op +2 en nu ineens op +1 Waar heb ik dat nu weer aan verdiend? Welke onverlaat heeft dat op zijn / haar geweten? Wat zijn eigenlijk de consequenties als je door je mede-forumgebruikers op een slechte reputatie wordt gezet? Mogen we dan niet meer posten? Das leuk, je wordt dan een soort "gemodereerd" / "gebanned" door je medegebruikers. Straks hebben we wellicht geen mods meer nodig. Want voor lelijke woorden kun je gewoon een filter instellen, toch? -edit- he...ik sta weer op 2!! Dat werkt goed!! 28 oktober 2010 bewerkt door Camo Crew
MacDD Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 (bewerkt) Nu roept alles in mij om nog slechtere posts te gaan plaatsen, enkel om te kijken hoever je in de min kunt, wat er dan komt te staan en wat er dan gaat gebeuren. Maar ik zal even inhoudelijk reageren Kijk dat je bij een post kunt aangeven of hij je bevalt of niet, dat kan ik me voorstellen. Maar dat dit gelijk iets over reputatie zegt, dat gaat me toch veel te ver. En dat dit dan ook nog bij je profiel komt te staan, gaat me nog veel verder. Dan komt bij mij de axievoerder van jaren geleden naar boven en zal ik het proberen onderuit te halen. Of iig het idiote er van in te laten zien. 28 oktober 2010 bewerkt door MacDD
MacDD Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 Hee, ik ben van -2 naar -1, dat is niet mijn bedoeling. Oja, en als laatste dus, of voor iedereen dit systeem, of voor niemand (en dan ben ik voor dat laatste)
Cernunnos Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 @macdd waar staat die reputatie dan in je profiel? Ik zie deze niet staan in jouw profiel. Wel zie ik bij een aantal van je reacties een + of - staan. Misschien kijk ik er overheen hoor maar hoor het graag van je.
Gast geebheart Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 Blijkbaar kunnen modjes en admi dat niet zien Zie hier voor een voorbeeld:
MacDD Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 (bewerkt) @macdd waar staat die reputatie dan in je profiel? Ik zie deze niet staan in jouw profiel. Geeb had net een foto gemaakt, daar staat het ook op. http://www.fotopocke...c6/naamloos.JPG @geeb. Dat is het dus. Ze zijn niet te scoren en kunnen ook niet kijken. Hoezo buiten de boot vallen. Maar nog steeds, hef dit syteem alsjeblieft op. 28 oktober 2010 bewerkt door MacDD
Cernunnos Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 is het niet zo dat je het alleen in je eigen profiel kunt zien en anderen niet, zouden jullie, geebheart en macdd dat eens bij elkaar willen uittesten? Ik zie die grote banner inderdaad niet als ik op jullie profiel kijk.
Twin Peaks Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 (bewerkt) Ik kan het bij iedereen zien die op plus of op min staat (groene balk of rode balk) maar bij jou en de overige teamleden dus niet. Ik zie nu overigens dat dat komt omdat jullie op 0 blijven staan en dus geen "kleurtje" krijgen. En dat komt natuurlijk weer door het feit dat we de postjes van de mods niet kunnen beoordelen. Jullie blijven dus altijd op "neutraal 0" staan en daarmee zijn jullie dus "kleurloos" 28 oktober 2010 bewerkt door Camo Crew
Aanbevolen berichten