Spring naar bijdragen

Vinkjes Uitzetten Bij: Send E-mail To User


meelhopper

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als je via het profile van een cacher een mail wilt versturen, wil ik b.v. geen e-mailadres meesturen of geen copy ontvangen.

Nu moet ik dat steeds uitvinken. Kan dat ergens default worden ingesteld??

HOi Jan,

dat kan dmv greasemonkey en een bijbehorend scriptje.

 

gr wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je via het profile van een cacher een mail wilt versturen, wil ik b.v. geen e-mailadres meesturen of geen copy ontvangen.

Nu moet ik dat steeds uitvinken. Kan dat ergens default worden ingesteld??

Maar dat betekent dus dat iemand niet op jouw mail kan reageren... Is dat de bedoeling??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je via het profile van een cacher een mail wilt versturen, wil ik b.v. geen e-mailadres meesturen of geen copy ontvangen.

Nu moet ik dat steeds uitvinken. Kan dat ergens default worden ingesteld??

Maar dat betekent dus dat iemand niet op jouw mail kan reageren... Is dat de bedoeling??

 

Ze kunnen wel reageren via mijn profile en dan de knop Send Email. Alleen wordt niet mijn email adres mee gezonden.

Dat hoeft niet wereldwijd verspreid te worden ivm spam e.d.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk maar eens hier: http://gmscripts.locusprime.net/Email_Maximizer.html

Daar zie je trouwelijks ook alle andere scripts voor geocaching.

 

Ik heb het even geprobeerd maar deze:

http://gmscripts.locusprime.net/Email_Maximizer.html

Lijkt niet te werken. Ik krijg niet het schermpje zoals de site aangeeft. Doe ik wat "Vaudt" ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je via het profile van een cacher een mail wilt versturen, wil ik b.v. geen e-mailadres meesturen of geen copy ontvangen.

Nu moet ik dat steeds uitvinken. Kan dat ergens default worden ingesteld??

Maar dat betekent dus dat iemand niet op jouw mail kan reageren... Is dat de bedoeling??

 

Ze kunnen wel reageren via mijn profile en dan de knop Send Email. Alleen wordt niet mijn email adres mee gezonden.

Dat hoeft niet wereldwijd verspreid te worden ivm spam e.d.

 

Als wij een vraag krijgen dan zien we er wel graag een e-mailadres bij, zodat we direct kunnen antwoorden zonder eerst naar een profiel te gaan om te mailen.

Jij bent degene die wat wilt weten en wij moeten er dan maar werk voor doen om je te antwoorden?

Daarmee weet je bij ons wel zeker dat je langer op antwoord moet wachten als je al antwoord krijgt.

Cachers zijn ook geen spamverspreiders.......

bewerkt door team nessa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterker nog, ik let niet eens op het mailadres, klik gewoon op reply.

 

Als ik zelf zit te wachten op een antwoord ga ik wel checken of ik niet per ongeluk naar noreply heb gemaild, maar als jij zit te wachten op een antwoord, kan je maar beter je mailadres mee sturen. Geen kwaadwil, gewoon slechte gewoonte zeg maar, doe het niet expres, maar denk er gewoon niet aan.

 

Maar een pb sturen kan toch ook? Dan heb je niks met mailadressen te maken.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze kunnen wel reageren via mijn profile en dan de knop Send Email. Alleen wordt niet mijn email adres mee gezonden.

Dat hoeft niet wereldwijd verspreid te worden ivm spam e.d.

Spam krijg je zo echt niet als je je adres meestuurt en als je een goede Spamfilter hebt krijg je helemaal geen Spam en neem anders een extra adres bij Gmail o.i.d.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het even geprobeerd maar deze:

http://gmscripts.locusprime.net/Email_Maximizer.html

Lijkt niet te werken. Ik krijg niet het schermpje zoals de site aangeeft. Doe ik wat "Vaudt" ??

De scripts op die pagina zijn alleen toegankelijk voor FF1.5 En als het goed is heb jij 3.6. Je moet dus even googlen naar de nieuwste versie van dat script. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als wij een vraag krijgen dan zien we er wel graag een e-mailadres bij, zodat we direct kunnen antwoorden zonder eerst naar een profiel te gaan om te mailen.

Jij bent degene die wat wilt weten en wij moeten er dan maar werk voor doen om je te antwoorden?

Daarmee weet je bij ons wel zeker dat je langer op antwoord moet wachten als je al antwoord krijgt.

Cachers zijn ook geen spamverspreiders.......

Helemaal mee eens. Als ik een vraag krijg en er staat geen e-mailadres bij (per ongeluk of expres), dan ga ik echt niet de moeite doen om het profiel van iemand op te zoeken om zo te antwoorden. Gewoon je contact gegevens (e-mail adres) meesturen dus als je antwoord wilt op je mail. Is ook logisch toch, contact gegevens meesturen als je contact wilt. ;)

 

Q ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast josephine
Ik heb het even geprobeerd maar deze:

http://gmscripts.locusprime.net/Email_Maximizer.html

Lijkt niet te werken. Ik krijg niet het schermpje zoals de site aangeeft. Doe ik wat "Vaudt" ??

Ik had hetzelfde probleem als jij. Ik bleek geen Greasemonkey te hebben. Toen ik dit installeerde, kon ik de scripts wel downloaden. De uitleg vind je hier: http://www.lildevil.org/greasemonkey/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...