Goonies Oosterhout Geplaatst 12 september 2010 Geplaatst 12 september 2010 waypoint manager, pagina 16.Het is mooi als je mensen wilt helpen, maar als je het apparaat niet kent en dan adviezen gaat geven die niet werken heeft de vraagsteller er niet zo veel aan.Nogmaals, pagina 16?
topzoekertje Geplaatst 12 september 2010 Geplaatst 12 september 2010 Een geocache is in de Oregon geen waypoint, maar een eigen categorie met veel meer informatie. Zo zijn de beschrijving, de logs en de hint opgenomen. Aan de waypointmanager heb je dus niets.
elfjes Geplaatst 13 september 2010 Auteur Geplaatst 13 september 2010 Graag wil ik jullie even mededelen dat ik nu weet en goed is gelukt om caches uit te wissen via computer! dankzij Gerrit en Leo. Hartelijk bedankt voor het meedenken en tip gegeven.
Gast JackHoe Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 De waypoinmanager voor de Oregon 200 staat bij mij op pagina 13. Op pagina 16 gaat het over Tracks. En zoals hierboven al staat is een Geocach bij de Oregon iets anders dan een waypoint en kan dus ook niet op die manier verwijderd worden. Dus nogmaals; als je iets niet kent en niet weet hoe iets werkt kun je beter geen advies geven. (ja, ook ik ben eigenwijs) waypoint manager, pagina 16.Het is mooi als je mensen wilt helpen, maar als je het apparaat niet kent en dan adviezen gaat geven die niet werken heeft de vraagsteller er niet zo veel aan.Nogmaals, pagina 16?
de jonge prinsen Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 Ik heb destijds ook even moeten zoeken. Totdat ik ergens las dat de interface op 'Spanner' gezet moet worden. Daarmee werd de Garmin inderdaad een gewone USB-schijf.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden