Spring naar bijdragen

Gemeentegrenzen Findstatgen Geel Ipv Zwart


WinnieThePoohNL

Aanbevolen berichten

Ik gebruik de nederlandse gemeentekaart in mijn Findstatgen, maar om de een of andere reden zijn bij mij de gemeentegrenzen geel, terwijl deze bij andere gewoon zwart zijn.

 

Zie het plaatje van mijn kaart hier: http://tinyurl.com/3xnshnw

 

Heeft iemand enig idee hoe ik die grenzen gewoon zwart krijg? Ik heb al eens zitten rommelen met de shading maar dat hielp niet echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb dat fenomeen ook wel eens gehad. Ik heb toen kontakt opgenomen met de maker. Toen bleek er nog een foutje in te zitten. Hij heeft toen een nieuwe kaart geplaatst op gsak. Kijk hier eens na? Het probleem zat toen bij een gemeente in Zuid-Holland. Zo te zien heb jij in die Gemeente gelogd. Het is even de moeite van het proberen waard. Het is nog niet zo lang geleden, dat de nieuwe gegevens geplaatst zijn. Ik hoop, dat het je probleem oplost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als maker van de GSAK gemeentekaart maar even een korte reactie:

 

De laatste versie van de gemeentekaart kan je hier vinden: http://gsak.net/board/index.php?showtopic=8241&view=findpost&p=111958

Zoals Gerrit Tabak al schreef is er eerder precies zo'n probleem geweest wanneer je een of meer caches gevonden had in de gemeente Nieuwkoop. Dat is in de laatste versie van de gemeentekaart gefixed.

Mocht je na het installeren van deze laatste versie toch nog een probleem hebben, stuur dan even een PM naar mij en dan probeer ik het samen met je op te lossen, misschien is er nog een andere gemeente met hetzelfde probleem.

 

groet,

 

The CEO

bewerkt door The CEO
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Hallo, ben nog niet zolang premiumlid en probeer GSAK te doorgronden met zijn instellingen en marcro's, een marcro in GSAK lukt me maar hoe krijg ik dat plaatje van Nederland of ander land in in mijn profiel.

bewerkt door PeYoPla
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ben nog niet zolang premiumlid en probeer GSAK te doorgronden met zijn instellingen en marcro's, een marcro in GSAK lukt me maar hoe krijg ik dat plaatje van Nederland of ander land in in mijn profiel.

 

- Download de FindStatsGenerator en installeer hem in GSAK

- Run de macro

- Click op options

- Click op Section Order

- Zorg dat de section 'Other Maps' enabled is

- Click OK

- Click op Maps

- Click Install Map Data Files from GSAK

- Selecteer de gewenste kaarten (bijv. Netherlands - Gemeentes) en click install

- Nadat de maps geinstalleerd zijn, vink de maps die je in wilt hebben aan, en click nu OK

- In het options scherm, clcik OK om de macro te runnen

- Als de macro klaar is wordt het resultaat in je browser getoond, en de html-code staat op klaar op je clipboard.

- Je kan nu in je geocaching.com profiel de code pasten (CTRL-V)

- Deze laatste stap is eventueel ook nog te automatiseren middels de GenUploadStats macro

 

Mocht iets niet duidelijk zijn, laat dan weten waar je precies vastloopt, of wat je precies wilt weten.

bewerkt door The CEO
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...