parreg Geplaatst 25 augustus 2010 Geplaatst 25 augustus 2010 Oké, het hangt van soort metaal af, maar zou het boutje zelf ook niet magnetisch worden...? Als je RVS gebruikt acht ik die kans klein :-) Ik zou zeker niet met PBS aan de gang gaan.
De Oliva's Geplaatst 25 augustus 2010 Geplaatst 25 augustus 2010 Ik bedenk me daar opeens een gat in de markt: micro containers die van zichzelf magnetisch zijn.... zoals nano's dus maar dan van canister afmetingen.
Bloodwoosj Geplaatst 25 augustus 2010 Geplaatst 25 augustus 2010 Rond, plat neodymium magneetje aan de binnenkant en een dito exemplaar aan de buitenkant. Aan de buitenkant wat watervaste tape eromheen en klaar is klara. Een dergelijk exemplaar hangt bij mij achterom ter controle al een dikke 2 jaar proef in zon en regen. Ondanks regelmatig vastpakken nog geen tekens dat er iets los laat. Het dopje zal eerder gaan lekken dan dat het magneetje eraf valt. Daarbij komt dat neodymium magneetjes "ietsje" meer kleefkracht hebben dan het ouderwetse spul. Greetz Bloodwoosj.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 25 augustus 2010 Geplaatst 25 augustus 2010 Ik heb deze in gebruik, aan de buitenkant geplakt met ducktape. Werkt prima! Met duck-tape werkt voor mij niet omdat ik speciale weerbestendige stickers heb laten maken. En als ik die op duck-tape plak, ziet het er niet meer mooi uit.. Ik vind die magneten met ringen wel wat, die de prof. aandraagt. Alleen jammer dat er dan zoveel verzendkosten bijkomen. Ik bestel wel eens meer bij die firma. Ik kan een volgende keer wel wat van die ringetjes meebestellen. Ik zie dat ik er hier eentje heb liggen!
Team Gebrook Geplaatst 25 augustus 2010 Geplaatst 25 augustus 2010 neem gewoon 2 fotodoosjes... bij de een doe je sterke / platte magneet in de binnenkant. neem nu het 2de fotodoosje en prik een ruim gaatje in de bodem.( zodat de lucht eruit kan bij het aanduwen ) dit doosje met gaatje duw je stevig in het eerste en kun je bijna doorduwen totaan de rand vd eerste. nu kun je gewoon het dekseltje gebruiken en kan de magneet er niet uit / afvallen. grtjs en succes team gebrook
Team Professor X Geplaatst 26 augustus 2010 Geplaatst 26 augustus 2010 neem gewoon 2 fotodoosjes... Double trouble.......
Kirbie Geplaatst 26 augustus 2010 Geplaatst 26 augustus 2010 Bij de hema hebben ze magnetisch plakband. Ik weet niet hoe lang dit buiten goed blijft . Maar binnen gaat het heeeeeeel lang mee ondanks dat het dagelijks los en vast gemaakt wordt.
handleiding Geplaatst 26 augustus 2010 Geplaatst 26 augustus 2010 Ik bestel bij een firma in Duitsland magneten Neodymium, www.supermagnete.nl, alle soorten en maten en volgens mij niet echt duur Hebben ook een lijm die heel erg goed is Kijk maar eens (idee om met meer mensen te bestellen strekt de aanbeveling) Heb goede ervaringen met de lijm
Aanbevolen berichten