Spring naar bijdragen

Tb Kwijt


tjong

Aanbevolen berichten

ff snel hier een postje.

Ik ben eigenlijk geen beginner meer, maar al een tijd niet meer actief.

Helaas kwam er weer een bericht dat er een TB van me is verdwenen. Dat is de laatste van 3 die ik ca 6 jaar geleden de wereld in stuurde.

Ik heb een aantal cachers benaderd die de cache waarin de TB voor het laatst is gezien bezocht hebben. Degene die direct na het droppen van de TB de cache heeft bezocht (dartheide) reageert (nog) niet. En is ook al een paar maanden niet actief.

Nu is mijn vraag: Is er een plek (in dit forum bv) waar ik een oproep kan doen of iemand deze cacher kent en evt aan kan spreken. Of is er een andere manier op zoiets aan te pakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nee, je kunt hoogstens hopen dat er via het forum iemand aangeeft deze cacher te kennen.

 

Mocht de TB nog als aanwezig in een cache staan geregistreerd zou je een profiel aan kunnen maken op http://www.tb-rescue.com/?lang=en . Hier kun je aangeven dat je TB al lang in een bepaalde cache zit. Cachers die zich op http://www.tb-rescue.com/?lang=en hebben aangemeld krijgen dan bericht wanneer ze binnen een door henzelf opgegeven aanvaardbare straal van deze cache wonen en zullen afreizen naar de cache om de TB in kwestie te redden. Een mogelijkheid om naar een persoon te gaan die reeds lang een TB in zijn of haar bezit heeft bestaat echter niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook ik heb een TB die hoogst waarschijnlijk niet meer in het spel komt!!! deze is meegenomen door beginners vermoet ik en denken dat ze die mogen houden.

 

09/15/2009 grecky retrieved it from Ozdin - strateny hrad / Lost Castle Banskobystrický kraj, Slovakia Visit Log

Thank you, for this Travel Bug. It is very nice. It is our first Travell Bug. We are happy.

 

heb al emails naar ze gestuurd in het engels maar geen antwoord mogen ontvangen van hun.

 

beschouw hem dus als verloren.

 

groetjes