Spring naar bijdragen

Team Opsplitsen


J-Thread

Aanbevolen berichten

Suggestie: gewoon nog een keer lopen met je nieuwe team (zeker de geo d'or-caches). Ook leuker voor de andere helft van het team... :lol1:

Je denkt toch zeker niet dat ik zou gaan samenwonen met iemand nog nooit mee is geweest met cachen? :blush::(

 

Ik log de caches waar ik bij ben geweest gewoon nogmaals onder mijn eigen naam, met een standaard zinnetje erbij met uitleg. Het gaat me overigens absoluut niet om de puntjes, maar meer voor het eigen overzicht, als ik een cachekaart open met niet gevonden caches heb ik geen zin om elke keer nog zelf te moeten kijken welke we ook alweer met het andere team gevonden hadden. Gearchiveerde caches loggen we dus gewoon niet, is geen probleem, want die komen we nu tenslotte ook niet meer tegen op de kaart.

 

Dank voor jullie antwoorden! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast JackHoe

Als het alleen gaat om het overzicht, kun je ook de caches die je al in een ander team gevonden hebt op de ignore list zetten. Als je toch met een nieuwe teamnaam gaat loggen (en zoals ik begrijp een andere samenstelling) klopt er toch iets niet helemaal voor mijn gevoel, omdat het toch een andere teamsamenstelling is. Dan is opnieuw lopen en fysiek loggen de oplossing lijkt me. Maar laat dit je niet tegenhouden om je eigen keus te maken hoe je het voor jezelf wilt oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons was hetzelfde aan de hand, alleen gaat het hier om mijn dochter die op een gegeven

moment ook haar eigen naam wilde. Ik heb toen wel als voorwaarde gesteld dat ze de caches

wel allemaal opnieuw moest loggen. Dit heeft ze dan ook bij veel gedaan en soms rijden we

even een stukkie om zodat zij nog even die ene kan loggen maar nog steeds heeft ze een achterstand

op mij. Maar ik vond het wel zo eerlijk, ondanks ze er al is eerder bij is geweest :lol::thumbup:

 

Nu hetzelfde met mijn vader die altijd met ons meeging is ook aangestoken met de wandelkoorts en

hij heeft ook een eigen naam nu en ook hij logd alles zelf met zijn eigen naam :thumbup:

 

Ik vind dat iedereen dat wel zo kan neerzetten je raakt het overzicht dan wel kwijt :blush:

 

Verder moet je doen waar jij jezelf goed bij voelt :thumbup:

 

Groetjes Sandrakim72

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze dochter heeft een eigen account en logt daar alleen mee als ze hem zelf heeft gevonden. Als ze wil lezen met welke caches ze is mee geweest, kan ze dat in onze logs lezen.

 

Als wij ooit uit elkaar gaan, wat we niet van plan zijn, dan maken we ieder een eigen account. Immers onder GeoVlinder hebben we ze samen gevonden. Onder nieuw account zou ik nooit oude caches opnieuw loggen. Dat is pas verwarrend.

 

Je boekhouding is compleet en duidelijker als je niks na-logd. En je kan ook caches op kaart zoeken, door not found by ... en ... in te voeren.

 

Maar goed, je moet inderdaad doen waar jij je goed bij voelt.

Succes met de keuze,

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ons team bestaat uit drie personen.

Twee volwassenen en een kind.

Mijn vrouw en ik gaan soms wel eens "alleen" (dus zonder het complete team) op pad.

En dan loggen we ook gewoon met ons gezamelijke account. (We hebben maar één account)

 

Dus niet alle caches die wij gelogged hebben heb ik zelf gevonden.

Sommige door mijn vrouw, sommige door mij en sommige samen.

 

Ik moet er niet aan denken nog twee "enkele" accounts ernaast te hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn jongste zoon wilde ook een eigen account en heeft deze nu dan ook.

Hij logt nu alleen datgene waar hij ook daadwerkelijk zijn eigen accountnaam in gezet heeft..

(Voordeel is voor hem natuurlijk nu wel dat hij ook mijn caches kan loggen :crybaby: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een lastige vraag, zeker voor mij als cacher-zonder-team. Af en toe cache ik samen met GeoHond of Tuutjefloiter (&Co) maar ik maak geen deel uit van een cacheteam. Ik heb dit trouwens nooit begrepen, een cacheteam. Ik refereer hierbij aan cacheteams als CCCooper Agency die op bepaalde dagen tegelijkertijd op 3 continenten aan het cachen zijn… Afgaand op eerdere post begrijp ik echter dat dit niet het geval is.

 

Caches die eerder als (familie)team zijn gelogd later alsnog onder een nieuwe naam loggen… Ik denk dat het uiteindelijk toch je eigen keus zal moeten zijn. Wat ik nog niet in de eerdere posts heb gezien is wat je nieuwe teamleden er van vinden om caches die deze (nog) niet hebben gevonden te loggen omdat jij ze al hebt gelogd. Ik denk dat als je dat weet je ook je antwoord op je vraag hebt. In elk geval ben ik benieuwd naar het resultaat.

 

NB Houdt er wel rekening mee dat sommige cache-eigenaren deze praktijk niet zien zitten en dat deze de je nieuwe teamlog(s) kunnen en zullen verwijderen waardoor je mogelijk niet alle caches zult kunnen herloggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...