kapper Geplaatst 16 februari 2004 Geplaatst 16 februari 2004 Hoe zit het bijvoorbeeld met een Bluetooth verbinding, zodat je hem ook in combinatie met de iPAQ kan gebruiken? Of een simpele IR-poort om bijvoorbeeld waypoints en routes met elkaar uit te wisselen als je op locatie bent? Eigenlijk een gemiste kans. Juist! Het toeval wil dat ik daar gisteren tijdens het cachen ook aan liep te denken. Ik heb bij me : een GPS een PDA een GSM/GPRS elk een handheld apparaatje met overeenkomstige vormgeving. zijn die niet integreren zijn tot 1 apparaat met wellicht nog meer toepassingen?
schatzoeker Geplaatst 16 februari 2004 Geplaatst 16 februari 2004 Kapper, je moet met je wensen naar dit draaidje: De ideale GPS
kapper Geplaatst 16 februari 2004 Geplaatst 16 februari 2004 Kapper, je moet met je wensen naar dit draaidje: De ideale GPS HoHo, ik moet helemaal niets. Mijn postje is van 18.56 uur. het nieuwe draadje startte om 19.09 uur !!
Peetee Geplaatst 16 februari 2004 Geplaatst 16 februari 2004 HoHo, ik moet helemaal niets.Mijn postje is van 18.56 uur. het nieuwe draadje startte om 19.09 uur !! Klopt helemaal, kapper! Aan jou de eer ! Het was jouw opmerking die mij op het idee bracht om het nieuwe draadje te starten!!
schatzoeker Geplaatst 16 februari 2004 Geplaatst 16 februari 2004 Sorry Was er ff tussenuit. had niet naar de tijden gekeken!
kapper Geplaatst 16 februari 2004 Geplaatst 16 februari 2004 OK schatzoeker. Sorry dat ik een beetje uit m'n slof schoot.
schatzoeker Geplaatst 21 februari 2004 Geplaatst 21 februari 2004 't Is behoorlijk rustig in dit draadje! Hebben we niets meer te melden over 60serie van Garmin of zijn we allemaal aan het wachten op de 60CS. Het GPScenter heeft sinds 13 febr weer nieuwe foto's op hun site staan nu met afbeelding van het kaartgedeelte. Autorouting! Ze schermen er mee dat hij zeker zo snel is als de Streekpilot 2610. Leuk toch? Begin maart zou het dan zo ver zijn?
Hugo&Sarah Geplaatst 24 februari 2004 Geplaatst 24 februari 2004 Heb de gps 60cs toch maar in de vs besteld die dollar staat zo laag! ze dachten rond 9 maart te versturen.dan snel de city 6 europa erin en kijken of autoroute werkt met een us basemap.
elsinga Geplaatst 24 februari 2004 Geplaatst 24 februari 2004 Als je City Select gebruikt, dan werkt autorouting gewoon (als het maar enigszins lijkt op een GPS V uit de US, VZIW). Zoom je teveel uit, dan zie je de basemap... hiervoor kun je Worldmap gebruiken als alternatief. En routing buiten de geladen kaarten zal niet gaan (tenzij je in de US bent natuurlijk). Laat je de ervaringen hier nog even weten?
vechtdal Geplaatst 24 februari 2004 Geplaatst 24 februari 2004 Het Vechtdal team is afgelopen weekeinde op pad geweest met de 60C. Voor heen had ik de Carmin 176C.Toch vindt ik het scherm rustiger van de 60C, ook als het daglicht er op schijnt. En met geocaching is het makelijk dat hij de volgende aan geeft.Zeker bij muti cache waar de coordinaten al van bekent zijn.Je hoeft dat ook niet door het hele menu, om de volgende WP aan te geven. Wel heb ik het knopje aan de achterkant met loctite vast gezet. Gelijk op de middag na aanschaf een cache gedaan op de fiets, toen had ik de 60C in de hand, maar de klem met knopje viel in het zand.(dus aan de schroefdraad loctite en stevig aangedraaid.) Door de Engelse beschrijving weet ik nog niet alles.onder andere de routeplanner/navigatie. hoe krijg ik die in werking..........Grote smurf?! weet jij dat? Ook handig is de rekenmachine, die er inzit. Kom je toch vaak tegen met geocaching. Ik ben benieuwd als er meer mensen zijn die de 60C in praktijk gebruikt hebben.en wat handige tips zijn. Jacco . . . Vechtdal team.
Kruimeldief Geplaatst 24 februari 2004 Geplaatst 24 februari 2004 't Is behoorlijk rustig in dit draadje! Hebben we niets meer te melden over 60serie van Garmin of zijn we allemaal aan het wachten op de 60CS. Nee, het wachten is op de 76CS. Nog mooier, beter en uitgebreider. GRTZ Kruimeldief Beperkingen maken je gelukkig.
schatzoeker Geplaatst 24 februari 2004 Geplaatst 24 februari 2004 Hallo Kruimeldief Vindt je de 76CS nog mooier? Oke hij heeft geen zichtbare uitstekende antenne. Maar daarvoor moet je wel met je vingers / handen over het scherm frummelen als je bij de knoppen boven het scherm wilt. Knoppen onder lijkt me makkelijker! En hoelang moeten we dan weer wachten. De site zegt "Second Quater 2004". Dat wordt met uitloop wel juni/juli. Ik wil nu eindelijk wel eens met zo'n ding cachen. Dus ik ga voor de 60CS En je vond de 60CS al onbetaalbaar. En de 76 CS is nog eens $ 55,- duurder. Beter en uitgebreider? Ik heb de specs eens naast elkaar gelegd. De verschillen zijn pinuts. Nou ja 115 MB is zeker leuk, maar dat wordt toch steeds meer! Het je de screenshots van de 60C al eens bekeken dan kijk hier maar eens. En daar komen voor de 60 CS nog de geocaching navigation screens bij. Is dat niet mooi? Nee, ik wacht niet langer!
elsinga Geplaatst 24 februari 2004 Geplaatst 24 februari 2004 Navigatie met de 60C kan alleen met City Select kaarten geladen (of de duurdere en niks toevoegende City Navigator kaarten). Met Metroguide geladen kun je op de PC wel routes maken en uploaden, maar niet op de 60C.
vechtdal Geplaatst 24 februari 2004 Geplaatst 24 februari 2004 Navigatie met de 60C kan alleen met City Select kaarten geladen (of de duurdere en niks toevoegende City Navigator kaarten). Met Metroguide geladen kun je op de PC wel routes maken en uploaden, maar niet op de 60C. Ik heb de city select v6. maar het gaat mij er om, hoe krijg ik hem op de 60c in werking(de navigatie ) En mijn Engels is niet opper best.Dus welke instelling zie ik over het hooft om op navigatie te rijden met Carmin 60C.
Aanbevolen berichten