Biertjuh Geplaatst 8 januari 2004 Geplaatst 8 januari 2004 (bewerkt) Bericht verwijderd. Marja 9 januari 2004 bewerkt door Biertjuh
Rovel Geplaatst 8 januari 2004 Geplaatst 8 januari 2004 *** Edit Bytheway: Door moderatie is dit bericht off-topic geworden. Plaatser is geinformeerd via PM***
Kruimeldief Geplaatst 8 januari 2004 Geplaatst 8 januari 2004 @Marja en GeoGerard: Ik zit verdorie net te eten, hier ga ik van over mijn nek........ No GRTZ Kruimeldief Getver, er zijn nog kinderen op hoor....
Reintje de Vos † Geplaatst 8 januari 2004 Geplaatst 8 januari 2004 Tip voor Ribbons: Canadees dambord (wist Pyne zelf trouwens niet). Ik heb net vorige week Ribbons zelf gedaan. Kun je zonder spoiler uitleggen wat een canadees dambord is?
Biertjuh Geplaatst 8 januari 2004 Geplaatst 8 januari 2004 Heb ik al nagezocht: een 144 vaks bord ipv 10x 10 Geen idee nog wat dat te maken heeft met Ribbons Groetjes Marja
Wilxlii Carrotte Geplaatst 8 januari 2004 Geplaatst 8 januari 2004 Heb ik al nagezocht: een 144 vaks bord ipv 10x 10Geen idee nog wat dat te maken heeft met Ribbons Groetjes Marja Correct! Een Canadees dambord is niet 10x10, maar ..x.. Had Pyne het ook niet over uurwerken en kalenders? Vind de overeenkomst, Marja Moet lukken vòòr de jubileumdatum ergens half mei.
Biertjuh Geplaatst 8 januari 2004 Geplaatst 8 januari 2004 Ik zit verdorie net te eten, hier ga ik van over mijn nek........ Eigen schuld moet je maar niet onder het eten achter de computer zitten En wat heb jij een gore smilies, daar wordt je pas misselijk van @ Williii: Nu nog proberen uit te vissen wat ik met een klok en een kalender bij Claus moet doen, want de tijd gaat snel, voor ik weet het ben ik
Wilxlii Carrotte Geplaatst 8 januari 2004 Geplaatst 8 januari 2004 @ Williii: Nu nog proberen uit te vissen wat ik met een klok en een kalender bij Claus moet doen, want de tijd gaat snel, voor ik weet het ben ik Volgens mij heb je helemaal geen tips nodig. Gewoon erheen en graaien die Arie Ribbons! (bij Hoevelaken linksaf) En eh, ook na je ..e kan het heel leuk zijn. Weet ik uit eigen ervaring, want ik vierde het in 1992.
Kruimeldief Geplaatst 9 januari 2004 Geplaatst 9 januari 2004 Hmmm ik bemerk dat Keske27(Kees) veel losgemaakt heeft met zijn topic om telefoonnummers en handige handjes te gaan koppelen en zo een netwerk te gaan vormen als hulpverlener. Ik kan me geen enkele ander draadje heugen waar zoveel is ingegrepen door een administrator/moderator gna gna gna GRTZ Kruimeldief die zich verschrikt afvraagt of hij nog wel helemaal goed is omdat juist zijn verhaaltjes in het verleden nogal eens werden aangepast door BTW en er nu gewoon tussendoor hobbelt, zich wel bedenkend dat het rood schrijven door hemzelf al veelvuldig is gebruikt.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 9 januari 2004 Geplaatst 9 januari 2004 Ik zie net dankzij de reactie van Kruimeldief, dat er nogal ingegrepen is in dit draadje. Was het echt zo erg? En was het echt seksueel? Volgens mij gewoon grappig bedoeld door Marja. Omdat het met haar beroep heeft te maken. Ik heb er alleen maar hartelijk om gelachen. Ook om de reacties. Op zich vind ik het goed, dat de moderatoren zich bewust zijn van hun taak en goed opletten of alles wat gepost wordt wel door de beugel kan. Het zal wel een persoonlijke inschatting zijn, maar ik vond het NIET seksueel, hoewel de opmerkingen natuurlijk wel met seks hadden te maken. Mijn dochter is verloskundige. Ik hoor regelmatig van die grapjes. Volgens mij wordt met seksueel als mogelijkheid om in te grijpen bedoeld: vulgair, aanstootgevend seksueel. Nou, dat was dit alles in dit draadje allerminst. Dat wou ik maar even kwijt. EDIT: nieuw draadje gestart over seksueel getinte grapjes die worden verwijderd.
Bytheway Geplaatst 9 januari 2004 Geplaatst 9 januari 2004 Er hebben meerdere mensen geklaagd over de inhoud van dit draadje. De tekst die er stond was inhoudelijk aanstootgevend en zeker niet conform de forumregels. Gebruikers van dit forum hebben bij het registreren aangegeven zich op dit forum conform die regels te gedragen. Wat voor een volwassen persoon een redelijk normale, leuke discussie is kan voor kinderen en ook andere volwassen enorm aanstootgevend zijn. Dat ligt aan leeftijd, achtergrond, opvoeding, sociaal mileu etc. Het is toch zeker niet meer dan redelijk om ook met andere mensen en kinderen rekening te houden!! Tijdens het moderen proberen wij zo min mogelijk in te grijpen, we proberen zoveel mogelijk mee te denken en het forum zo "open" mogelijk te houden Al moet daar soms een stukje voor afgeschermd worden. Bytheway
Biertjuh Geplaatst 9 januari 2004 Geplaatst 9 januari 2004 Er hebben meerdere mensen geklaagd over de inhoud van dit draadje. Het is nooit de bedoeling geweest om met mijn tekst aanstoot te geven. Ik heb me niet gerealiseerd dat wat voor mij gewoon grappig, en doordat ik hier dagelijks mee omga, niet vreemd is, dat anderen zich hier zo aan kunnen storen. Vind het vervelend dat er mensen zijn die de moderators inschakelen, zonder eerst aan te geven dat men zich eraan stoort. Marja het is jammer dat er nog altijd mensen zijn die zo kortzichtig zijn als het over *** gaat.
pyne Geplaatst 9 januari 2004 Geplaatst 9 januari 2004 Met al die rode teksten ga je je toch afvragen wat er ooit gestaan moet hebben.
Biertjuh Geplaatst 9 januari 2004 Geplaatst 9 januari 2004 Met al die rode teksten ga je je toch afvragen wat er ooit gestaan moet hebben. Ja Pyne, dan moet je hier wat vaker komen Maar om heel eerlijk te zijn, eigenlijk niets byzonders, maar tja je kan je overal wel aan storen. Groetjes Ruud die niet langer zijn mond kon houden en even kwijt wil dat hij niet begrijpt dat BTW zo schreeuwt Het is toch zeker niet meer dan redelijk om ook met andere mensen en kinderen rekening te houden!!
Aanbevolen berichten