Spring naar bijdragen

een nieuwe gps kopen?


janomill

Aanbevolen berichten

hallo,

is er midschien iemand die een nieuwe gps wil kopen en zij "oude"kwijt wil? ik wil dat cachen wel eens proberen, maar weet niet of we het leuk vinden. om dan meteen een duur apparaat aan te schaffen, is me wat te duur. Misschien dat iemand een simpel apparaatje heeft ter overname? of te huur?

mvg

jan van der meulen,

omg heerenveen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste Jan,

 

Natuurlijk zijn er meerdere manieren om aan een GPS ontvanger te komen.

Er zijn natuurlijk diverse links op het internet met soms best wel schappelijke aanbiedingen.

 

Een andere tip is via onderstaande link:

Eraan & Eraf

Wie weet heb je mazzel ?

 

Als je het geocachen eens wilt proberen kun je op Geodating een oproepje plaatsen.

Misschien zijn er wel mensen in Groningen, of mensen die een dagje in Groningen willen cachen waarmee je een keertje mee kunt zoeken.

 

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik een garmin venture gehuurd bij Beversport om te kijken of we dat leuk vonden, gekoppeld aan een wandeling van Staats Bos Beheer Appelscha. Dat beviel heel erg goed

(inclusief hotelletje Friesland !!) vrijdag/maandag ik dacht 11 euro. huur voor gps.

 

 

http://www.bever.nl/./Waar/waar.html

 

(niet alleen in Frieslan!)

 

 

 

Zij laden de route voor je.

Je krijgt er een beknopte nederlandse handleiding bij.

 

Wil je je goed voorbereiden dan kan je de engelse handleiding van de venture downloaden

 

via garmin.com.

 

Veel cachers hebben een site via http://www.geocacher.nl/ onder de button "wie zijn er al"?

 

Een andere optie is te kijken onder " cachetechnieken een oproep" waar diverse cachtecnieken beschreven zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

goh, dat is leuk idee, eentje huren.

waar zit die beversport?

mvg

jan vd meulen

Dit is vriendelijk bedoeld...

 

Grappig, als je in Heerenveen woont en al niet via internet (google bijv) de Bever in Leeuwarden kan vinden dan hoop ik dat je met cachen meer geluk hebt.,. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

ja internet brengt je zoms op de bekende, onbekende plaatsen. Ben jij al bij dat beroemde museum, vlak bij je huis, geweest? ;-)

 

Ik heb nl. vroeger veel aan buitensport (off-road rijden) gedaan, maar toen had ik andere adressen dan die in mijn toenmalige woonplaats Leeuwarden. Ik vraag me trouwens af hoe lang die zaak er zit.

 

Inmiddels heb ik de "appelscha-wandeling" met de Garmin etrex gelopen. Is inderdaad heel leuk om te doen. Ik weet nu bijvoorbeeld dat een plattegrond/kaart in een apparaatje vermoedelijk wel plezierig is. Ook een elektronisch kompas lijkt me handig (ik begreep tenminste dat je dan ook bij stilstand de pijl de juiste kant op laat wijzen, klopt dat?)

 

bedankt voor alle reacties!

 

janomill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...