Spring naar bijdragen

Tb Kwijt


tjong

Aanbevolen berichten

ff snel hier een postje.

Ik ben eigenlijk geen beginner meer, maar al een tijd niet meer actief.

Helaas kwam er weer een bericht dat er een TB van me is verdwenen. Dat is de laatste van 3 die ik ca 6 jaar geleden de wereld in stuurde.

Ik heb een aantal cachers benaderd die de cache waarin de TB voor het laatst is gezien bezocht hebben. Degene die direct na het droppen van de TB de cache heeft bezocht (dartheide) reageert (nog) niet. En is ook al een paar maanden niet actief.

Nu is mijn vraag: Is er een plek (in dit forum bv) waar ik een oproep kan doen of iemand deze cacher kent en evt aan kan spreken. Of is er een andere manier op zoiets aan te pakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nee, je kunt hoogstens hopen dat er via het forum iemand aangeeft deze cacher te kennen.

 

Mocht de TB nog als aanwezig in een cache staan geregistreerd zou je een profiel aan kunnen maken op http://www.tb-rescue.com/?lang=en . Hier kun je aangeven dat je TB al lang in een bepaalde cache zit. Cachers die zich op http://www.tb-rescue.com/?lang=en hebben aangemeld krijgen dan bericht wanneer ze binnen een door henzelf opgegeven aanvaardbare straal van deze cache wonen en zullen afreizen naar de cache om de TB in kwestie te redden. Een mogelijkheid om naar een persoon te gaan die reeds lang een TB in zijn of haar bezit heeft bestaat echter niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook ik heb een TB die hoogst waarschijnlijk niet meer in het spel komt!!! deze is meegenomen door beginners vermoet ik en denken dat ze die mogen houden.

 

09/15/2009 grecky retrieved it from Ozdin - strateny hrad / Lost Castle Banskobystrický kraj, Slovakia Visit Log

Thank you, for this Travel Bug. It is very nice. It is our first Travell Bug. We are happy.

 

heb al emails naar ze gestuurd in het engels maar geen antwoord mogen ontvangen van hun.

 

beschouw hem dus als verloren.

 

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

No Offense,

 

Maar ik lees heel vaak topics over TB die verloren zijn gegaan. Om nu voor elke TB die verdwenen is een nieuw topic aan te maken.....?

Je zou er bijna een nieuw forum onderdeel van maken... de verdwenen TB.

 

Ik maak mij er niet meer druk om, van mij zijn in de loop der tijd een viertal TB's verdwenen waarbij 1 zelfs direct na de eerste plaatsing die Tb heeft dus nul komma nul, nul, nul afgelegd. Mensen aanschrijven die een TB al maanden in bezit hebben heeft ook geen zin want veelal reageerd men geeneens. Het lijkt 'gewoon' een vast onderdeel van TB sturen geworden.

 

Wat mij eigenlijk nog mer stoort is dat je een poging doet om een leuke opdracht aan en TB te verbinden en dat werkelijk niemand ook maar de moeite neemt om ook maar een beetje met het spel mee te werken. Het minste wat men kan doen is en foto-tje maken. Anyway daar maak ik mij ook al niet druk meer om. Sterker nog de logs die ik binnenkrijg spaar ik op en eens in de zoveel tijd bekijk ik de status en logs van al mijn TB's. De fun is er wel vanaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij eigenlijk nog mer stoort is dat je een poging doet om een leuke opdracht aan en TB te verbinden en dat werkelijk niemand ook maar de moeite neemt.....

Wij hebben een tb die als opdracht heeft om plaatsen waar geroeid kan worden te bezoeken. Deze is nu op 2 roeibanen geweest. Dus "niemand" is iets te hard geformuleerd. Maar ik zie ook veel logjes over coins die we ooit hebben verplaatst en die worden vaak niet volgens hun opdracht verplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals altijd is het hier ook weer, sommigen willen wel, sommigen niet, sommigen kunnen wel, sommigen niet, sommigen zijn goed, sommigen slecht.

Helaas lijkt het erop dat er weer een tb van ons in Benidorm verdwenen is (de 4e in nog geen jaar tijd, waarvan 1 ook helemaal niet gereisd heeft), aan de andere kant heeft mijn zoon een tb die al een maand of drie vast zat bij een cacher in Engeland. Van de week een mail gestuurd, per omgaande antwoord met heel veel excuses (zo goed opgeborgen dat ze hem vergeten waren) en als het goed is wordt hij dit weekend weer gedropt. Een andere tb van hem (huphollandhupvlag) had (uiteraard) als doel bij het wk aanwezig te zijn, wat helaas niet gelukt is, maar degenen die hem in handen hadden (in Zwitserland) hebben hem tijdens de finale boven de tv gehangen. En dat zijn dan toch weer de leuke/positieve dingen.

Soms kun je niet aan een opdracht voldoen, maar kom je daar thuis pas achter, soms denk je dat het gaat lukken, maar komt er iets tussen, soms is de opdracht zo moeilijk, dat maar weinig mensen er iets mee kunnen (zoals bij Franks vlag. We wisten dat de kans klein was dat het lukken zou en zolang de vlag reisde waren we eigenlijk al tevreden. Dat cachers het op deze manier opgelost hebben, vinden we gewoon erg leuk)

 

Neemt niet weg dat het enorm ... is, als er weer eens een tb/coin in het niets verdwijnt. Of als je het sterke vemoeden hebt dat mensen uit laksheid geen moeite willen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...