Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Beste Lezer(es),

Mijn GPSmap 60CSx heeft problemen met het vinden van satellieten. Er verschijnen er nog maar 3 knipperend boven en thats it. Dit komt waarschijnlijk doordat die gevallen is (clip is uitgesleten) tijdens het wandelen. Hij heeft de track wel afgemaakt maar na het opnieuw starten is het probleem ontstaan.

Het lijkt er op dat ik hem ter reparatie moet aanbieden en GARMIN geeft aan dat dit via het verkooppunt moet. Dit zou kunnen als ik wist wie of wat dat is geweest. Ik heb hem via het Internet gekocht van een particulier. Hoe krijg ik dit apparaat nu toch bij Garmin of een andere erkende reparateur?

Met vriendelijke groet

Flzzy

bewerkt door Flzzy
Geplaatst (bewerkt)

Probeer het eens bij een van de filialen van www.gps.nl

bewerkt door Cernunnos
overbodige quote verwijderd, tekst staat gewoon boven dit bericht dus is quoten niet nodig.
Geplaatst

vorig jaar het zelfde gehad met een navi van Garmin. wij hebben hem naar Garmin in Houten gebracht, daar bleek dat hij niet meer gemaakt kon worden.

we kregen een leuke aanbieding voor een andere navi.

Geplaatst (bewerkt)

Gewoon naar een van de "Waypoint" vestigingen gaan. ( WWW.GPS.NL )

Dan wordt ie gewoon gerepareerd.

Het zal niet gratis zijn maar het komt wel helemaal weer goed.

Het bedrijf is erg goed, doet niet moeilijk en ze zijn zeer deskundig.

bewerkt door Major_Dundee
Geplaatst (bewerkt)
Gewoon naar een van de "Waypoint" vestigingen gaan. ( WWW.GPS.NL )

Dan wordt ie gewoon gerepareerd.

Het zal niet gratis zijn maar het komt wel helemaal weer goed.

Het bedrijf is erg goed, doet niet moeilijk en ze zijn zeer deskundig.

Dank jullie voor de snelle antwoorden. Hoop dat de mijn wel gemaakt kan worden. Zal eens contact opnemen met Waypoint.

Flzzy

bewerkt door Flzzy
Geplaatst

De truc die hier nodig is is het terugzetten van de firmware die er al op stond (dus geen nieuwe versie).

Als je nog weet welke versie je had, dan kun je hier de juiste versie downloaden. Die installeren en dan zouden de sattelieten weer gevonden moeten worden. Je hebt ook de chipset firmware die je op die manier terug kunt zetten.

Zolang je je apparaat niet uitzet tijdens het uploaden van de firmware kan er niet zoveel mis gaan.

Succes ermee

Geplaatst

Had hetzelfde probleem denk ik. Terugzetten van de firmware heeft bij mij ook geholpen.

Dit linkje is wel handig:

Firmware reset

Hier ook nog een draadje over dit onderwerp:

Forum

Succes,

Ovis

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...