Attila de Hunt Geplaatst 4 september 2010 Geplaatst 4 september 2010 ik zou zeggen, open er eens een poll over, dan weet je het
thex Geplaatst 4 september 2010 Geplaatst 4 september 2010 Tja, blijkbaar wat te verbergen, wat anders.
Gast JackHoe Geplaatst 4 september 2010 Geplaatst 4 september 2010 Persoonlijk vind ik pols niet zo interessant. Ik hoef niet eens te weten waarom deze gesloten zou zijn, maar vraag me af of het "iets verbergen" de reden zou zijn. Wat valt er te verbergen over meningen van een klein groepje dat dit forum leest en een uitgesproken mening zou hebben over het geven van feedback?
TuuronTour Geplaatst 4 september 2010 Geplaatst 4 september 2010 Ik had het er toevallig nog met een modje over, hij wist van niks maar kon me wel vertellen dat iemand die een poll maakt kan kiezen tussen wel/geen discussie bij de poll. In het laatste geval wordt het draadje automatisch gesloten. Het zou dus kunnen dat Tim (per ongeluk?) voor 'alleen stemmen toestaan' had gekozen.
Mr.Atari Geplaatst 4 september 2010 Geplaatst 4 september 2010 Waarschijnlijk is door TS gekozen voor de optie "geen reacties toestaan" Ik heb even gekeken of ik het draadje open kan zetten, maar dat lukt dus niet...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden