Spring naar bijdragen

Team Opsplitsen


J-Thread

Aanbevolen berichten

Ik ben recentelijk gaan samenwonen, en heb daarmee het ouderlijk huis verlaten. Nu ben ik dus ook maar een nieuwe GC naam gestart, omdat we toch echt een nieuw team zijn. De vraag is nu, wat doe ik met alle caches die we al onder de teamnaam van mijn ouders hebben gevonden?

 

De lijst met founds een keertje doorwerken en alle caches waar ik bij was ook onder deze nieuwe naam op internet loggen, op dezelfde datum? En Geo d'ors ook weer verspreiden over die lijst? Dit lijkt mij de beste optie, maar ik ben benieuwd naar jullie suggesties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan mij herinneren dat er al vele topics met dit onderwerp zijn geweest. Heb nu even geen tijd om te helpen met zoeken, maar gebruik de zoekfunctie eens, misschien kan je iets vinden. Vast wel.

 

En gefeliciteerd met het samenwonen! :blush:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suggestie: gewoon nog een keer lopen met je nieuwe team (zeker de geo d'or-caches). Ook leuker voor de andere helft van het team... ;)

En als dit nu de zoon van WilliCarrotte is??? :blush::):lol1:

dan mag ie dus 8000+ caches lopen :(

 

ik zeg, log op dezelfde datum als je met je ouders gedaan hebt en maak er een berichtje met uitleg bij

 

ik zal er in ieder geval geen probleem van maken als dit bij mijn caches gebeurt

 

ik heb ook al een account voor mijn zoon aangemaakt en log alles wat hij meeloopt ook voor hem, en als hij er niets mee wil doen dan laat ie het zo.

bewerkt door handleiding
Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuke discussie :blush:

 

de regels is dat je alleen kan loggen als jou teamnaam ook in het logboekje staat.... maar je bent er al wel geweest....... Tja dat is een lastige.

 

Voor mij zou het geen probleem zijn ze allemaal een keer opnieuw te loggen maar dan wel met een duidelijk beschrijving zodat de eigenaar weet waarom het gedaan wordt. Het is wel een probleem met reeds gearchiveerde caches, ik zou deze niet opnieuw loggen want die zijn er immers niet meer.

Ik ga er van uit dat het niet om de aantallen gaat :) maar om de admin in order te krijgen en daar vallen de archived caches natuurlijk buiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuke discussie :blush:

.......

Het is wel een probleem met reeds gearchiveerde caches, ik zou deze niet opnieuw loggen want die zijn er immers niet meer.

........om de admin in order te krijgen en daar vallen de archived caches natuurlijk buiten

Vind van niet, mits je een goede reden hebt kan dit toch nog gewoon, je bent er immers geweest.

En de reden van de topicstarter, kan je redelijkerwijs wel controleren.

Blijf erbij duidelijk omschrijven en op dezelfde datum loggen, toen hij hem werkelijk gelopen heeft.

Zou ook een stukje plaatsen op mijn profiel!

 

Alleen locked caches wordt een probleem, daar kun je niets meer op invoeren

Maar dat zullen er niet al teveel zijn.

 

Maak ook een naam aan voor je partner.

Als het ooit fout loopt, ben je ingedekt tegen dit soort zaken.

bewerkt door handleiding
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak ook een naam aan voor je partner.

Als het ooit fout loopt, ben je ingedekt tegen dit soort zaken.

 

Als je al zo'n instelling hebt zou ik maar niet aan de relatie beginnen.

Team Nessa zeker nooit gescheiden???? Als je gaat trouwen/samenwonen, stel je toch ook allerlei zekerheden in/contracten op? Helaas nodig tegenwoordig... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een onzin!

Ja, wij zijn een team van gescheiden mensen, moet dat een reden zijn om er maar vanuit te gaan dat je relatie kapot gaat?

Ik zou maar lekker vrijgezel blijven, als je zo denkt wordt je relatie nooit wat.

Ik bedoelde het met een knipoog :)

Verkeerd geintepreteerd zal meer met smileys werken :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...